2 zelfsquote:
Het laat ze niet koud neequote:
Die heeft wel één punt ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Koffieleuk is scherp als een mes vanavond.
6,86 cent. En die komt uit Tadzjikistanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi! En dan zal ik daarna ook een keer aandacht geven aan jouw eeuwige verhalen over je postzegelverzameling.
Want oh oh oh wat is die postzegel van omgerekend 6.35 eurocent uit Moldavië toch prachtig en wat vínden we het leuk om er nóg meer over te horen!
Schande dat er wel weer aan de DUITSE MISCREATIE wordt gedacht!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:15 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wel mooi contrast dat er juist wel aan de umlaut wordt gedacht``
Ja prima, we sturen wel een verslaggever langs volgende week.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
6,86 cent. En die komt uit Tadzjikistan
Daar zou je oprecht mij wel mee kunnen bedoelen trouwensquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Schande dat er wel weer aan de DUITSE MISCREATIE wordt gedacht!
Damn schiet gelijk dat nummer m'n hoofd inquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan de Spelbrekers.
Hahaha ja. Heb ik een ringtone van gemaakt.quote:
Degenen die zich die reclame nog kunnen herinneren geven wel hun wat oudere leeftijd prijsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hahaha ja. Heb ik een ringtone van gemaakt.
Popla kennen we allemaalquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Degenen die zich die reclame nog kunnen herinneren geven wel hun wat oudere leeftijd prijs
Maar jij bent toch geen miscreatie?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Daar zou je oprecht mij wel mee kunnen bedoelen trouwens
Misschien iets voor Jobi.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja prima, we sturen wel een verslaggever langs volgende week.
Tussen 5 en 11 oktober werden er elke dag gemiddeld 5.421 nieuwe besmettingen met het nieuwe coronavirus bevestigd. Dat is een verdubbeling in vergelijking met de week ervoor. Toen waren het er 2.695 (week 28 september - 4 oktober).quote:
Ik ben 41quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Degenen die zich die reclame nog kunnen herinneren geven wel hun wat oudere leeftijd prijs
Dat weten we niet. Misschien komt ze wel uit een Chinees labquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar jij bent toch geen miscreatie?
Degenen die zich die reclame nog kunnen herinneren geven wel hun wat oudere leeftijd prijsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hahaha ja. Heb ik een ringtone van gemaakt.
Dan kan je het je geheid prima herinnerenquote:
Nee, maar ben er wel geborenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar jij bent toch geen miscreatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |