Ach, met een paar duizend euro heeft hij zo weer een topadvocaat die hem vrijpleit.quote:Rapper Lil’ Kleine betrokken bij mishandeling, beelden mogelijk in Opsporing Verzocht
Een 28-jarige Amsterdammer heeft aangifte gedaan van een mishandeling waarbij rapper Lil’ Kleine betrokken was. De bekende artiest zou de man in december 2019 hebben mishandeld in een Amsterdamse discotheek. De manager van de rapper, Nathan Moszkowicz, probeerde het slachtoffer te bewegen zijn aangifte in te trekken in ruil voor ‘een persoonlijke afspraak om alles uit te praten’.
Deze nieuwssite heeft de aangifte ingezien, net als verschillende app-conversaties. Een opsporingsbericht van de politie op AT5 over deze mishandeling onderschrijft de lezing van het slachtoffer over de kwestie. De eigenaar van de discotheek bevestigt dat de rapper en zijn vrienden bij het geweldsincident betrokken zijn. Het slachtoffer laat weten dat de aangifte voor zichzelf spreekt en dat hij niet wil meewerken aan een publicatie. De manager van Lil’ Kleine bevestigt dat de rapper door de politie is verhoord over het incident.
https://www.ad.nl/show/ra(...)g-verzocht~a7f9d005/
Met een 240p beveiligingswebcamquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:04 schreef roos94 het volgende:
Leuk hoe ze altijd oude zooi in dat programma behandelen. Keek het vroeger weleens
"Heeft u begin februari 2020 een man met rode pet zien rondlopen, dan vragen wij u te kijken naar deze beelden"
Heyquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Met een 240p beveiligingswebcam
Hey Sjorsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:09 schreef Justin_Case het volgende:
Goh het zal weer eens niet een rapper zijn1
Oke Hans Slettehaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
Hij heet Jorik Scholten en niet Lil Kleine. Wat is dat voor onzin om die bloedmongool steeds bij zijn artiestennaam te noemen?
Goh zou dat te maken hebben met dat hij zo bij het publiek bekend is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
Hij heet Jorik Scholten en niet Lil Kleine. Wat is dat voor onzin om die bloedmongool steeds bij zijn artiestennaam te noemen?
Dan zet je het er toch één keer in en de rest noem je die klootzak bij z'n echte naam? Lil Kleine is niks.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:16 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Goh zou dat te maken hebben met dat hij zo bij het publiek bekend is?
Twee keer niks zelfsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan zet je het er toch één keer in en de rest noem je die klootzak bij z'n echte naam? Lil Kleine is niks.
Twee keer de helft?quote:
En dan ook nog eens een artiestennaam kiezen die niet echt getuigt van enige intelligentie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
Hij lijkt met zijn vrouw altijd alsof ie met zn grotere zus/tante op pad is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:33 schreef Brybry het volgende:
Die kleine lijkt mij echt een over het paard getild teringventje.
Uh. okquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:38 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jorik Scholten fan van het eerste uur gespot.
VIESMAD
dan weet iedereen over wie het gaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
Nouja als er genoeg bewijs is pleit een topadvocaat je ook niet vrij hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 04:57 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ach, met een paar duizend euro heeft hij zo weer een topadvocaat die hem vrijpleit.
Is dat dan "spec", of "es pee drie cee"?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noemt iedereen je privé ook sp3c dan?
prima puntquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noemt iedereen je privé ook sp3c dan?
spekquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Is dat dan "spec", of "es pee drie cee"?
Als ik Jorik zou heten zou ik me ook anders noemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
Duidelijk. Niet spekkie? Dat bekt wat lekkerder.quote:
Maar echtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij lijkt met zijn vrouw altijd alsof ie met zn grotere zus/tante op pad is.
Jazeker een prima punt. Lil Kleine is voor de rechtbank niemand. Hij heet Jorik Scholten. Jorik S. dus en niet Lil K. Prima om dan in de headliner Lil Kleine te zetten om mensen te lokken, maar dat hoeft men niet tig keer te herhalen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
prima punt
de mensen die wel weten hoe ik heet noemen mij hier ook gewoon sp3c ja
en vice versa natuurlijk
Hoezo niet? En waarom zou een gekozen artiestennaam überhaupt moeten getuigen van intelligentie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een artiestennaam kiezen die niet echt getuigt van enige intelligentie.
Als Lange Frans zichzelf Lange Grote zou noemen dan zou je ook in de lach schieten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo niet? En waarom zou een gekozen artiestennaam überhaupt moeten getuigen van intelligentie?
Z'n album Alleen was echt heel erg tof. Echt van genotenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:33 schreef Brybry het volgende:
Die kleine lijkt mij echt een over het paard getild teringventje.
Ben je bang dat het zijn reputatie beschadigt of juist helpt ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jazeker een prima punt. Lil Kleine is voor de rechtbank niemand. Hij heet Jorik Scholten. Jorik S. dus en niet Lil K. Prima om dan in de headliner Lil Kleine te zetten om mensen te lokken, maar dat hoeft men niet tig keer te herhalen.
Rare vraag. Alsof mij dat wat interesseertquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:28 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ben je bang dat het zijn reputatie beschadigt of juist helpt ofzo?
Verschillende talen door elkaar mixen komt naar mijn mening lelijk over. Het is gewoon taalverloedering en dat me denken aan mensen in het buitenland die Engels en Nederlands door elkaar gebruiken. Kijk bijvoorbeeld naar Louis van Gaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo niet? En waarom zou een gekozen artiestennaam überhaupt moeten getuigen van intelligentie?
Bedoel qua muziek danquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:38 schreef osodevo het volgende:
[..]
Hij wordt door Ali B in het gareel gehouden
Van Gaal weet niet beter, in geval van Lil' Kleine is het volgens mij juist bewust "grappig" bedoeld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Verschillende talen door elkaar mixen komt naar mijn mening lelijk over. Het is gewoon taalverloedering en dat me denken aan mensen in het buitenland die Engels en Nederlands door elkaar gebruiken. Kijk bijvoorbeeld naar Louis van Gaal.
Volgens mij is het juist ook grappig bedoeldquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:07 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Als Lange Frans zichzelf Lange Grote zou noemen dan zou je ook in de lach schieten.
Denk het ook. Wat dat betreft ben ik spijkers op laag water aan het zoeken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Van Gaal weet niet beter, in geval van Lil' Kleine is het volgens mij juist bewust "grappig" bedoeld.
[..]
Volgens mij is het juist ook grappig bedoeld
Nee, afgunst in zijn algemeen. Mooi Nederlands trekjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afgunst omdat hij iemand de tering in heeft gemept of waar doel je op?
Ik snap deze opmerking niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, afgunst in zijn algemeen. Mooi Nederlands trekje
Op wat precies? Zijn paardenbek?quote:
Hij niet. Zijn "matties". Hij heeft lafjes nog nagetrapt toen hij werd beschermd daardoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afgunst omdat hij iemand de tering in heeft gemept of waar doel je op?
Rare opmerking.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, afgunst in zijn algemeen. Mooi Nederlands trekje
ja prima als je fan bent van die gast of idd als je een rechtbank bent maar ik ken geen Jorik en als je het me over tien minuten vraagt ben ik het alweer vergetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jazeker een prima punt. Lil Kleine is voor de rechtbank niemand. Hij heet Jorik Scholten. Jorik S. dus en niet Lil K. Prima om dan in de headliner Lil Kleine te zetten om mensen te lokken, maar dat hoeft men niet tig keer te herhalen.
komt op meets enzo ook voor, gek genoeg zijn het meestal de dames die voor spekkie gaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Duidelijk. Niet spekkie? Dat bekt wat lekkerder.
Zo werkt dat inderdaad. "Anderen schieten elkaar dood dus ik mag wel iemand slaan." Tokkie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dus? Negerrappers schieten elkaar af en hitsen 14-jarigen op om messen te dragen. Dan mag dat blanke rappertje toch wel een keer een klapje uitdelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |