Nog zo'n kut die graag olie op het vuur gooitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Humor kan verschillen van persoon tot persoon, ik kan de humor van Possetje wel inzien maar ik vind het erg naar om dr. Mikey dan zo uit zijn dak zien gaan.
Possetje heb ik wel zo mijn twijfels over?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Humor kan verschillen van persoon tot persoon, ik kan de humor van Possetje wel inzien maar ik vind het erg naar om dr. Mikey dan zo uit zijn dak zien gaan.
Wat een luxequote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja klopt.
En er kwam ook geen 3e seizoen omdat een van die gasten, geen zin had om 3 maanden van't jaar met snor en permanent te moeten lopen
Nog niet, beetje vroeg vind ik er voorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:23 schreef Justin_Case het volgende:
Staat bij jullie de kerstboom al?
Jij ziet dingen die er niet zijn, villeine vagina!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog zo'n kut die graag olie op het vuur gooit
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij ziet dingen die er niet zijn, villeine vagina!
Het is even wachten totdat zijn auro weer paars-blauw is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar ik hoop dr.Mikey snel te zien, onverantwoord om op vakantie te gaan terwijl de hele wereld oranje/rood is
Dat zou je natuurlijk ook gewoon normaal kunnen zeggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog zo'n kut die graag olie op het vuur gooit
Ik heb geen idéé wat je zegtquote:
Soury kan dat niet..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zou je natuurlijk ook gewoon normaal kunnen zeggen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is even wachten totdat zijn auro weer paars-blauw is.
Hoe dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zou je natuurlijk ook gewoon normaal kunnen zeggen.
Voilaquote:
Denk het niet.. of is dat elke donderdag nee toch?quote:
Oorlogsmuseum in Ossendrecht leeggeroofdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt er nog iets gedaan met mijn nieuwssubmit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |