Ja ik las het een paar dagen geleden en dacht gelijk "ja leuk!" maar vergeten te reageren. Thanks dat je het nog even meldtquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:06 schreef Meke het volgende:
(En als je het wel stom vindt ook prima natuurlijk, ik had gewoon verwacht dat we zó een groepje zouden hebben)
Ja kijk dit soort posts schrik ik zonder context natuurlijk een beetje van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:09 schreef Meridiaan het volgende:
@:Koen66 was ook positief volgens mij!
Goed dat je deze herinnering plaatst. Nog steeds een goed idee van @Meridiaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:05 schreef Meke het volgende:
ESF / Inventarisatie: online escape
Hee mensen ik vind het toch nog wel weinig animo voor het idee van @:Meridiaan terwijl ik het me niet voor kan stellen dat niemand dit leuk vindt
Dat lag eigenlijk wel in de lijn der verwachting.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:03 schreef Strani het volgende:
Oh, Almeida heeft geen zin om het roze al op te geven vandaag zie ik.
Wil imgur geen afstand houden?quote:
Oeh lekkerrrrquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:24 schreef Arizona het volgende:
https://m.imgur.com/a/cqwa6SB
Dan maar een linkje. Naar mijn nog halve taart
Ze kreeg van imgur het kleinste toetje!quote:
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze kreeg van imgur het kleinste toetje!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Ik heb ook de neiging om over te stappen opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na vanavond wil ik dat met zekerheid kunnen zeggen![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb ook de neiging om over te stappen opBen toch heel benieuwd wie van ons punten gaat verliezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na vanavond wil ik dat met zekerheid kunnen zeggenZit er nog iemand op Nikkie hier?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Mijn punten nog welquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben toch heel benieuwd wie van ons punten gaat verliezenZit er nog iemand op Nikkie hier?
Die van jou ziet er ook heerlijk uitquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh lekkerrrr![]()
En groot gelijk dat je het er lekker van neemt
Niemand van ons zal dit kunnen controleren en dat weet jij dóndersgoed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die van jou ziet er ook heerlijk uit
En jij hebt netjes appelpartjes gedaan, ik had te snel gelezen en de appels in BLOKJES van 1 cm gesneden. Overigens heb ik twee punten naar mijn ouders gebracht en vriend en dochter hebben een punt gehad. Dus het is niet dat ik in mijn uppie een halve taart heb gegete
Jij krijgt de andere helftquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die van jou ziet er ook heerlijk uit
En jij hebt netjes appelpartjes gedaan, ik had te snel gelezen en de appels in BLOKJES van 1 cm gesneden. Overigens heb ik twee punten naar mijn ouders gebracht en vriend en dochter hebben een punt gehad. Dus het is niet dat ik in mijn uppie een halve taart heb gegete
Ik zat vorige week op Nikki, maar ik ga toch vanavond vol op Jeroenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben toch heel benieuwd wie van ons punten gaat verliezenZit er nog iemand op Nikkie hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |