Dat is waar. Jammer dat je hier geen blik bij de woorden zietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Een blik zegt meer dan duizend woorden, zoveel ben ik met je eens.
Maar ik hoop dr.Mikey snel te zien, onverantwoord om op vakantie te gaan terwijl de hele wereld oranje/rood isquote:
Hoe heet die film dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga hierna de film kijken die Jerney door gaf over die octopus
Dat is soms wel k*t idd. Zelfde met appjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Jammer dat je hier geen blik bij de woorden ziet
Dat vond ik nooit grappigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh kut, ik was in de war met Kees en Co
My octopus teacher gok ikquote:
Dat is zooo leuk !quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh kut, ik was in de war met Kees en Co
Ik herken de grootste trollen wel. Maar dat komt omdat ik 9/10 keer ook troll.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is soms wel k*t idd. Zelfde met appjes
De oude serie wel. De nieuwe niet. Daar ben ik mee gestopt na 2 afleveringen.quote:
Ja die nieuwe is geen zak aanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:15 schreef Justin_Case het volgende:
D
[..]
De oude serie wel. De nieuwe niet. Daar ben ik mee gestopt na 2 afleveringen.
Sowieso trollenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik herken de grootste trollen wel. Maar dat komt omdat ik 9/10 keer ook troll.
My octupus teacherquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:16 schreef Jippie het volgende:
Maar weinig leuke comedyseries van Nederlandse bodem, vond de Luizenmoeder wel leuk.
Dat is ook leuk jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:16 schreef Jippie het volgende:
Maar weinig leuke comedyseries van Nederlandse bodem, vond de Luizenmoeder wel leuk.
Ik heb nog nooit zoveel gekeken als de laatste wekenquote:
Haags_Trolletje past ook beter bij jequote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik herken de grootste trollen wel. Maar dat komt omdat ik 9/10 keer ook troll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |