chufi en DJMO rellen mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hij heeft mij geblokkeerd op DMquote:Op zondag 18 oktober 2020 06:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook @:justin_case een DM sturen als je 'iets anders wilt'![]()
Gemiste kansquote:![]()
Maar ik ga nu echt weer eens proberen mijn draai te vinden
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Slaap lekker Nijntjequote:Op zondag 18 oktober 2020 06:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gemiste kans![]()
Maar ik ga nu echt weer eens proberen mijn draai te vinden![]()
Of succes in ieder geval met terug proberen te slapen![]()
![]()
Nog maar voor de 8ste keer, slaap lekker.quote:Op zondag 18 oktober 2020 06:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gemiste kans![]()
Maar ik ga nu echt weer eens proberen mijn draai te vinden
Krijgen we zo djmo ook weer die niet kan slapen![]()
![]()
Tsja, al jaren niet meer gedaan. Niet dat ik de laatste jaren heb uit kunnen slapen![]()
Morgen maar verder met @m1st1g inhalen.![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 oktober 2020 06:57 schreef devzero het volgende:
Tsja, al jaren niet meer gedaan. Niet dat ik de laatste jaren heb uit kunnen slapen![]()
Morgen maar verder met @:m1st1g inhalen.![]()
![]()
![]()
![]()
Kater of corona?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gaat wel een paar dagen duren en moet helaas werkenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Werken met corona? Pffquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaat wel een paar dagen duren en moet helaas werken![]()
![]()
poepTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Thuiswerker he
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar goed, paar uurtjes werken en vanmiddag lekker bier drinken in de tuin met wat maten terwijl er voetbal opstaat. Lang leve de kater
coronamaatregelenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:16 schreef Dven het volgende:
Maar goed, paar uurtjes werken en vanmiddag lekker bier drinken in de tuin met wat maten terwijl er voetbal opstaat. Lang leve de katerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
In de tuin nog ook wel. Lekker weer ervoor ?quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:16 schreef Dven het volgende:
Maar goed, paar uurtjes werken en vanmiddag lekker bier drinken in de tuin met wat maten terwijl er voetbal opstaat. Lang leve de kater![]()
Ik moet een tweetal artikelen schrijven. Slapend wordt dat toch lastigquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat kun je tussendoor als het rustig is toch even duttenOf gaat dat niet
Hahahaha soort vanquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb jij je roes al uitgeslapen? Of ben je nog in je roes?Do what you love, love what you do!![]()
Je mag in Nederland gewoon met wat vrienden in de tuin zitten en boer drinken. Wazmetjou.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja en helaas voor jullie gaat het ook niet veranderenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:20 schreef Limoentjuh het volgende:
Waarschijnlijk uitgeslapen maar dat is kree zijn spellingDo what you love, love what you do!![]()
Dacht dat hij in de ochtend vaak ook nog beschonken was en pas overdag echt gaat slapen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:20 schreef Limoentjuh het volgende:
Waarschijnlijk uitgeslapen maar dat is kree zijn spelling![]()
Het is vandaag en de komende dagen een wat kouder maar ik denk vandaag toch nog een graad of 17, zonnig en windstil dus de tuin gaat nog wel.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In de tuin nog ook wel. Lekker weer ervoor ?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hoezo, jij bent toch degene die gefrustreerd raakt als mensen geen touw kunnen vastknipen aan je posts?quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en helaas voor jullie gaat het ook niet veranderen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2020 07:23:13 ]![]()
Ah oke. Nee dan gaat dat niet! Is het veel werk of zo geschrevenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik moet een tweetal artikelen schrijven. Slapend wordt dat toch lastig
Helemaal vergeten van “among us” gisterenSorry
![]()
![]()
Ik zal egns een rpi aan jiy vastknipenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent toch degene die gefrustreerd raakt als mensen geen touw kunnen vastknipen aan je posts?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hoezo helaas ? Kan mij niet veel schelen hoe en wat jouw spelling is hoorquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en helaas voor jullie gaat het ook niet veranderen![]()
![]()
Ik heb dat vrijdagavond zo'n 3,5 uur met fokkers gespeeldquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oke. Nee dan gaat dat niet! Is het veel werk of zo geschreven
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Dacht dat hij in de ochtend vaak ook nog beschonken was en pas overdag echt gaat slapen.Hoe kom je daar nou bij
![]()
![]()
Goedemorgen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
2800 woorden in totaalquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oke. Nee dan gaat dat niet! Is het veel werk of zo geschreven
Wat afhankelijk van de motivatie 2 tot 8 uur werk is
Nee hoor? A;ls ik dat zou doen dan zou ik continu gefrustreerd zijn nl. Boeit me geen kont over het algemeenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent toch degene die gefrustreerd raakt als mensen geen touw kunnen vastknipen aan je posts?Do what you love, love what you do!![]()
Dacht dat omdat hij vaak hele nachten doorhaalt.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2020 07:26:21 ]![]()
Overigens ook niet meer stil gestaan bij among us. Was vrij laat thuis en heb de hele namiddag gekooktVolgende keer
Nou dat is mooi, Anderen wel nl. En vooral om er fun van te maken. Maarja not care enzo. Als dat hun lolletje .... prima wmbquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoezo helaas ? Kan mij niet veel schelen hoe en wat jouw spelling is hoorDo what you love, love what you do!![]()
17 is te koudquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is vandaag en de komende dagen een wat kouder maar ik denk vandaag toch nog een graad of 17, zonnig en windstil dus de tuin gaat nog wel.Maar voor alleen in de tuin zitten en voetbal kijken vast wel goed genoeg.
![]()
Ik dacht eerst dat hij tijdens het typen een toeval had gekregen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Dacht dat omdat hij vaak hele nachten doorhaalt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
8uurtjes is iets meer dan “paar uurtjes” werkquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:25 schreef Dven het volgende:
[..]
2800 woorden in totaal
Wat afhankelijk van de motivatie 2 tot 8 uur werk is![]()
Zorgen voor extra motivatie dan zodat je het in 2uur af krijgt![]()
![]()
Valt nog wel mee. Terras is op het zuiden. Wanneer het dan windstil is (wat over het algemeen zo is) is het nog goed te doen. Zeker omdat de zon in oktober nog krachtig genoeg is.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
17 is te koudMaar voor alleen in de tuin zitten en voetbal kijken vast wel goed genoeg.
En verlies met wordfeud ook nog eens gvd een of andere meid die me uitdaagde Fuck. Ik ben er nl redelijk goed in maar kreeg nu halve rondje precies kut letters. En nu staat ze voor GvdDo what you love, love what you do!![]()
Ik las het ook verkeerdquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Dacht dat omdat hij vaak hele nachten doorhaalt.![]()
Dacht dat je het over mij had.
Mijn excuus![]()
De motivatie is dat rond 13:00 de gasten komen dus ik heb nog 4,5 uurquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
8uurtjes is iets meer dan “paar uurtjes” werk![]()
Zorgen voor extra motivatie dan zodat je het in 2uur af krijgt
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-10-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. devzero / 327 / 2513
2. m1st1g / 323 / 6248
3. Justin_Case / 202 / 7888
4. Limoentjuh / 177 / 3766
5. Ferrous / 152 / 3683
6. engine / 151 / 2099
7. dud0r / 137 / 5794
8. mario390 / 132 / 1824
9. jerney / 116 / 3731
10. kree / 111 / 2908
11. Jacquelinehasselbaink / 88 / 4447
12. FreshFruit / 85 / 3138
13. Dotteke / 65 / 2860
14. aloa / 64 / 4776
15. Rob / 57 / 2039
16. DeBraad / 55 / 5723
17. DerRabbit / 54 / 1301
18. maily / 51 / 3498
19. Maanvis / 44 / 1259
20. Jippie / 43 / 2927SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schrijf gewoon prsingfrplopskrpkrp en voor jou is het een 100puntenwoord.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:28 schreef kree het volgende:
En verlies met wordfeud ook nog eens gvd een of andere meid die me uitdaagde Fuck. Ik ben er nl redelijk goed in maar kreeg nu halve rondje precies kut letters. En nu staat ze voor Gvd"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-10-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. devzero / 327 / 2513
2. m1st1g / 323 / 6248
3. Justin_Case / 202 / 7888
4. Limoentjuh / 177 / 3766
5. Ferrous / 152 / 3683
6. engine / 151 / 2099
7. dud0r / 137 / 5794
8. mario390 / 132 / 1824
9. jerney / 116 / 3731
10. kree / 111 / 2908
11. Jacquelinehasselbaink / 88 / 4447
12. FreshFruit / 85 / 3138
13. Dotteke / 65 / 2860
14. aloa / 64 / 4776
15. Rob / 57 / 2039
16. DeBraad / 55 / 5723
17. DerRabbit / 54 / 1301
18. maily / 51 / 3498
19. Maanvis / 44 / 1259
20. Jippie / 43 / 2927Ha ik blijf op mezelfde plekje hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
@mario390 ik kom je pakken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Thanks Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Justin_Case wat is de prognose voor vandaag"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja jullie hebben daar best lang warm weer zei je. Hier was het al een tijdje koud en wordt alleen kouderquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt nog wel mee. Terras is op het zuiden. Wanneer het dan windstil is (wat over het algemeen zo is) is het nog goed te doen. Zeker omdat de zon in oktober nog krachtig genoeg is.![]()
![]()
Meer dan genoeg tijdquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:29 schreef Dven het volgende:
[..]
De motivatie is dat rond 13:00 de gasten komen dus ik heb nog 4,5 uurTenzij je voor de gasten komen eerst nog even wilde gaan liggen ofzo
![]()
Ik moet toch alweer soort van gaan bijverwarmen af en toe. Verhuurders hebben de cv nog niet aan volgens mij. Maar het is hier toch alweer onder de 16 graden geworden met gemak. En dat is me net ff te koud.Do what you love, love what you do!![]()
En dan opeens snel koudquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja jullie hebben daar best lang warm weer zei je. Hier was het al een tijdje koud en wordt alleen koudermaar vanaf donderdag weer rond de 25 graden dus de eerste sneeuw zal nog wel even op zich laten wachten.
Denk dit jaar pas rond half november."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Goedemorgen dame Limoentjuh.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen heer FF
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eerst maar eens uit bed gerakenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Meer dan genoeg tijdTenzij je voor de gasten komen eerst nog even wilde gaan liggen ofzo
Dan het kippensoepje terug aanzetten en helaas aan denn arbeit
25 gradenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:34 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan opeens snel koudmaar vanaf donderdag weer rond de 25 graden dus de eerste sneeuw zal nog wel even op zich laten wachten.
Denk dit jaar pas rond half november.![]()
dat gaat hier komende maanden niet meer gebeuren.
Sneeuw verwacht ik dit jaar welEn ook dat het straks zo zal vriezen dat er een Elfstedentocht mogelijk is maar door Corona het weer niet kan
![]()
![]()
Dat zou echt een ramp zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
25 graden![]()
Sneeuw verwacht ik dit jaar welEn ook dat het straks zo zal vriezen dat er een Elfstedentocht mogelijk is maar door Corona het weer niet kan
Lol, ben er zeker van dat mensen hem dan toch gaan rijdenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
25 graden![]()
Ow ja als je in bed ligt vooral zo snel mogelijk opstaan voor je weer terug in slaap valtquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerst maar eens uit bed geraken
Dan het kippensoepje terug aanzetten en helaas aan denn arbeit![]()
Motivatie om uit bed te komen is hier dan wel de kippensoep![]()
![]()
In slaap kunnen vallen na 08:00. Ik wou dat ik nog zo jong wasquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja als je in bed ligt vooral zo snel mogelijk opstaan voor je weer terug in slaap valt![]()
Motivatie om uit bed te komen is hier dan wel de kippensoep
Ja dat sowiesoquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Lol, ben er zeker van dat mensen hem dan toch gaan rijdenIs al heel lang geleden dat het mogelijk was
![]()
Haags
Justine
Dan worden ze gek hier.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zou wel lachen als dat gebeurt![]()
Volgens mij voorspelden haags of sky zoiets al in maart
Ik ben volgens mij ouder dan jij maar val zo terug in slaap als ik blijf liggenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:39 schreef Dven het volgende:
[..]
In slaap kunnen vallen na 08:00. Ik wou dat ik nog zo jong was![]()
Leuk is het juist niet als je op moet staan![]()
![]()
Arme Hulzeboschquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat sowiesoIs al heel lang geleden dat het mogelijk was
Ja lachen tochquote:beetje leedvermaak
Maar zoals dven zei zullen ze hem toch gaan schaatsenWie weet wanneer het daarna Weer mogelijk zal zijn
![]()
1997.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat sowiesoIs al heel lang geleden dat het mogelijk was
Moest even opzoeken wie dit isquote:
“ Erik Hulzebosch is een Nederlands oud-schaatser. In 1997 gold hij als de favoriet voor de Elfstedentocht, maar hij werd tweede. Tien jaar later won hij de finale van So You Wannabe a Popstar.“
Maar hij won wel de finale van “so you wannabe a popstar”![]()
![]()
M'n vriendin is 4 jaar ouder en ligt over het gemeen ook nog uren te ronken als ik al wakker ben dus het zal idd iets persoonlijks zijnquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij ouder dan jij maar val zo terug in slaap als ik blijf liggen![]()
Leuk is het juist niet als je op moet staan
Hij is wel bekender dan Angenent.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moest even opzoeken wie dit is
“ Erik Hulzebosch is een Nederlands oud-schaatser. In 1997 gold hij als de favoriet voor de Elfstedentocht, maar hij werd tweede. Tien jaar later won hij de finale van So You Wannabe a Popstar.“
Maar hij won wel de finale van “so you wannabe a popstar”“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was een groot feest hier in Leeuwarden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb het nooit gezien.vind sowieso niet veel aan schaatsen om te volgen
Hulzeboschgodquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moest even opzoeken wie dit is
Maar hij won wel de finale van “so you wannabe a popstar”
Alleen leuk om te doen héquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Fok deed raar"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Denk het ook. Het is wel lekker als je in de middag een dutje kan doenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:47 schreef Dven het volgende:
[..]
M'n vriendin is 4 jaar ouder en ligt over het gemeen ook nog uren te ronken als ik al wakker ben dus het zal idd iets persoonlijks zijn![]()
Maar terug in slaap vallen terwijl je moet opstaan is niks aan.![]()
Jij hebt zeker wel gekekenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was een groot feest hier in Leeuwarden.![]()
![]()
Schaam jequote:Op zondag 18 oktober 2020 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: