Snap je me over wat?quote:
Hey Aloa 😘quote:
Jouw schuld, jij jaagt die lieverd wegquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zie je wel, hij luistert al niet eens naar je.
Ja, en dat zijn de speciale wijnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat is wel even genoeg
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh daar kan je komend weekend wel mee door ja.
Hij was zelf dronken... Werd zelf boos, postte zelf dreigementen EN zijn adres..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Yess door geklieder gekloot bewust
Hey Jippiequote:
Spetter niet zo...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:55 schreef Jippie het volgende:
@:Ppppppppppppppppplaaaaaaaaaaauuuuuuuuuullllllllll
Limoen was er vanmorgenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waar is moonlight en limoentjuh
Volgende keer krijgt hij wel een groepshugquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jouw schuld, jij jaagt die lieverd weg
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hij was zelf dronken... Werd zelf boos, postte zelf dreigementen EN zijn adres..
Wat houdt je tegenquote:
Je bedoelt Mikey?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hij was zelf dronken... Werd zelf boos, postte zelf dreigementen EN zijn adres..
Hey Mrsl heb weer een leuke serie gevonden the Fostersquote:
Dat is eigenlijk 9 maanden en 20 dagen te laatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb met nieuwjaarsnacht voor het laatst gedronken, twee maanden en 10 dagen te vroeg trek
![]()
Oke thnxquote:
Moppiequote:
Af en toe kan toch geen kwaad. Enuuhhhh het is nog geen 20 uurquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Alcohol, en heb volgens mij geen Pinot Grigio in huis
Ah daar heb ik wel eens wat van gezien..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mrsl heb weer een leuke serie gevonden the Fosters
Het is nog maar 18:00 ...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Alcohol, en heb volgens mij geen Pinot Grigio in huis
Ik ben het nu aan't teruglezenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar kijk ook ff naar de user die de boel aan het opnaaien was. Altijd dezelfde die dat doen.
Ik leg net uit dat ik alleen met kerst en oud en nieuw iets drink. Daarom zo gek dat ik ineens trek in een wijntje hebquote:
Ik had laatst zin in een peukquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik leg net uit dat ik alleen met kerst en oud en nieuw iets drink. Daarom zo gek dat ik ineens trek in een wijntje heb
Yess mop met jou?quote:
Goed :|0quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Best een lekker sfeertje hier. Gaat prima. Hoe is't daar?
Het was heftig, maar in het kader van de internationale dag van het handen wassen vind ik de vakantie onterechtquote:
Helemaal prima toch.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die slikken jou helemaal door als je niet uitkijkt
Had gisteren ook een mooie gekeken weet alleen de naam niet meerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah daar heb ik wel eens wat van gezien..
Wel een mooi eindequote:
Maar ik heb geen videolandquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had gisteren ook een mooie gekeken weet alleen de naam niet meer
Zie dat er op videoland ook weer kerstfilms staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |