👍👍👍quote:
Heb je je vrachtwagen Nutella al ontvangen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar jij hoorde iets over zusjes en kwam even kijken zeker.
[..]
Ja.![]()
Ik daar helemaal niet van gediend @:mario390
Dan moet je me eerst uit eten nemen
Ik ga al naar een therapeut hoor, al 6 jaarquote:
Had duud aan 1 pot niet genoeg😳quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je je vrachtwagen Nutella al ontvangen?
Ja, behalve de eerste 4quote:
Verkeerdequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ga al naar een therapeut hoor, al 6 jaar
Een vrachtwagen nutella ... wow ... feed the world enzo ...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
En zo weinig vooruitgangquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jeetje helpt niet echt geloof ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee nog steeds nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Let them know it's christmas timequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Een vrachtwagen nutella ... wow ... feed the world enzo ...
Ja dat las ik vandaag.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet![]()
Wist jij dat Haags niet van walnoten houdt?
Wel goeie. Sinds een jaar of 2 vraag ik mensen hoe het gaat als ze me sprekenquote:
Ik las ergens een goede tipquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:54 schreef aloa het volgende:
FOK gaat ten onder aan dit soort trollen.
quote:
Jeetje helpt niet echt geloof ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las dat jij 'even weg' was, of loop ik alweer achter?
In 1 pot kan hij niet duikenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Had duud aan 1 pot niet genoeg😳
Een muziekforum is er recent aan ten onder gegaan en gaat serieus na 25 jaar de stekker uit de servers trekken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:54 schreef aloa het volgende:
FOK gaat ten onder aan dit soort trollen.
😁😁😁quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
In 1 pot kan hij niet duiken
Dat is toch apartquote:
Nee, een pot heeft graag dat er een zij induiktquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet![]()
Wist jij dat Haags niet van walnoten houdt?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, een pot heeft graag dat er een zij induikt
Goeie tactiek voor BNW en TRUquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Een muziekforum is er recent aan ten onder gegaan en gaat serieus na 25 jaar de stekker uit de servers trekken.
Laatste 5 jaar zijn er een shitload aan trolls bijgekomen en de eigenaar had zoiets van joh bekijk het maar even, er is niet tegen aan te modden, doei. En die sluit 1 November de zooi af.
Nee potten zijn om te snuiven inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
ze werden met de mes ofzo vermoordquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar jij hoorde iets over zusjes en kwam even kijken zeker.
[..]
Ja.![]()
Ik ben daar helemaal niet van gediend @:mario390
Dan moet je me eerst uit eten nemen
Niet okequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze werden met de mes ofzo vermoord
Ja ik vond het ook al vreemd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:56 schreef madam-april het volgende:
[..]Nou ja zeg.. duurt wel lang hè..?!
Neewat een barbaar
Nutella snuiven lijkt me wel lastig..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee potten zijn om te snuiven inderdaad
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ken ik ook van weersites. Niet te geloven gewoon...kapot gemaakt door dat soort teringhonden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Een muziekforum is er recent aan ten onder gegaan en gaat serieus na 25 jaar de stekker uit de servers trekken.
Laatste 5 jaar zijn er een shitload aan trolls bijgekomen en de eigenaar had zoiets van joh bekijk het maar even, er is niet tegen aan te modden, doei. En die sluit 1 November de zooi af.
Was het wel oke geweest als ze met iets anders waren vermoord?quote:
Wat heeft dat met mij spanken te makenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze werden met de mes ofzo vermoord
Echt eeuwig zonde dat het zo ver kan komen he...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ken ik ook van weersites. Niet te geloven gewoon...kapot gemaakt door dat soort teringhonden.
Zo zonde
Slaap lekker.quote:
Ja vraag me ook af hoe Mario dat doet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nutella snuiven lijkt me wel lastig..
Doeiquote:
Ja niet normaal.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt eeuwig zonde dat het zo ver kan komen he...
Your latest trick live vind ik zo mooi.quote:
hahahahahahaha gaaayquote:
Alchemyquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Your latest trick live vind ik zo mooi.![]()
![]()
Controle?quote:
Jawel uiteindelijk wel weer hoewel ik ging bijna beetje over de zeik. Maargoed ook weer grappig achteraf. Als ik al kwaad wordt dan kan ik het nooit lang blijven. Hahahaquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij keek en zag dat het goed was
Ff checkenquote:
Log maar gewoon weer uit. Niemand trapt meer in je doorzichtige act!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit ga ik niet ontkennen, maar de stelling is ongenuanceerd
Iemand die het zietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Log maar gewoon weer uit. Niemand trapt meer in je doorzichtige act!
Ach mensen worden af en toe kwaad, of kwoad, afhankelijk van waar je woont. Maakt allemaal niet uit, als je maar niet jezelf helemaal verliest en los gaatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel uiteindelijk wel weer hoewel ik ging bijna beetje over de zeik. Maargoed ook weer grappig achteraf. Als ik al kwaad wordt dan kan ik het nooit lang blijven. Hahaha
dat is ook met rimsnare gespeltquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Your latest trick live vind ik zo mooi.![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is ook met rimsnare gespelt
Lekker rimmenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is ook met rimsnare gespelt
Ga het niet eens lezen, hoewel ik daar zo graag wilde posten maar heb er al een ban van een half jaar onderhand met geen vrijheid op parool. Voor een klein dingetje, weet niet eens meer wat trouwens. NWS heeft me unbanned. Hun nog niet na herhaalkijke verzoeken trouwens via mail.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:02 schreef maily het volgende:
COR / Honderden besmettingen bij evenement op 1,5 meter afstand
Note gegevenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ik wel een positieve note verdien voor mijn kwaliteitsposts van net
Je krijgt een like van me.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ik wel een positieve note verdien voor mijn kwaliteitsposts van net
Je bent te laat, we hadden dat onderwerp net afgeslotenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Log maar gewoon weer uit. Niemand trapt meer in je doorzichtige act!
heerlijkquote:
Dat vind @Justin_Case ook wel lekker!quote:
.....................quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Thanxquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:06 schreef maily het volgende:
[..]
.....................
......................
............................
................................
Primaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja is goed zolang ik ze maar krijg
Een snaar die je gebruikt bij het rimmenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet toch niet wat en rimsnare is
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:07 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gaat nog even een wat te drinken inschenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |