25 gradenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:34 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan opeens snel koudmaar vanaf donderdag weer rond de 25 graden dus de eerste sneeuw zal nog wel even op zich laten wachten.
Denk dit jaar pas rond half november.
Dat zou echt een ramp zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
25 graden![]()
dat gaat hier komende maanden niet meer gebeuren.
Sneeuw verwacht ik dit jaar welEn ook dat het straks zo zal vriezen dat er een Elfstedentocht mogelijk is maar door Corona het weer niet kan
Lol, ben er zeker van dat mensen hem dan toch gaan rijdenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
25 graden![]()
dat gaat hier komende maanden niet meer gebeuren.
Sneeuw verwacht ik dit jaar welEn ook dat het straks zo zal vriezen dat er een Elfstedentocht mogelijk is maar door Corona het weer niet kan
Ow ja als je in bed ligt vooral zo snel mogelijk opstaan voor je weer terug in slaap valtquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerst maar eens uit bed geraken
Dan het kippensoepje terug aanzetten en helaas aan denn arbeit
In slaap kunnen vallen na 08:00. Ik wou dat ik nog zo jong wasquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja als je in bed ligt vooral zo snel mogelijk opstaan voor je weer terug in slaap valt![]()
Motivatie om uit bed te komen is hier dan wel de kippensoep
Ja dat sowiesoquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Lol, ben er zeker van dat mensen hem dan toch gaan rijden
Dan worden ze gek hier.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zou wel lachen als dat gebeurt![]()
Volgens mij voorspelden haags of sky zoiets al in maart
Ik ben volgens mij ouder dan jij maar val zo terug in slaap als ik blijf liggenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:39 schreef Dven het volgende:
[..]
In slaap kunnen vallen na 08:00. Ik wou dat ik nog zo jong was
Arme Hulzeboschquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat sowiesoIs al heel lang geleden dat het mogelijk was
Ja lachen tochquote:
1997.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat sowiesoIs al heel lang geleden dat het mogelijk was
Moest even opzoeken wie dit isquote:
M'n vriendin is 4 jaar ouder en ligt over het gemeen ook nog uren te ronken als ik al wakker ben dus het zal idd iets persoonlijks zijnquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij ouder dan jij maar val zo terug in slaap als ik blijf liggen![]()
Leuk is het juist niet als je op moet staan
Hij is wel bekender dan Angenent.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moest even opzoeken wie dit is
“ Erik Hulzebosch is een Nederlands oud-schaatser. In 1997 gold hij als de favoriet voor de Elfstedentocht, maar hij werd tweede. Tien jaar later won hij de finale van So You Wannabe a Popstar.“
Maar hij won wel de finale van “so you wannabe a popstar”
Het was een groot feest hier in Leeuwarden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb het nooit gezien.vind sowieso niet veel aan schaatsen om te volgen
Hulzeboschgodquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moest even opzoeken wie dit is
“ Erik Hulzebosch is een Nederlands oud-schaatser. In 1997 gold hij als de favoriet voor de Elfstedentocht, maar hij werd tweede. Tien jaar later won hij de finale van So You Wannabe a Popstar.“
Maar hij won wel de finale van “so you wannabe a popstar”
Alleen leuk om te doen héquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Denk het ook. Het is wel lekker als je in de middag een dutje kan doenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:47 schreef Dven het volgende:
[..]
M'n vriendin is 4 jaar ouder en ligt over het gemeen ook nog uren te ronken als ik al wakker ben dus het zal idd iets persoonlijks zijn
Jij hebt zeker wel gekekenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was een groot feest hier in Leeuwarden.
Schaam jequote:Op zondag 18 oktober 2020 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |