Nouja als er genoeg bewijs is pleit een topadvocaat je ook niet vrij hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 04:57 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ach, met een paar duizend euro heeft hij zo weer een topadvocaat die hem vrijpleit.
Is dat dan "spec", of "es pee drie cee"?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noemt iedereen je privé ook sp3c dan?
prima puntquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noemt iedereen je privé ook sp3c dan?
spekquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Is dat dan "spec", of "es pee drie cee"?
Als ik Jorik zou heten zou ik me ook anders noemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
Hij heet Jorik Scholten en niet Lil Kleine. Wat is dat voor onzin om die bloedmongool steeds bij zijn artiestennaam te noemen?
Duidelijk. Niet spekkie? Dat bekt wat lekkerder.quote:
Maar echtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij lijkt met zijn vrouw altijd alsof ie met zn grotere zus/tante op pad is.
Jazeker een prima punt. Lil Kleine is voor de rechtbank niemand. Hij heet Jorik Scholten. Jorik S. dus en niet Lil K. Prima om dan in de headliner Lil Kleine te zetten om mensen te lokken, maar dat hoeft men niet tig keer te herhalen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
prima punt
de mensen die wel weten hoe ik heet noemen mij hier ook gewoon sp3c ja
en vice versa natuurlijk
Hoezo niet? En waarom zou een gekozen artiestennaam überhaupt moeten getuigen van intelligentie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een artiestennaam kiezen die niet echt getuigt van enige intelligentie.
Als Lange Frans zichzelf Lange Grote zou noemen dan zou je ook in de lach schieten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo niet? En waarom zou een gekozen artiestennaam überhaupt moeten getuigen van intelligentie?
Z'n album Alleen was echt heel erg tof. Echt van genotenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:33 schreef Brybry het volgende:
Die kleine lijkt mij echt een over het paard getild teringventje.
Ben je bang dat het zijn reputatie beschadigt of juist helpt ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jazeker een prima punt. Lil Kleine is voor de rechtbank niemand. Hij heet Jorik Scholten. Jorik S. dus en niet Lil K. Prima om dan in de headliner Lil Kleine te zetten om mensen te lokken, maar dat hoeft men niet tig keer te herhalen.
Rare vraag. Alsof mij dat wat interesseertquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:28 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ben je bang dat het zijn reputatie beschadigt of juist helpt ofzo?
Verschillende talen door elkaar mixen komt naar mijn mening lelijk over. Het is gewoon taalverloedering en dat me denken aan mensen in het buitenland die Engels en Nederlands door elkaar gebruiken. Kijk bijvoorbeeld naar Louis van Gaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo niet? En waarom zou een gekozen artiestennaam überhaupt moeten getuigen van intelligentie?
Bedoel qua muziek danquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:38 schreef osodevo het volgende:
[..]
Hij wordt door Ali B in het gareel gehouden
Van Gaal weet niet beter, in geval van Lil' Kleine is het volgens mij juist bewust "grappig" bedoeld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Verschillende talen door elkaar mixen komt naar mijn mening lelijk over. Het is gewoon taalverloedering en dat me denken aan mensen in het buitenland die Engels en Nederlands door elkaar gebruiken. Kijk bijvoorbeeld naar Louis van Gaal.
Volgens mij is het juist ook grappig bedoeldquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:07 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Als Lange Frans zichzelf Lange Grote zou noemen dan zou je ook in de lach schieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |