Inmiddels ook de juist link erin gezetquote:
Ah, ik vond het al gek dat het filmpje ineens veranderdequote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Inmiddels ook de juist link erin gezet
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:01 schreef H_T het volgende:
Ik googlede op Jan Eikel om bij Janijko uit te komen
Je wilt het he?quote:
Gefeliciteerd! Wat is de naam van de nieuwgeborene?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
M'n torenslak heeft een baby![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel gaan er per keer in de trolley?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:19 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag weer verder met ca. 300 stenen , nou ja kleine trommelstenen, van de voortuin door het huis naar de achtertuin verslepen. Geen kruiwagen dus hoe ga je dat dan aanpakken? Juist ja met een boodschappentrolley, gisteren geprobeerd en het werkt uitstekend. Trolley is straks wel naar de gallemiezen maar ach ik gebruik dat ding toch niet meer!
Buurman wilde mij gisteren helpen en had wel zo'n steekkarretje maar Klusbedrijf Summer kan het zelf wel
Ik kan hem natuurlijk helemaal vol laden maar dan gaat hij door zijn hoeven, dus ik gooi er ongeveer 20 stenen in!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Hoeveel gaan er per keer in de trolley?
Speedyquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat is de naam van de nieuwgeborene?
Dat zijn best nog wat ritjes! Sterkte!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:06 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik kan hem natuurlijk helemaal vol laden maar dan gaat hij door zijn hoeven, dus ik gooi er ongeveer 20 stenen in!
Dus mijn beweging krijg ik vandaag wel! Gisteren 4 karren volgegooid en toen had ik het echt wel gehad maar vandaag wil ik alle stenen verplaatst hebben!
Doelleazenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah! Logisch, alleen ben ik bekender met de cover van de Doelleazen. Die ik op bevrijdingsdag nog eens in de Prinsentuin heb gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |