inderdaad, die vallen alleen op grote pannenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zijn Aziaten dan per definitie wokseksueel of hoe moet ik dat zien?
Ik lees mijn psosts na het drinken soms de volgende ochtend en denk echr van wtfquote:
Man wat ben jij een dieptriest figuurquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ijskoffie hater gespot.
Ijskoffie is in trek en is binnen een aantal maanden populairder dan warm rioolwater
Daar is alles boven de 1,70 wel groot geloof ikquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad, die vallen alleen op grote pannen
Doe ik ook vaak. Geen beginnen aan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik lees mijn psosts na het drinken soms de volgende ochtend en denk echr van wtf
Nee bij jou nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak. Geen beginnen aan.
Ja, die 3 glaasjes Canei kunnen hard aankomen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik lees mijn psosts na het drinken soms de volgende ochtend en denk echr van wtf
Je eigen posts lezenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nu is dat nog niet want ga ik uit van alle loten verkocht en dat ze daaruit loten, let wel dit deden ze ook hoor vroeger. Maar heeft de rechter stokje voor gestoken dus je kans is groter nog wel nu. Maargoed ongetwijfeld hebben ze de prijzen ervoor lager gemaakt etc.quote:
Jij reageert om 3 uur altijd ineens in 40 topics zodat je de laatste reactie hebt in alle topics bovenin de lijstquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Al je quotemeldingen enzoquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
ik voel me groot daarquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daar is alles boven de 1,70 wel groot geloof ik
Passoaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, die 3 glaasjes Canei kunnen hard aankomen.
Dat is nog veel manquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, die 3 glaasjes Canei kunnen hard aankomen.
Ja ik veeg in de ochtend vaak topics in klbquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij reageert om 3 uur altijd ineens in 40 topics zodat je de laatste reactie hebt in alle topics bovenin de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |