chufi en DJMO rellen mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hij heeft mij geblokkeerd op DMquote:Op zondag 18 oktober 2020 06:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook @:justin_case een DM sturen als je 'iets anders wilt'![]()
Gemiste kansquote:![]()
Maar ik ga nu echt weer eens proberen mijn draai te vinden
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Slaap lekker Nijntjequote:Op zondag 18 oktober 2020 06:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gemiste kans![]()
Maar ik ga nu echt weer eens proberen mijn draai te vinden![]()
Of succes in ieder geval met terug proberen te slapen![]()
![]()
Nog maar voor de 8ste keer, slaap lekker.quote:Op zondag 18 oktober 2020 06:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gemiste kans![]()
Maar ik ga nu echt weer eens proberen mijn draai te vinden
Krijgen we zo djmo ook weer die niet kan slapen![]()
![]()
Tsja, al jaren niet meer gedaan. Niet dat ik de laatste jaren heb uit kunnen slapen![]()
Morgen maar verder met @m1st1g inhalen.![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 oktober 2020 06:57 schreef devzero het volgende:
Tsja, al jaren niet meer gedaan. Niet dat ik de laatste jaren heb uit kunnen slapen![]()
Morgen maar verder met @:m1st1g inhalen.![]()
![]()
![]()
![]()
Kater of corona?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gaat wel een paar dagen duren en moet helaas werkenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Werken met corona? Pffquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaat wel een paar dagen duren en moet helaas werken![]()
![]()
poepTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Thuiswerker he
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar goed, paar uurtjes werken en vanmiddag lekker bier drinken in de tuin met wat maten terwijl er voetbal opstaat. Lang leve de kater
coronamaatregelenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:16 schreef Dven het volgende:
Maar goed, paar uurtjes werken en vanmiddag lekker bier drinken in de tuin met wat maten terwijl er voetbal opstaat. Lang leve de katerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
In de tuin nog ook wel. Lekker weer ervoor ?quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:16 schreef Dven het volgende:
Maar goed, paar uurtjes werken en vanmiddag lekker bier drinken in de tuin met wat maten terwijl er voetbal opstaat. Lang leve de kater![]()
Ik moet een tweetal artikelen schrijven. Slapend wordt dat toch lastigquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat kun je tussendoor als het rustig is toch even duttenOf gaat dat niet
Hahahaha soort vanquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb jij je roes al uitgeslapen? Of ben je nog in je roes?Do what you love, love what you do!![]()
Je mag in Nederland gewoon met wat vrienden in de tuin zitten en boer drinken. Wazmetjou.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja en helaas voor jullie gaat het ook niet veranderenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:20 schreef Limoentjuh het volgende:
Waarschijnlijk uitgeslapen maar dat is kree zijn spellingDo what you love, love what you do!![]()
Dacht dat hij in de ochtend vaak ook nog beschonken was en pas overdag echt gaat slapen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:20 schreef Limoentjuh het volgende:
Waarschijnlijk uitgeslapen maar dat is kree zijn spelling![]()
Het is vandaag en de komende dagen een wat kouder maar ik denk vandaag toch nog een graad of 17, zonnig en windstil dus de tuin gaat nog wel.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In de tuin nog ook wel. Lekker weer ervoor ?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hoezo, jij bent toch degene die gefrustreerd raakt als mensen geen touw kunnen vastknipen aan je posts?quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en helaas voor jullie gaat het ook niet veranderen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2020 07:23:13 ]![]()
Ah oke. Nee dan gaat dat niet! Is het veel werk of zo geschrevenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik moet een tweetal artikelen schrijven. Slapend wordt dat toch lastig
Helemaal vergeten van “among us” gisterenSorry
![]()
![]()
Ik zal egns een rpi aan jiy vastknipenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent toch degene die gefrustreerd raakt als mensen geen touw kunnen vastknipen aan je posts?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hoezo helaas ? Kan mij niet veel schelen hoe en wat jouw spelling is hoorquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en helaas voor jullie gaat het ook niet veranderen![]()
![]()
Ik heb dat vrijdagavond zo'n 3,5 uur met fokkers gespeeldquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oke. Nee dan gaat dat niet! Is het veel werk of zo geschreven
Helemaal vergeten van “among us” gisterenSorry
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Dacht dat hij in de ochtend vaak ook nog beschonken was en pas overdag echt gaat slapen.Hoe kom je daar nou bij
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: