Goeie tactiek voor BNW en TRUquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Een muziekforum is er recent aan ten onder gegaan en gaat serieus na 25 jaar de stekker uit de servers trekken.
Laatste 5 jaar zijn er een shitload aan trolls bijgekomen en de eigenaar had zoiets van joh bekijk het maar even, er is niet tegen aan te modden, doei. En die sluit 1 November de zooi af.
Nee potten zijn om te snuiven inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
In 1 pot kan hij niet duiken
ze werden met de mes ofzo vermoordquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar jij hoorde iets over zusjes en kwam even kijken zeker.
[..]
Ja.![]()
Ik ben daar helemaal niet van gediend @:mario390
Dan moet je me eerst uit eten nemen
Niet okequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze werden met de mes ofzo vermoord
Ja ik vond het ook al vreemd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:56 schreef madam-april het volgende:
[..]Nou ja zeg.. duurt wel lang hè..?!
Neewat een barbaar
Nutella snuiven lijkt me wel lastig..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee potten zijn om te snuiven inderdaad
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
In 1 pot kan hij niet duiken
Ken ik ook van weersites. Niet te geloven gewoon...kapot gemaakt door dat soort teringhonden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Een muziekforum is er recent aan ten onder gegaan en gaat serieus na 25 jaar de stekker uit de servers trekken.
Laatste 5 jaar zijn er een shitload aan trolls bijgekomen en de eigenaar had zoiets van joh bekijk het maar even, er is niet tegen aan te modden, doei. En die sluit 1 November de zooi af.
Was het wel oke geweest als ze met iets anders waren vermoord?quote:
Wat heeft dat met mij spanken te makenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze werden met de mes ofzo vermoord
Echt eeuwig zonde dat het zo ver kan komen he...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ken ik ook van weersites. Niet te geloven gewoon...kapot gemaakt door dat soort teringhonden.
Zo zonde
Slaap lekker.quote:
Ja vraag me ook af hoe Mario dat doet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nutella snuiven lijkt me wel lastig..
Doeiquote:
Ja niet normaal.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt eeuwig zonde dat het zo ver kan komen he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |