Ja, dat lijkt me een goed idee, de erfenis van je kind aan een ander geven en maar bidden dat die ander nooit meer iemand tegenkomt en daar weer een huwelijk mee aangaat of kinderen mee krijgt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:26 schreef silliegirl het volgende:
Ach. Wat triest.
Ik ben verder geen notaris en alles is vast uitgezocht, maar ik wil het toch noemen want het zal maar helpen; hebben ze overwogen om nog te trouwen in gemeenschap van goederen? Dan zou volgens mij het huis deels in een erfenis voor de huidig vriend vallen én de vrijstelling voor erven van partner is vele malen hoger dan van ouder aan kind..
Sterkte voor allen, ik zal ook wat doneren!
Ook al zoiets. Rare site.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:16 schreef superniger het volgende:
Waarom kan ik niet via PayPal doneren?
Ik kan best 10 euro van mijn uitkering missen.
De eerste betaaloptie die ik krijg is iDeal . Je kunt dus gerust doneren.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:34 schreef K.Indertent het volgende:
Wat is dit voor poep? Waarom geen ideal/maestro? Ik wilde doneren, maar sites zonder dit kunnen echt mn rug op.
Ik krijg alleen de optie creditcard.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
De eerste betaaloptie die ik krijg is iDeal . Je kunt dus gerust doneren.
Lief van je, dat je het hier gebracht hebt!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:21 schreef Moonah het volgende:
Jaaaah! Zo mooi om te zien hoeveel mensen doneren. I love FOK!![]()
Overigens ben ik zeker niet de initiatiefnemer van deze actie hoor. Ik ben slechts een doorgeefluik.
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:17 schreef yvonne het volgende:
Gewoon NIET komen posten als het verhaal je geen donder doet.
Crew kent Slaapmeisje, users kennen Slaapmeisje.
Geen hoax.
Ik quote Yvonne maar even.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:17 schreef yvonne het volgende:
Gewoon NIET komen posten als het verhaal je geen donder doet.
Crew kent Slaapmeisje, users kennen Slaapmeisje.
Geen hoax.
Inderdaad. Ik was zelf nog niet bezig met kinderen krijgen maar kende wel het verhaal van Slaapmeisje, een verhaal dat gelukkig leek te eindigen. Maar ja, het leven is niet een film met een happy ending, een gestolde uitkomst. We hebben het eenvoudigweg te accepteren dat er geen logica of rechtvaardigheid zit in hoe levens verlopen, maar dat zoveel verdrietige gebeurtenissen één gezin treffen is moeilijk te verkroppen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:00 schreef Lemijn het volgende:
Ik weet het nog zo goed, Slaapmeisjes verhaal, toen eindelijk haar zoon. En nu dit. Ik wou dat ik meer kon doen, Milo's beide ouders gezond en nog lang in leven toveren, maar als dat niet kan dan help ik natuurlijk graag op deze manier.
Sterkte jullie.
Daar wordt het massaal gedeeld.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:26 schreef BellaaElisa het volgende:
wat een intens verdrietig verhaal, ik heb ook gedoneerd.. heb geen facebook maar misschien een idee om het daar ook te delen zodat nog meer mensen een donatie kunnen doen?
de belastingdienst moet iedereen gelijk behandelen, die kunnen geen uitzondering maken voor individuen. als je wil dat er een uitzondering komt voor bijvoorbeeld mensen onder de 18 moet je bij het ministerie van financiën zijn...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:11 schreef manny het volgende:
Is het een idee die link te plaatsen op de Facebook site van de belastingdienst, met de vraag of ze dit niet iets subtieler kunnen oplossen ?
Of als vraag op twitter?
Ik heb de case doorgezet naar iemand bij de belastingdienst, eens kijken of ze een weg kunnen vinden. Ik kan me niet voorstellen dat dit voor minderjarigen echt de bedoeling is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
de belastingdienst moet iedereen gelijk behandelen, die kunnen geen uitzondering maken voor individuen. als je wil dat er een uitzondering komt voor bijvoorbeeld mensen onder de 18 moet je bij het ministerie van financiën zijn...
overigens kun je volgens mij standaard 5 maanden uitstel krijgen voor (als je het aanvraagt) het doen van de aangifte erfbelasting... niet dat het te betalen bedrag daarmee verdwijnt maar het geeft iets meer tijd om het bedrag bijeen te krijgen.
ook gedoneerd net.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:39 schreef manny het volgende:
[..]
Ik heb de case doorgezet naar iemand bij de belastingdienst, eens kijken of ze een weg kunnen vinden. Ik kan me niet voorstellen dat dit voor minderjarigen echt de bedoeling is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |