Denk het ook. Wat dat betreft ben ik spijkers op laag water aan het zoeken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Van Gaal weet niet beter, in geval van Lil' Kleine is het volgens mij juist bewust "grappig" bedoeld.
[..]
Volgens mij is het juist ook grappig bedoeld
Nee, afgunst in zijn algemeen. Mooi Nederlands trekjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afgunst omdat hij iemand de tering in heeft gemept of waar doel je op?
Ik snap deze opmerking niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, afgunst in zijn algemeen. Mooi Nederlands trekje
Op wat precies? Zijn paardenbek?quote:
Hij niet. Zijn "matties". Hij heeft lafjes nog nagetrapt toen hij werd beschermd daardoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afgunst omdat hij iemand de tering in heeft gemept of waar doel je op?
Rare opmerking.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, afgunst in zijn algemeen. Mooi Nederlands trekje
ja prima als je fan bent van die gast of idd als je een rechtbank bent maar ik ken geen Jorik en als je het me over tien minuten vraagt ben ik het alweer vergetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jazeker een prima punt. Lil Kleine is voor de rechtbank niemand. Hij heet Jorik Scholten. Jorik S. dus en niet Lil K. Prima om dan in de headliner Lil Kleine te zetten om mensen te lokken, maar dat hoeft men niet tig keer te herhalen.
komt op meets enzo ook voor, gek genoeg zijn het meestal de dames die voor spekkie gaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Duidelijk. Niet spekkie? Dat bekt wat lekkerder.
Zo werkt dat inderdaad. "Anderen schieten elkaar dood dus ik mag wel iemand slaan." Tokkie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dus? Negerrappers schieten elkaar af en hitsen 14-jarigen op om messen te dragen. Dan mag dat blanke rappertje toch wel een keer een klapje uitdelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |