Your latest trick live vind ik zo mooi.quote:
hahahahahahaha gaaayquote:
Alchemyquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Your latest trick live vind ik zo mooi.![]()
![]()
Controle?quote:
Jawel uiteindelijk wel weer hoewel ik ging bijna beetje over de zeik. Maargoed ook weer grappig achteraf. Als ik al kwaad wordt dan kan ik het nooit lang blijven. Hahahaquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij keek en zag dat het goed was
Ff checkenquote:
Log maar gewoon weer uit. Niemand trapt meer in je doorzichtige act!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit ga ik niet ontkennen, maar de stelling is ongenuanceerd
Iemand die het zietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Log maar gewoon weer uit. Niemand trapt meer in je doorzichtige act!
Ach mensen worden af en toe kwaad, of kwoad, afhankelijk van waar je woont. Maakt allemaal niet uit, als je maar niet jezelf helemaal verliest en los gaatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel uiteindelijk wel weer hoewel ik ging bijna beetje over de zeik. Maargoed ook weer grappig achteraf. Als ik al kwaad wordt dan kan ik het nooit lang blijven. Hahaha
dat is ook met rimsnare gespeltquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Your latest trick live vind ik zo mooi.![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is ook met rimsnare gespelt
Lekker rimmenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is ook met rimsnare gespelt
Ga het niet eens lezen, hoewel ik daar zo graag wilde posten maar heb er al een ban van een half jaar onderhand met geen vrijheid op parool. Voor een klein dingetje, weet niet eens meer wat trouwens. NWS heeft me unbanned. Hun nog niet na herhaalkijke verzoeken trouwens via mail.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:02 schreef maily het volgende:
COR / Honderden besmettingen bij evenement op 1,5 meter afstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |