Ik had het al gegoogledquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Metroseksueel is volgens mij dat je op man en vrouw valt, en dat je als man je niet schaamt voor je vrouwelijke kant
Een metroman of metroseksueel is een man die, in tegenstelling tot "traditioneel ingestelde mannen", geïnteresseerd is in persoonlijke verzorging, mode en trends. De metroseksuele man heeft veel aandacht voor zijn kleding, en uiterlijke verzorging.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Metroseksueel is volgens mij dat je op man en vrouw valt, en dat je als man je niet schaamt voor je vrouwelijke kant
Oeh. Hopelijk zijn ze ook lekker bij een glas water of koffiequote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deze week euro bij de Appie
Fucking lekker bij alcohol
Alleen drootm hij dus van triootjes met een kerel er bij, dus toch ook weer bi.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Bij koffie ook welquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oeh. Hopelijk zijn ze ook lekker bij een glas water of koffie
gaaayyquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een metroman of metroseksueel is een man die, in tegenstelling tot "traditioneel ingestelde mannen", geïnteresseerd is in persoonlijke verzorging, mode en trends. De metroseksuele man heeft veel aandacht voor zijn kleding, en uiterlijke verzorging.
Hmm. Naja, wat iemand is moet hij/zij/helikopter zelf weten toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een metroman of metroseksueel is een man die, in tegenstelling tot "traditioneel ingestelde mannen", geïnteresseerd is in persoonlijke verzorging, mode en trends. De metroseksuele man heeft veel aandacht voor zijn kleding, en uiterlijke verzorging.
Dat is wel bi-zonder jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen drootm hij dus van triootjes met een kerel er bij, dus toch ook weer bi.
Zekerquote:
Maar waarom!?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij koffie ook welAlthans, ik drink alleen koffie als er ijsklontjes in zitten
klopt maar het heeft dus niks te maken met waar ze zich tot aangetrokken voelenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hmm. Naja, wat iemand is moet hij/zij/helikopter zelf weten toch?
Ik toch.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:57 schreef dud0r het volgende:
waarom heeft niemand mij m'n thee gebracht
sorry schat niet gezienquote:
Waarom zou je dingen drinken die warm zijn? Echt onzin.quote:
Ik haalde dan volgens mij Pan en Metro door elkaarquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt maar het heeft dus niks te maken met waar ze zich tot aangetrokken voelen
Beetje dud0r in de fik stekenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:58 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee ik had het ook niet gezegd het was als verassing
Ijskoffie is wel echt heel lekker.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom zou je dingen drinken die warm zijn? Echt onzin.
Gewoon koud
Mensen die hete koffie drinken zijn vaak 30+'er
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat past mooi bij haags
[..]
maakt me niets uit
Pan is fat je je aangetrokken voelt tot een persoon, ongeacht genderquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik haalde dan volgens mij Pan en Metro door elkaarZijn zó veel verschillende termen tegenwoordig. Ik hou dat als Heteroseksuele man met INFPFJPPJFFJPFINSAJFP persoonlijkheid toch niet bij
SUPERTROLLLLLLLLquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom zou je dingen drinken die warm zijn? Echt onzin.
Gewoon koud
Mensen die hete koffie drinken zijn vaak 30+'er
Neuh, die warme dingen mot ik niet hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ijskoffie is wel echt heel lekker.
Maar een warme kop lekkere filterkoffie
Weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Pan is fat je je aangetrokken voelt tot een persoon, ongeacht gender
Die warme dingen jou ook nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neuh, die warme dingen mot ik niet hebben
panseksuele worden opgewonden van pannen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik haalde dan volgens mij Pan en Metro door elkaarZijn zó veel verschillende termen tegenwoordig. Ik hou dat als Heteroseksuele man met INFPFJPPJFFJPFINSAJFP persoonlijkheid toch niet bij
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:58 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het word nu echt een opstapelingquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dus naast bi en metro is hij dus ook necro?
Ijskoffie hater gespot.quote:
Zijn Aziaten dan per definitie wokseksueel of hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
panseksuele worden opgewonden van pannen.
[..]
De thee is eigenlijk kerosine?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:58 schreef Moonlight het volgende:
[..]
inderdaad, die vallen alleen op grote pannenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zijn Aziaten dan per definitie wokseksueel of hoe moet ik dat zien?
Ik lees mijn psosts na het drinken soms de volgende ochtend en denk echr van wtfquote:
Man wat ben jij een dieptriest figuurquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ijskoffie hater gespot.
Ijskoffie is in trek en is binnen een aantal maanden populairder dan warm rioolwater
Daar is alles boven de 1,70 wel groot geloof ikquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad, die vallen alleen op grote pannen
Doe ik ook vaak. Geen beginnen aan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik lees mijn psosts na het drinken soms de volgende ochtend en denk echr van wtf
Nee bij jou nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak. Geen beginnen aan.
Ja, die 3 glaasjes Canei kunnen hard aankomen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik lees mijn psosts na het drinken soms de volgende ochtend en denk echr van wtf
Je eigen posts lezenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nu is dat nog niet want ga ik uit van alle loten verkocht en dat ze daaruit loten, let wel dit deden ze ook hoor vroeger. Maar heeft de rechter stokje voor gestoken dus je kans is groter nog wel nu. Maargoed ongetwijfeld hebben ze de prijzen ervoor lager gemaakt etc.quote:
Jij reageert om 3 uur altijd ineens in 40 topics zodat je de laatste reactie hebt in alle topics bovenin de lijstquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Al je quotemeldingen enzoquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
ik voel me groot daarquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daar is alles boven de 1,70 wel groot geloof ik
Passoaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, die 3 glaasjes Canei kunnen hard aankomen.
Dat is nog veel manquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, die 3 glaasjes Canei kunnen hard aankomen.
Ja ik veeg in de ochtend vaak topics in klbquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij reageert om 3 uur altijd ineens in 40 topics zodat je de laatste reactie hebt in alle topics bovenin de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |