288000 dan dus.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:56 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja, niet gedacht aan de 2e schaal.
Rond de ¤300k dus.
Verder niet zo belangrijk ook eigenlijk.
Het zou wel triest zijn als de belastinginspecteur geen maatwerk wil leveren.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:16 schreef BE het volgende:
[..]
Dat is, als het goed is, max 1 jaar, dus dat zou weinig uit maken als het dan alsnog tot de verkoop van het huis zou komen.
Ik zie dit nu pas (een mention in een edit werkt niet). Het staat inmiddels al een poosje breaking op de FP.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:25 schreef Viv het volgende:
Wat onvoorstelbaar verdrietig dit.
Edit: ik zie dat de geboorte van Milo destijds zelfs de Frontpage gehaald had.![]()
Langverwachte ooievaar landt in het OUD forum....
@:DJMO misschien kunnen jullie daar ook aandacht vragen voor deze fundraiser?
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas (een mention in een edit werkt niet). Het staat inmiddels al een poosje breaking op de FP.
Daarnaast heb ik voor volgende week vrijdag op zaterdag een actie in de planning staan om nog meer aandacht te genereren.
Zo werkt het helaas niet bij de belastingdienst ben ik bang.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:30 schreef lesley het volgende:
[..]
Het zou wel triest zijn als de belastinginspecteur geen maatwerk wil leveren.
Nooit van gehoord. Jompels?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:23 schreef Moonah het volgende:
Kennen jullie Slaapmeisje nog? Zij, die altijd jompelsuitdeelde aan hen die het nodig hadden. Ineens was ze er dan!
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Uit de wiki
https://wiki.fok.nl/index.php/Jompels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |