ik ga het ook maar eens regelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik word echt steeds nieuwsgieriger naar dit spel, het klinkt als WIDM
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
"Birds" schalt door m'n speakers
Dat spel vind ik ook leuk (al word ik er veel te fanatiek van en ga veel te ver in m'n theorieën volgens medespelersquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad ook opEn Weerwolven
In dit geval kan je ook mensen echt betrappen als het meezitquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat spel vind ik ook leuk (al word ik er veel te fanatiek van en ga veel te ver in m'n theorieën volgens medespelers)
Hahaha gezellig!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat spel vind ik ook leuk (al word ik er veel te fanatiek van en ga veel te ver in m'n theorieën volgens medespelers)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
Nou mensen voor iedereen die wat perspectief nodig heeft na de maatregelen of die nog wat geld over heeft, ik kwam het dit topic tegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OUD / Help de zoon van Slaapmeisje!
Dat is wel verschrikkelijk nieuws, ook erg jong om je beide ouders al te moeten missenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
Nou mensen voor iedereen die wat perspectief nodig heeft na de maatregelen of die nog wat geld over heeft, ik kwam het dit topic tegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat triestquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk is er een oom of tante die hem wil adopteren? 13 jaar is inderdaad te jong om daar alleen te wonen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is wel verschrikkelijk nieuws, ook erg jong om je beide ouders al te moeten missen![]()
Wat ik me wel afvraag; hoe gaat / kan die jongen van 13 straks blijven wonen in die woning? Want hij is nog wat jong om daar op zich zelf te gaan wonen. En hoe gaat hij de kosten en onderhoud betalen? Ik zie een hoop vraagtekens... Het huis verkopen, de belastingdienst betalen, de rest op een spaarrekening zetten en bij familie wonen lijkt me dan logischer...
Ik zie de hele goede bedoeling maar de uitwerking ontbreekt...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk is er een oom of tante die hem wil adopteren? 13 jaar is inderdaad te jong om daar alleen te wonen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk is er een oom of tante die hem wil adopteren? 13 jaar is inderdaad te jong om daar alleen te wonen.
Staat op de donatiepagina.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zie de hele goede bedoeling maar de uitwerking ontbreekt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ik vermoed dat er wellicht familie bij komt wonen tot hij zelfstandig is? Zullen ze vast over nagedacht hebbenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is wel verschrikkelijk nieuws, ook erg jong om je beide ouders al te moeten missen![]()
Wat ik me wel afvraag; hoe gaat / kan die jongen van 13 straks blijven wonen in die woning? Want hij is nog wat jong om daar op zich zelf te gaan wonen. En hoe gaat hij de kosten en onderhoud betalen? Ik zie een hoop vraagtekens... Het huis verkopen, de belastingdienst betalen, de rest op een spaarrekening zetten en bij familie wonen lijkt me dan logischer...
Een vriendin van me was net 18 toen ze haar moeder verloor (gescheiden ouders) en die kon al niet in de woning blijven wonen, puur qua lasten...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
[..]
Staat op de donatiepagina.Oké, daar heb ik idd overheen gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is nog de vraag of je zo'n donatie belastingvrij mag ontvangen in deze situatie.
Niet om te zeuren hoor, m'n hoofd is nu eenmaal een tandwielstelsel van praktische zaken, beren op de weg (en onbenulligheden)![]()
Die kans acht ik klein.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oké, daar heb ik idd overheen gelezen.
Dan is nog de vraag of je zo'n donatie belastingvrij mag ontvangen in deze situatie.
Ik weet hoe het zoiets voelt, ik heb met ze te doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:09 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit soort dingen gaan we mee maken vanaf morgen
Och nee wat verdrietig ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Er staat ook wel iets over een rekening op eigen naam, ik vermoed dat ze het wel uitgezocht hebbenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oké, daar heb ik idd overheen gelezen.
Niet om te zeuren hoor, m'n hoofd is nu eenmaal een tandwielstelsel van praktische zaken, beren op de weg (en onbenulligheden)
Oh ja, dat wordt nog wat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:09 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop het iig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Er staat ook wel iets over een rekening op eigen naam, ik vermoed dat ze het wel uitgezocht hebben
Och ja, echt zo sneu voor alle cassieres nu en sowieso winkelpersoneelquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:09 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |