Zinloos ook. Ik stond naast iemand die aan het roken was en toch kreeg ik wel zin om mee te doenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren hoop ik, want heb nooit gerookt.
O dan kan je ook niet kijken.quote:
Roken is echt lastig, zie het veel om mij heen wat een moeite om te stoppen en terugval bij hevige stressquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Zinloos ook. Ik stond naast iemand die aan het roken was en toch kreeg ik wel zin om mee te doen
Denk het wel of dezelfde als vorig jaarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan je ook niet kijken.
Zullen op netflix ook wel komen denk ik
Stoppen is voor opgevers ja toch, slikken stikken race 2 the bottomquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Roken is echt lastig, zie het veel om mij heen wat een moeite om te stoppen en terugval bij hevige stress
Klopt, duurt lang voordat je geestelijk bent afgekickt..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Roken is echt lastig, zie het veel om mij heen wat een moeite om te stoppen en terugval bij hevige stress
Hij gebruikt zn kleine juist voor die wijven whoehahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben jij gekje kleine gaat boven alle gewillige wijven van de wereld!
O een keer kijken vind ik zelf wel genoegquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk het wel of dezelfde als vorig jaar
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben jij gekje kleine gaat boven alle gewillige wijven van de wereld!
Ik ook of de film moet echt heel goed/leuk zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een keer kijken vind ik zelf wel genoeg
Ik ben er nu 10 jaar vanaf maar heb er heel soms ook wel zin in. Maar is maar een sec of zoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt, duurt lang voordat je geestelijk bent afgekickt..
Een blik zegt meer dan duizend woorden, zoveel ben ik met je eens.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een keer kijken vind ik zelf wel genoeg
The Fosters kijk ik nuquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:09 schreef Jippie het volgende:
Wat willen jullie kijken op Video land?
Zonnetje in huisquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:09 schreef Jippie het volgende:
Wat willen jullie kijken op Video land?
12 jaar. Maar idd is maar even een korte gedachtequote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er nu 10 jaar vanaf maar heb er heel soms ook wel zin in. Maar is maar een sec of zo
Ga hierna de film kijken die Jerney door gaf over die octopusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook of de film moet echt heel goed/leuk zijn
Is er een nieuwe serie?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
De nieuwe serie is echt tenenkrommend slecht
Dat is waar. Jammer dat je hier geen blik bij de woorden zietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Een blik zegt meer dan duizend woorden, zoveel ben ik met je eens.
Maar ik hoop dr.Mikey snel te zien, onverantwoord om op vakantie te gaan terwijl de hele wereld oranje/rood isquote:
Hoe heet die film dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga hierna de film kijken die Jerney door gaf over die octopus
Dat is soms wel k*t idd. Zelfde met appjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Jammer dat je hier geen blik bij de woorden ziet
Dat vond ik nooit grappigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh kut, ik was in de war met Kees en Co
My octopus teacher gok ikquote:
Dat is zooo leuk !quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh kut, ik was in de war met Kees en Co
Ik herken de grootste trollen wel. Maar dat komt omdat ik 9/10 keer ook troll.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is soms wel k*t idd. Zelfde met appjes
De oude serie wel. De nieuwe niet. Daar ben ik mee gestopt na 2 afleveringen.quote:
Ja die nieuwe is geen zak aanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:15 schreef Justin_Case het volgende:
D
[..]
De oude serie wel. De nieuwe niet. Daar ben ik mee gestopt na 2 afleveringen.
Sowieso trollenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik herken de grootste trollen wel. Maar dat komt omdat ik 9/10 keer ook troll.
My octupus teacherquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:16 schreef Jippie het volgende:
Maar weinig leuke comedyseries van Nederlandse bodem, vond de Luizenmoeder wel leuk.
Dat is ook leuk jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:16 schreef Jippie het volgende:
Maar weinig leuke comedyseries van Nederlandse bodem, vond de Luizenmoeder wel leuk.
Ik heb nog nooit zoveel gekeken als de laatste wekenquote:
Haags_Trolletje past ook beter bij jequote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik herken de grootste trollen wel. Maar dat komt omdat ik 9/10 keer ook troll.
Daar hebben een aantal wel moeite mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:17 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Af en toe trollen
Maar dan wel op een manier dat het leuk blijft
ben er mee bezig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt er nog iets gedaan met mijn nieuwssubmit?
Daar was ik al achterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar hebben een aantal wel moeite mee.
En ze waren geloof ik pissig over hun succes, omdat ze precies het zelfde al jaren in theaters hadden gedaan maar dat er maar anderhalve man en een paardenkop op af kwam?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Luizenmoedergoden
Uit het niets op TV verschijnen, na 2 seizoenen stoppen en een ring winnen
Wel een leuk vermaak, alleen wel minder dat je nog steeds last hebt..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel gekeken als de laatste weken
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Fuck, die bek doet me aan een horrorfilm denken, maar ik weet niet meer welke!
Eensquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Haags_Trolletje past ook beter bij je
Ja klopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze waren geloof ik pissig over hun succes, omdat ze precies het zelfde al jaren in theaters hadden gedaan maar dat er maar anderhalve man en een paardenkop op af kwam?
Humor kan verschillen van persoon tot persoon, ik kan de humor van Possetje wel inzien maar ik vind het erg naar om dr. Mikey dan zo uit zijn dak zien gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar hebben een aantal wel moeite mee.
Je vrouw?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Fuck, die bek doet me aan een horrorfilm denken, maar ik weet niet meer welke!
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Jammer dat je hier geen blik bij de woorden ziet
Is dat zo? Komen wel uit theaterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze waren geloof ik pissig over hun succes, omdat ze precies het zelfde al jaren in theaters hadden gedaan maar dat er maar anderhalve man en een paardenkop op af kwam?
Echt niet. Dat ik niet post betekent niet dat ik niet online ben.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gisteravond schitterde je anders in afwezigheid
Nog zo'n kut die graag olie op het vuur gooitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Humor kan verschillen van persoon tot persoon, ik kan de humor van Possetje wel inzien maar ik vind het erg naar om dr. Mikey dan zo uit zijn dak zien gaan.
Possetje heb ik wel zo mijn twijfels over?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Humor kan verschillen van persoon tot persoon, ik kan de humor van Possetje wel inzien maar ik vind het erg naar om dr. Mikey dan zo uit zijn dak zien gaan.
Wat een luxequote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja klopt.
En er kwam ook geen 3e seizoen omdat een van die gasten, geen zin had om 3 maanden van't jaar met snor en permanent te moeten lopen
Nog niet, beetje vroeg vind ik er voorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:23 schreef Justin_Case het volgende:
Staat bij jullie de kerstboom al?
Jij ziet dingen die er niet zijn, villeine vagina!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog zo'n kut die graag olie op het vuur gooit
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij ziet dingen die er niet zijn, villeine vagina!
Het is even wachten totdat zijn auro weer paars-blauw is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar ik hoop dr.Mikey snel te zien, onverantwoord om op vakantie te gaan terwijl de hele wereld oranje/rood is
Dat zou je natuurlijk ook gewoon normaal kunnen zeggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog zo'n kut die graag olie op het vuur gooit
Ik heb geen idéé wat je zegtquote:
Soury kan dat niet..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zou je natuurlijk ook gewoon normaal kunnen zeggen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is even wachten totdat zijn auro weer paars-blauw is.
Hoe dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zou je natuurlijk ook gewoon normaal kunnen zeggen.
Voilaquote:
Oorlogsmuseum in Ossendrecht leeggeroofdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt er nog iets gedaan met mijn nieuwssubmit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |