Zinloos ook. Ik stond naast iemand die aan het roken was en toch kreeg ik wel zin om mee te doenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren hoop ik, want heb nooit gerookt.
O dan kan je ook niet kijken.quote:
Roken is echt lastig, zie het veel om mij heen wat een moeite om te stoppen en terugval bij hevige stressquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Zinloos ook. Ik stond naast iemand die aan het roken was en toch kreeg ik wel zin om mee te doen
Denk het wel of dezelfde als vorig jaarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan je ook niet kijken.
Zullen op netflix ook wel komen denk ik
Stoppen is voor opgevers ja toch, slikken stikken race 2 the bottomquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Roken is echt lastig, zie het veel om mij heen wat een moeite om te stoppen en terugval bij hevige stress
Klopt, duurt lang voordat je geestelijk bent afgekickt..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Roken is echt lastig, zie het veel om mij heen wat een moeite om te stoppen en terugval bij hevige stress
Hij gebruikt zn kleine juist voor die wijven whoehahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben jij gekje kleine gaat boven alle gewillige wijven van de wereld!
O een keer kijken vind ik zelf wel genoegquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk het wel of dezelfde als vorig jaar
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben jij gekje kleine gaat boven alle gewillige wijven van de wereld!
Ik ook of de film moet echt heel goed/leuk zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een keer kijken vind ik zelf wel genoeg
Ik ben er nu 10 jaar vanaf maar heb er heel soms ook wel zin in. Maar is maar een sec of zoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt, duurt lang voordat je geestelijk bent afgekickt..
Een blik zegt meer dan duizend woorden, zoveel ben ik met je eens.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een keer kijken vind ik zelf wel genoeg
The Fosters kijk ik nuquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:09 schreef Jippie het volgende:
Wat willen jullie kijken op Video land?
Zonnetje in huisquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:09 schreef Jippie het volgende:
Wat willen jullie kijken op Video land?
12 jaar. Maar idd is maar even een korte gedachtequote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er nu 10 jaar vanaf maar heb er heel soms ook wel zin in. Maar is maar een sec of zo
Ga hierna de film kijken die Jerney door gaf over die octopusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook of de film moet echt heel goed/leuk zijn
Is er een nieuwe serie?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
De nieuwe serie is echt tenenkrommend slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |