quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Goed![]()
![]()
Ze waren vandaag in Twente op bezoekHij is alweer een maand
![]()
En hij was deze week voor het eerst naar het consultatiebureau en daar was ook alles helemaal goed
Noujaaaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Spoiler: Gollum valt met die kutring zo de vulkaan in
Lief van hem dat hij daar speciaal naar gevraagd heeft, hoe alles daar ging!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Goed![]()
![]()
Ze waren vandaag in Twente op bezoekHij is alweer een maand
![]()
En hij was deze week voor het eerst naar het consultatiebureau en daar was ook alles helemaal goed
Ik zou mijzelf rot schrikken als ik opeens ook bij die club zou horenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:59 schreef Meke het volgende:
Mijn vader appte me net ook! Hoor ik nu ook bij de club?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja hele attente jongen alquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Lief van hem dat hij daar speciaal naar gevraagd heeft, hoe alles daar ging!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf rot schrikken als ik opeens ook bij die club zou horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
[..]
Ik wilde bijna iets soortgelijks zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
(Er is geen betere humor dan dat)
Ik moest eerlijk gezegd ook wel aan jou denken, dat jij hem ook had kunnen makenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde bijna iets soortgelijks zeggen
Absoluut!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik moest eerlijk gezegd ook wel aan jou denken, dat jij hem ook had kunnen maken
Dat absoluut. Ik weet nog wel dat we met zijn drieën (mijn moeder, ik en mijn broer) veel grappen maakten de avond voor de uitvaart toen mijn broer en ik het voorlezen van de brief gingen oefenen.quote:
[..]
GniffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat absoluut. Ik weet nog wel dat we met zijn drieën (mijn moeder, ik en mijn broer) veel grappen maakten de avond voor de uitvaart toen mijn broer en ik het voorlezen van de brief gingen oefenen.
Maar dat had die ook wel zo gewild, hij was net zo
[..]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Op de crematie van een vriendin van m’n moeder kwam na de dienst haar zoon naar ons toe en vertelde dat ze nog wat persoonlijke spullen in de kist hadden achtergelaten. Onder andere een van haar vanille-sigaartjes. “Die is ze nu aan het oproken”, zei hij.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat absoluut. Ik weet nog wel dat we met zijn drieën (mijn moeder, ik en mijn broer) veel grappen maakten de avond voor de uitvaart toen mijn broer en ik het voorlezen van de brief gingen oefenen.
Maar dat had die ook wel zo gewild, hij was net zo
Doe dat ook maar in spoilers voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:22 schreef Cee het volgende:
Trouwens alert aan @:Aoibhin, Strictly is weer begonnen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Op de crematie van een vriendin van m’n moeder kwam na de dienst haar zoon naar ons toe en vertelde dat ze nog wat persoonlijke spullen in de kist hadden achtergelaten. Onder andere een van haar vanille-sigaartjes. “Die is ze nu aan het oproken”, zei hij.
Het is de introductieshow waarin niemand afvalt en ik ben net begonnen met terugkijken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe dat ook maar in spoilers voor de zekerheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Net als Willem II, vorig jaar was een eenmalige positieve uitschieter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Wat is AZ aan het doen dit seizoen![]()
Ik kijk net even naar de scores, en las er bijna overheen omdat het al gespeeld was (had moeten zijn dus). .
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:24 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft WIDM:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:24 schreef molloot200 het volgende:
Waaaaaaaaaaah wat veel info in die laatste aflevering van WIDMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |