quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:34 schreef Zorro het volgende:
Ton mag niet eens aan tafel zitten. Hij valt wel een beetje buiten de boot zo
En hoe doet ze het met bukkake?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:33 schreef RipCity het volgende:
Maar maakt ze ook goede Nasi Goreng is de vraag.
Er is blijkbaar toch een markt voor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
Ah, Toon Gerbrands, ook al zo'n koning van nietszeggende boekjes.
Kerstpakketen bij PWC.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is blijkbaar toch een markt voor.
Al een mocro en neger gespot?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:36 schreef Nober het volgende:
Weer een vrouw achter Johan dat kan geen toeval meer zijn. Hier is sprake van opzet.
Zaat achter de bar is ook maar toeval.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:36 schreef Nober het volgende:
Weer een vrouw achter Johan dat kan geen toeval meer zijn. Hier is sprake van opzet.
Dit, ze moeten zich kapot schamenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:36 schreef tompsv18 het volgende:
Koning die ff op vakantie gaat kan echt niet nee
Betaal jij het dan maarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat gejank over dat geld voor die mensjes vind ik overdreven.
Verder mogen ze het koningshuis van mij afschaffen.
Gelukkig ging zijn toeslag 5% omhoog, dus ging hij met het regeringstoestel want dat scheelt weer kostenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:36 schreef tompsv18 het volgende:
Koning die ff op vakantie gaat kan echt niet nee
Als het om uiterlijk ging hadden ze beter die ene ginger kunnen houden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Zaat achter de bar is ook maar toeval.
Crusader Kings III genot.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Koningshuis is echt een belachelijk achterhaald iets
Tja die mensjes hebben er ook niet om gevraagd, lijkt mij vreselijk hoor dat koning zijn.quote:
Dat is ook meer mijn smaak ja. Maar dat is een vervelend type schijnt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het om uiterlijk ging hadden ze beter die ene ginger kunnen houden.
Dat zag je meteen, maar als ze achter de bar staat in een televisieprogramma heb ik geen last van haar karakter.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is ook meer mijn smaak ja. Maar dat is een vervelend type schijnt.
Volstrekt inhoudsloos, aldus het intellectuele wonder René van der Gijp.quote:
@Slobeendquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:39 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die dat meiland gedoe kijken neem ik niet serieus.
Ik kijk al die onzin ook niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Nog nooit gekeken en niet van plan ook.
Kamquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:40 schreef Slobeend het volgende:
Mensen die naar Meiland kijken kam ik niet serieus nemen.
Beide topprogramma'squote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:40 schreef Coco het volgende:
Users die Meiland kijken, kijken doorgaans ook Promenade.
Zo weer keihard schateren om vagina's en Floranus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volstrekt inhoudsloos, aldus het intellectuele wonder René van der Gijp.
Renze en Fidan kunnen niks.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk al die onzin ook niet.
Bleef vandaag voor het eerst hangen bij De Vooravond, wat is dat ook slecht zeg.
Ben je ook fan van de Lama's?quote:
Die vinden doorgaans ook TopGear grappig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:40 schreef Coco het volgende:
Users die Meiland kijken, kijken doorgaans ook Promenade.
Ik weet wel een manier om dat weer op te lossenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ruzie zouden krijgen op de bank.
Ja, dat is ook helemaal niks. Vind alleen Kees van de Spek wel mooi op rtl 5.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk al die onzin ook niet.
Bleef vandaag voor het eerst hangen bij De Vooravond, wat is dat ook slecht zeg.
Ik wil ook zo'n afstandsbediening met Mover.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
We zijn er bijna! is echt een topshow, kijk dat altijd
Benieuwd of hij wel fictie leest.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit van iemand gehoord. Echt bizar.
Dinsdag gaat ie sextortion.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja, dat is ook helemaal niks. Vind alleen Kees van de Spek wel mooi op rtl 5.
Die heb ik op mijn caravan, gekocht van een stel boomersquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n afstandsbediening met Mover.
Klopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Depay lijkt zo goed omdat de rest er helemaal niks van kan voorin.
Eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit Oranje gaat er ook uit in de 1/8e finales.
Met een goede bondscoach (lees LouisGod) had je best Europees kampioen kunnen worden.
Eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met een goede bondscoach (lees LouisGod) had je best Europees kampioen kunnen worden.
Dit zijn prima tekstenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar zitten de zwakke plekken bij Portugal?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op Frankrijk na hebben alle nationale teams wel zwakke plekken toch?
Luxemburg nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op Frankrijk na hebben alle nationale teams wel zwakke plekken toch?
Jij HAAT Frank de Boer echtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op de bank.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar zitten de zwakke plekken bij Portugal?
Verdediging?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
CVs?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Frank lijkt me wel een aardige kerel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij HAAT Frank de Boer echt![]()
Frank de Boer is voor jou wat Hélène Hendriks voor @:Karina is.
Nee hoor, ik denk dat Frank best een sympathieke vent is. Alleen een waardeloze trainer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij HAAT Frank de Boer echt![]()
Frank de Boer is voor jou wat Hélène Hendriks voor @:Karina is.
Denk nog wel slechter ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat Frank best een sympathieke vent is. Alleen een waardeloze trainer.
Maar met zoveel van dat soort matige trainers had je ook niet verder gekomen hoor, als Ten Cate het was geworden was de situatie hetzelfde geweest.
Moest lachenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, het is een warm land.
Nee joh. Dat is ook overdreven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Hateboer heb ik nog nooit goed zien spelen
Nooit!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als jij goedmens wordt kunnen we het vaker eens zijn.
Uiteraard heb je geluk nodig, maar kijk naar Portugal vorige EK. Met zo'n route kan dan alles.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee joh. Dat is ook overdreven.
Koning Willem-Alexander breekt vakantie Griekenland af na ophef: ‘Reacties zijn heftig, die raken onsquote:
Bedankt, Hansquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:55 schreef Justin_Case het volgende:
Even tussendoor jongens: Willempie komt terug.
En neukt de komende 14 dagen nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:55 schreef Justin_Case het volgende:
Dus er komt kritiek en meneer vliegt terug?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Koning Willem-Alexander breekt vakantie Griekenland af na ophef: ‘Reacties zijn heftig, die raken ons![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-raken-ons~a3dd206a/
Klopt wel
Sowieso overtrokken allemaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pushmelding om die koning
Lekker boeiend.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Koning Willem-Alexander breekt vakantie Griekenland af na ophef: ‘Reacties zijn heftig, die raken ons![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-raken-ons~a3dd206a/
Klopt wel
Jij ook niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En neukt de komende 14 dagen niet![]()
![]()
Ik wil zijn vrouw best neuken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En neukt de komende 14 dagen niet![]()
![]()
Het was dan ook een klap in het gezicht van de zorgmedewerkersquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:55 schreef Justin_Case het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan ken je zijn vrouw nog niet
Janke Dekkers
Nou ik sla even over heur.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel prima toch voor die leeftijd?
Karakter is om tequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Boot maakt de clippers kampioen met ease. Ff Greg Oden en Roy kopen.quote:
Dit staat je nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wil zijn vrouw best neuken.
Dit is Aad en zijn vrouw (Aad):quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rolstoelbasketbal>pleeoff Pquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Boot maakt de clippers kampioen met ease. Ff Greg Oden en Roy kopen.
hier gaat iets misquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is Aad en zijn vrouw (Aad):
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:01 schreef KingRoland het volgende:
@:yvonne kijkt ondertussen gewoon naar The Masked Singer in plaats van VI
man man man
Jouw dwangneuroses kennen we al wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geen dwangneurose maar scriptiestress maat
Ho ho, hij heeft zijn gloriedagen gekend als coach in Groningen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:00 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik ben helemaal niet geinteresseerd in deze vent
Rot op met je kut act.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geen dwangneurose maar scriptiestress maat
Dan neem ik alles terugquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ho ho, hij heeft zijn gloriedagen gekend als coach in Groningen.
Nu al in de overgang.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:01 schreef KingRoland het volgende:
@:yvonne kijkt ondertussen gewoon naar The Masked Singer in plaats van VI
man man man
Ik kan niet van mijn pik afblijven.quote:
Ik vind dit best leuk eigenlijk.quote:
Ja ze heeft leren pijpenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Staat die Chick met die gitaar nou in een leren broek
Moest bijna kotsen jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:04 schreef Justin_Case het volgende:
Tering wat een lelijk gebit heeft die Ton.
Ja ze heeft leren pijpenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Staat die Chick met die gitaar nou in een leren broek
Deze vent heeft echt niks te doen hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:05 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BabylonbeegodenAchterlijke oppermongool.
Verdoriequote:
DRAIN THE SWAMP SCRUMMIEquote:
4-0.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zondag de el classico van Rotterdam
zeg het maar
Ben ik dus niet de enige die dat heeft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan niet van mijn pik afblijven.
Genoemd in Trump's tweetquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:05 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BabylonbeegodenAchterlijke oppermongool.
ik zeg 2-2quote:
Ik ben blijkbaar geen mof ofzo, ik controleer vaak of het gas uitstaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik loop 's ochtends minstens 2 keer heen weer van mijn fiets naar mijn voordeur om zeker te zijn dat ik mijn deur goed dicht en op slot heb gedaan.
Showbizz Insidequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:08 schreef KingRoland het volgende:
Politiek Inside
Corona Inside
welke hebben we nog meer op dat scherm staan?
Stop met je kutact Insidequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:08 schreef KingRoland het volgende:
Politiek Inside
Corona Inside
Niks mis met een warming upquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik loop 's ochtends minstens 2 keer heen weer van mijn fiets naar mijn voordeur om zeker te zijn dat ik mijn deur goed dicht en op slot heb gedaan.
Veronica Insidequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:08 schreef KingRoland het volgende:
Politiek Inside
Corona Inside
Uh goeiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee een lul staat jou ook niet want je bent een pussy.
ZO DIE ZIT!
Kerk insidequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:08 schreef KingRoland het volgende:
Politiek Inside
Corona Inside
Hou politiek en voetbal gescheiden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:08 schreef KingRoland het volgende:
Unpopular opinion: De vrij > VVD
@:coco
Opbokken met die vent.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:10 schreef Zorro het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar intussen heeft De Boer nog steeds niet 1 wedstrijd met Oranje gewonnen.
Niet hieraan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk dan meteen aan Fresia Kaas
genot
(lol)quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In 39 waren ze ons ook al voor
Ik verheug me er al opquote:
Daarom rotterdam onafhankelijk makkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Berghuis verdiende wel een wissel eigenlijk
snap dat niet, maar De Boer heeft een hekel aan mensen die bij Rotterdamse clubs spelen.
#wanbeleid
quote:
Pssst.... dit is de reclamequote:
OP NAAR HET WARSCHAU TOPIC.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In 39 waren ze ons ook al voor
En zij badjas aanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:12 schreef T3hTommay het volgende:
FRESIAGODIN
broekje uit ter preparatie
KAASED!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef RipCity het volgende:
Groot coronanieuws uit Alkmaar: AZ heeft bekendgemaakt dat er negen werknemers positief hebben getest op het coronavirus. Het gaat om vier spelers van het eerste elftal, twee spelers van de beloften en drie werknemers.
Lekker bezig allemaal.
Mooi, op naar immuniteitquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef RipCity het volgende:
Groot coronanieuws uit Alkmaar: AZ heeft bekendgemaakt dat er negen werknemers positief hebben getest op het coronavirus. Het gaat om vier spelers van het eerste elftal, twee spelers van de beloften en drie werknemers.
Lekker bezig allemaal.
Direct uit de competitie nemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef RipCity het volgende:
Lekker bezig allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |