Ik had het al gegoogledquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Metroseksueel is volgens mij dat je op man en vrouw valt, en dat je als man je niet schaamt voor je vrouwelijke kant
Een metroman of metroseksueel is een man die, in tegenstelling tot "traditioneel ingestelde mannen", geïnteresseerd is in persoonlijke verzorging, mode en trends. De metroseksuele man heeft veel aandacht voor zijn kleding, en uiterlijke verzorging.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Metroseksueel is volgens mij dat je op man en vrouw valt, en dat je als man je niet schaamt voor je vrouwelijke kant
Oeh. Hopelijk zijn ze ook lekker bij een glas water of koffiequote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deze week euro bij de Appie
Fucking lekker bij alcohol
Alleen drootm hij dus van triootjes met een kerel er bij, dus toch ook weer bi.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Bij koffie ook welquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oeh. Hopelijk zijn ze ook lekker bij een glas water of koffie
gaaayyquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een metroman of metroseksueel is een man die, in tegenstelling tot "traditioneel ingestelde mannen", geïnteresseerd is in persoonlijke verzorging, mode en trends. De metroseksuele man heeft veel aandacht voor zijn kleding, en uiterlijke verzorging.
Hmm. Naja, wat iemand is moet hij/zij/helikopter zelf weten toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een metroman of metroseksueel is een man die, in tegenstelling tot "traditioneel ingestelde mannen", geïnteresseerd is in persoonlijke verzorging, mode en trends. De metroseksuele man heeft veel aandacht voor zijn kleding, en uiterlijke verzorging.
Dat is wel bi-zonder jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen drootm hij dus van triootjes met een kerel er bij, dus toch ook weer bi.
Zekerquote:
Maar waarom!?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij koffie ook welAlthans, ik drink alleen koffie als er ijsklontjes in zitten
klopt maar het heeft dus niks te maken met waar ze zich tot aangetrokken voelenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hmm. Naja, wat iemand is moet hij/zij/helikopter zelf weten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |