Daar hebben een aantal wel moeite mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:17 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Af en toe trollen
Maar dan wel op een manier dat het leuk blijft
ben er mee bezig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt er nog iets gedaan met mijn nieuwssubmit?
Daar was ik al achterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar hebben een aantal wel moeite mee.
En ze waren geloof ik pissig over hun succes, omdat ze precies het zelfde al jaren in theaters hadden gedaan maar dat er maar anderhalve man en een paardenkop op af kwam?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Luizenmoedergoden
Uit het niets op TV verschijnen, na 2 seizoenen stoppen en een ring winnen
Wel een leuk vermaak, alleen wel minder dat je nog steeds last hebt..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel gekeken als de laatste weken
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Fuck, die bek doet me aan een horrorfilm denken, maar ik weet niet meer welke!
Eensquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Haags_Trolletje past ook beter bij je
Ja klopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze waren geloof ik pissig over hun succes, omdat ze precies het zelfde al jaren in theaters hadden gedaan maar dat er maar anderhalve man en een paardenkop op af kwam?
Humor kan verschillen van persoon tot persoon, ik kan de humor van Possetje wel inzien maar ik vind het erg naar om dr. Mikey dan zo uit zijn dak zien gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar hebben een aantal wel moeite mee.
Je vrouw?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Fuck, die bek doet me aan een horrorfilm denken, maar ik weet niet meer welke!
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Jammer dat je hier geen blik bij de woorden ziet
Is dat zo? Komen wel uit theaterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze waren geloof ik pissig over hun succes, omdat ze precies het zelfde al jaren in theaters hadden gedaan maar dat er maar anderhalve man en een paardenkop op af kwam?
Echt niet. Dat ik niet post betekent niet dat ik niet online ben.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gisteravond schitterde je anders in afwezigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |