Daar kan ze geen chocola van maken johquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 nou weet je waar je chocola kan halen voor me.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Dit kan écht niet Jobiquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar kan ze geen chocola van maken joh
Ja ik had ze natuurlijk al wel eens gezien maar wist er echt bizar weinig nog van, dus extra tof om ze nu weer te zien. En dat van die twee delen klopt ook wel, hij had van mij echt wel in twee delen geknipt mogen wordenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En, bevalt het?![]()
Persoonlijk is 2 mijn favoriet. Vloeit mooi voort uit deel 1, mooie zijplotjes die ontstaan en op het einde weer samenkomen, en een geweldige finale die ook nieuwsgierig maakt naar deel 3![]()
Deel 1 vind ik ook heel tof, maar is voor mijn gevoel een beetje twee films in één; het moment dat de fellowship wordt gevormd en daarna. Deel 3 ook tof, maar wel echt de finale in alles, en ik vind vaak bij verhalen het middenstuk het meest interessant.
Gooi ze wel vanaf het balkon naar beneden zodat @Em31 kan vangen. Zo is dat wel helemaal coronaproof.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:13 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Helemaal mee eensquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:16 schreef Meke het volgende:
Fuck FIA
Pakaak
Enige reactie hieropquote:
Mensen die chocolade over hebben kun je eigenlijk niet vertrouwen hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou bedanktquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mensen die chocolade over hebben kun je eigenlijk niet vertrouwen he
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor dan komt mijn Spaanse bloed naar boven. Veel te lui om elke keer de ñ te gebruiken.
Ondertussen weer in Spanjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:10 schreef Strani het volgende:
@:Redefine heeft weer twee obligatoire likes verdiend...
Nooit je chocolade delen, morgen heb je er spijt van!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nou bedankt
Daar ga je chocola @:strani
Je weet dat ik een waakpoes hebquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nooit je chocolade delen, morgen heb je er spijt van!
Ja vorige keer in Canada was het zo koud.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:48 schreef Em31 het volgende:
Koningshuis weet niet echt hoe ze om moeten gaan met een crisis geloof ik. Lekker snugger zeg om nu naar Griekenland te gaan.
Godsammequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja vorige keer in Canada was het zo koud.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:45 schreef usagi414 het volgende:
WeekendWat een kutdag maar goed die heb je er soms ook tussen zitten.
Maar er was één lichtpunt en dat was jullie top 2000 lijst. Goede smaak met z`n allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |