arme kinderenquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:00 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Kuch*
Nee hoor, hoort met twee i's.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:42 schreef blackmirror het volgende:
Weet je dat er 1 i teveel in je naam staat?
Hoi schatquote:
Challenge Acceptedquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik heb iets besloten: gezien het toch herfstvakantie is en er geen waterpolo is, en ik echt even wat universiteitwerk achter de rug wil hebben (en scriptie moet ik echt niet meer uitstellen), ga ik nachten meeposten
Zit nog een heel klein beetje te twijfelen over hoe ik mijn slaap ga indelen, maar devzero gaat de moeder gebolkt worden
Goed besluitquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik heb iets besloten: gezien het toch herfstvakantie is en er geen waterpolo is, en ik echt even wat universiteitwerk achter de rug wil hebben (en scriptie moet ik echt niet meer uitstellen), ga ik nachten meeposten
Zit nog een heel klein beetje te twijfelen over hoe ik mijn slaap ga indelen, maar devzero gaat de moeder gebolkt worden
zwaaikliekje banquote:
ftfyquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
She don't take no shiit from no-one, dus is het in ieder geval niet met dubbel t.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |