Ik weet niet waar CrossFit onder valtquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:02 schreef Clubsoda het volgende:
Kind: ja
Gewichten pompoen in de sportschool: ja
Groepslessen in de sporschool: nee
Teamsport >4: nee
Teamsport <5: ja
In je eentje een rondje hollen: ja
Met drie andere een rondje hollen: ja
Zoiets?
Maar geldt die 30 personen per ruimte nou ook voor een sportschool?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:02 schreef Clubsoda het volgende:
Kind: ja
Gewichten pompoen in de sportschool: ja
Groepslessen in de sporschool: nee
Teamsport >4: nee
Teamsport <5: ja
In je eentje een rondje hollen: ja
Met drie andere een rondje hollen: ja
Zoiets?
Ik vrees toch dat het een training is ipv individueel sportenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet waar CrossFit onder valt
Het is geen groepsles, het is individueel en in je eigen parkeervak, maar wel op vaste tijden.
Ik deed dit vandaagquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb overigens zo sterk de neiging om morgen nog ergens te gaan lunchen oid, ik ga de horeca zo missen.
Dat eerste weet ik niet en dat tweede niet lijkt me, want je mag niet met meer dan 4 mensen buiten zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar geldt die 30 personen per ruimte nou ook voor een sportschool?
En zou een sportschool in de buitenlucht dan maar 4 mensen mogen ontvangen?
Het is anders dan in de lente, toen werden allerlei sportlesjes naar buiten verplaatst om ze op anderhalve meter te kunnen doen. Met deze regels lijk je binnen beter af te zijn.
Nee, dat is vaag. Net als mijn yogalessen. Misschien helpt het als we alleen zittende oefeningen doen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet waar CrossFit onder valt
Het is geen groepsles, het is individueel en in je eigen parkeervak, maar wel op vaste tijden.
Dat is niet helemaal eerlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat het een training is ipv individueel sporten
Voor mij doet dat het echt niet helemaal. Ik vind de deur uit gaan juist het lekkerste aan uiteten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:15 schreef Clubsoda het volgende:
Ik verheug met juist enórm op alle dinerboxen weersinds tijden weer restaurant-eten
Haha ja, dat zou wel een oplossing zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal eerlijk.
Dan zouden ze het rooster om moeten gooien en alleen maar 'Open uren' aanbieden. In die uren is er geen coach of planning/rooster.
Ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik hoop dat de horeca hun creatieve invallen van afhaal en bezorgmaaltijden weer enigszins rendabel kan oppakken. Ga ik wel weer vaker bestellen, net als in het voorjaar.
Viel eerder nooit onder sport, maar onder amateurbeoefening van kunst.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zou koorzang ook als sport worden gezien? Ondanks de kuchjes en snuffels waardoor mensen netjes thuisblijven, en door live te repeteren in stemgroepen komen we toch nog altijd op 8-10 mensen uit. Die keurig op 1,5m zitten.
Maar eens afwachten wat Koornetwerk zegt nav wat nu bekend is gemaakt.
Oh ja. En dan weet ik nog niet hoe het in de nieuwe maatregelen zou passen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Viel eerder nooit onder sport, maar onder amateurbeoefening van kunst.
Ik vind het heerlijk om niet de deur en te moeten en geen mensen in mijn aura te hebben en toch lekker te eten. Ik ben denk ik in februari voor het laatst in een restaurant geweest, sindsdien 1x koffie, 1x een drankje en 1x een snelle hap op een (Oostenrijks) terras. In de lockdown wel iedere twee weken een box gehaald, ze zijn er vorige week weer mee begonnen dus zaterdag staat de eerste gepland, ik kan mijn lol opquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor mij doet dat het echt niet helemaal. Ik vind de deur uit gaan juist het lekkerste aan uiteten.Al vond ik de online pastaworkshop laatst wel leuk. Misschien kijken of er meer van dat soort dingen zijn.
Ja, laten we dat anders ook doen voor alle directe en indirecte overledenenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:18 schreef Blues het volgende:
Wat een foute reactie van horeca in Alkmaar.
Rouwadvertenties gaan rondstrooien en een grafkist voor je zaak
Is dat dan kant en klaar of moet je zelf nog bereidingen doen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om niet de deur en te moeten en geen mensen in mijn aura te hebben en toch lekker te eten. Ik ben denk ik in februari voor het laatst in een restaurant geweest, sindsdien 1x koffie, 1x een drankje en 1x een snelle hap op een (Oostenrijks) terras. In de lockdown wel iedere twee weken een box gehaald, ze zijn er vorige week weer mee begonnen dus zaterdag staat de eerste gepland, ik kan mijn lol op
Wat vond je de tofste box?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:23 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het heerlijk om niet de deur en te moeten en geen mensen in mijn aura te hebben en toch lekker te eten. Ik ben denk ik in februari voor het laatst in een restaurant geweest, sindsdien 1x koffie, 1x een drankje en 1x een snelle hap op een (Oostenrijks) terras. In de lockdown wel iedere twee weken een box gehaald, ze zijn er vorige week weer mee begonnen dus zaterdag staat de eerste gepland, ik kan mijn lol op
Bahbahbahquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:18 schreef Blues het volgende:
Wat een foute reactie van horeca in Alkmaar.
Rouwadvertenties gaan rondstrooien en een grafkist voor je zaak
Als horeca-ondernemer kan je je boze (begrijpelijk hoor, echt waar) energie ook omzetten in hoe kunnen we voor 4 weken lang een leuk menuutje samenstellen om af te laten halen en daar advertenties en een houten bord voor maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:25 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, laten we dat anders ook doen voor alle directe en indirecte overledenen
Ik vind idd dan thuisbezorgd, tokofood en zelfs sommige k&k maaltijden van de supermarkt (sommige zeg ik hequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Is dat dan kant en klaar of moet je zelf nog bereidingen doen?
Ik ben dan toch meer fan van de K&K. Niet eerst je eten moeten regelen en dan alsnog zelf aan de kokerij gaan /lui. Ook omdat het bij mij dan nooit zo wordt als het restaurant het had bedoeld.
Oe, die wil ik ook!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:27 schreef Myraela het volgende:
Ik hoop dat De Watertoren in Rotterdam de vegan pom gaat aanbieden om af te halen.Dat zou ik wel afhalen.
Mooi gezegd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Als horeca-ondernemer kan je je boze (begrijpelijk hoor, echt waar) energie ook omzetten in hoe kunnen we voor 4 weken lang een leuk menuutje samenstellen om af te laten halen en daar advertenties en een houten bord voor maken.
Moet zeggen dat de supermarkten wel steeds betere K&K maaltijden hebben. Ik heb regelmatig dat ik op Thuisbezorgd afhaak en maar naar de Albert Heijn ga.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:27 schreef Blues het volgende:
Ik vind idd dan thuisbezorgd en zelfs sommige k&k maaltijden van de supermarkt (sommige zeg ik he) lekkerder en makkelijke dan van een restaurant ophalen.
Dat vond ik echt te weinig voor dat geld en teveel gedoetjes.
Was goed! Aanrader!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:27 schreef minilot het volgende:
Ik hoop de komende tijd dan wel alsnog zo'n kekke box van Yama in Rotterdam te kunnen scoren, daar kwam het de vorige keer niet van
Wasda?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:27 schreef Myraela het volgende:
Ik hoop dat De Watertoren in Rotterdam de vegan pom gaat aanbieden om af te halen.Dat zou ik wel afhalen.
‘Jouw’ lama’s hebben een goed huis (geen boerderijquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:29 schreef Candaasje het volgende:
Ik mis eigenlijk alleen onze demo's, normaal hadden we die toch 2x per maand in Utrecht en dan voel je je niet compleet nutteloos tegenover de dieren. Of zo.
(En dan met vrienden daarna wat eten/drinken was ook altijd erg fijn).
En ik heb nog wel wat restaurants die ik graag zou willen bezoeken, maar goed, vaak gingen we toch al niet dus écht missen doe ik het niet.
Ik hoop alleen zo erg dat de universiteit niet hoeft over te schakelen naar code rood. Maar dat zit er hier denk ik ook wel aan te komen![]()
Dat betekent wel practica, maar helemaal geen fysieke lessen meer en ook het werk in de stal stopt dan weer. (Daarover gesproken, mijn favo lama's zijn met pensioen en kortgeleden opgehaald door de nieuwe eigenaar (ik weet niet wie dat is, nog even uitvogelen)maar ik heb ze niet kunnen uitzwaaien
)
LHO woont daar en is enthousiast brommeraar, ik wil 'm wel polsenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:32 schreef Blues het volgende:
Yama is te ver weg zeker. Of heeft er iemand die daar woont een brommertje?
Kan lullen wat je wil, maar is wel duidelijker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:27 schreef golfer het volgende:
De persconferentie en de maatregelen voor Ingrid en Henk:
https://www.rijksoverheid(...)ronavirus-13-oktober
Ja, ik vind het ook mooiquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kan lullen wat je wil, maar is wel duidelijker.
Komt (is?) ook nog een versie voor laagbegaafden enzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zelf bereiden, maar minimaal hoor. K&k vind ik jammer omdat het eigenlijk al koud is voordat je kunt eten, zeker met een voorgerecht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is dat dan kant en klaar of moet je zelf nog bereidingen doen?
Ik ben dan toch meer fan van de K&K. Niet eerst je eten moeten regelen en dan alsnog zelf aan de kokerij gaan /lui. Ook omdat het bij mij dan nooit zo wordt als het restaurant het had bedoeld.
Het begin vind ik wel mooi:quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:33 schreef Lonaa het volgende:
Mee eens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nouja, ze klonk wel positief (ik vroeg even 'Zijn ze al met pensioen? en de prof die er vanavond was antwoordde: Ja, ze zijn inderdaad opgehaald, dus dat is wel een leuk iets!') . Ik heb er wel goede hoop op, want het waren ook de favo lama's van de (andere) prof die ook echt verantwoordelijk voor ze is. Maar ik ga het nog wel even navragen, ben wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
‘Jouw’ lama’s hebben een goed huis (geen boerderij) gekregen?
![]()
Duimen dat het niet op rood gaat, maar ik zou nergens op rekenen.
Ik leg de fooi vast klaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:33 schreef minilot het volgende:
[..]
LHO woont daar en is enthousiast brommeraar, ik wil 'm wel polsen
Oh leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nouja, ze klonk wel positief (ik vroeg even 'Zijn ze al met pensioen? en de prof die er vanavond was antwoordde: Ja, ze zijn inderdaad opgehaald, dus dat is wel een leuk iets!') . Ik heb er wel goede hoop op, want het waren ook de favo lama's van de (andere) prof die ook echt verantwoordelijk voor ze is. Maar ik ga het nog wel even navragen, ben wel nieuwsgierig.
En nee ik reken er ook niet op, de besmettingen liggen hier geloof ik nog hoger dan in NL, ondanks alle maatregelen. (Ik moet wel zeggen, 1,5m afstand houden vinden studenten in de gangen wel erg moeilijk).
Nu zijn er ook meerdere professoren die het echt heel fijn vinden om weer een beetje levende campus te hebben, waarbij ze de studenten kunnen zien en spreken, dus ze proberen het wel zo lang mogelijk vol te houden. Maar ja, een lockdown is een lockdown natuurlijk.
Om toch even positief te eindigen: ik mag de gegevens van de opvang doormailen, dan gaat zij (de prof dus) eens kijken en ze bellen. Ze was er wel enthousiast over!
Weet ik niet want ik vind het goorquote:
Die is wel heeel lekkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:35 schreef Sarabi het volgende:
Ron Blauw gaat ook zijn rijsttafel door heel NL bezorgen.
Moest wel denken aan die Nijntje parodieënquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het begin vind ik wel mooi:
Er zijn veel besmettingen met corona.
Daarom zijn de regels aangepast.
De regels zijn streng.
Maar dat is echt nodig.
Oeh.... ik woon net wat te ver weg. Maar misschien kan ik de lokale Surinamer hier eens steunen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Surinaamse ovenschotel. Echt superlekker. Echt comfortfood.
Ja, ik vin mooi.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het begin vind ik wel mooi:
Er zijn veel besmettingen met corona.
Daarom zijn de regels aangepast.
De regels zijn streng.
Maar dat is echt nodig.
reistafel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:35 schreef Sarabi het volgende:
Ron Blauw gaat ook zijn rijsttafel door heel NL bezorgen.
Dit was onze vaste stek: https://www.dezusters.nl/dinerbox/quote:
Is wel een klassiekertjequote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Moest wel denken aan die Nijntje parodieën![]()
![]()
Ken je deze trouwens?
https://corona.steffie.nl/nl/
Zeker, Steffie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:37 schreef Molo het volgende:
Moest wel denken aan die Nijntje parodieën![]()
![]()
Ken je deze trouwens?
https://corona.steffie.nl/nl/
Normaal is het niet vega(n) hoor, daarom was ik juist zo blij met deze.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:37 schreef Candaasje het volgende:
Oeh.... ik woon net wat te ver weg. Maar misschien kan ik de lokale Surinamer hier eens steunen.
En ook maar wat andere restaurantjes. Alleen zitten die vaak net in het centrum van Utrecht, dat is vanuit onze plaats eigenlijk weer niet echt heel handig.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Als horeca-ondernemer kan je je boze (begrijpelijk hoor, echt waar) energie ook omzetten in hoe kunnen we voor 4 weken lang een leuk menuutje samenstellen om af te laten halen en daar advertenties en een houten bord voor maken.
Wijsneusquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:38 schreef minilot het volgende:
Günther net: "theoretisch pas ik best nog in mijn oude winterjas, hij is alleen maar een beetje kort."
Okee tweejarige.Voor jou geen aangepaste regeringsteksten.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:38 schreef minilot het volgende:
Günther net: "theoretisch pas ik best nog in mijn oude winterjas, hij is alleen maar een beetje kort."
Niet hier in de buurt helaas, maar dat vind ik tenminste ook nog wel schappelijke prijzen. Ik kwam eerst boxen tegen die nog duurder waren dan een avond uiteten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:37 schreef Clubsoda het volgende:
Dit was onze vaste stek: https://www.dezusters.nl/dinerbox/
Ook een keer hier gehaald, wat was érg lekker maar relatief veel werk: https://www.thuisuiteten.nl/bestellen/wt-urban-kitchen
Ja, dat bedoel ik. Te ver wegquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normaal is het niet vega(n) hoor, daarom was ik juist zo blij met deze.
Zie ik nou goed dat het ¤99,- voor vier personen is? Valt dan toch nogal mee?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
En heel duur. Trouwens Blaauw.
https://www.thuisuiteten.nl/ron-gastrobar-at-home-by-ron-blaauw
Nee weet ik want als wij bij surinaamse vrienden gingen eten kregen we het altijd. Ook bij de surinaamse eettent waar mn ouders hun eten vaak (mn moeder heeft geen zin om surinaams te koken voor 2) halen zit het er ook bij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Is wel een klassiekertje
Ik hoef het niet, want lever, maar het is geen gek iets
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:38 schreef minilot het volgende:
Het omdenken zit ons niet allemaal in het bloedquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:40 schreef Clubsoda het volgende:
Er zijn dus ook best wat restaurants die daar de afgelopen twee weken al mee bezig waren omdat ze de bui wel zagen hangen. Regeren is vooruitzien
Ik keek meer naar de prijzen van zijn rames maaltijden. Die zijn stukken hoger dan onze toko's. (39 euro excl. bezorgkosten voor 2 bij hem en bij ons 26 euro per 2)quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:43 schreef minilot het volgende:
Zie ik nou goed dat het ¤99,- voor vier personen is? Valt dan toch nogal mee?
Ik vind het ook niet duur. Alleen de Bintang vind ik duur, terwijl die niet eens lekker zijn. 10 euro voor 2 biertjes is wel wat belachelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:43 schreef minilot het volgende:
Zie ik nou goed dat het ¤99,- voor vier personen is? Valt dan toch nogal mee?
Vind ik niet zo vreemd, eigenlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik keek meer naar de prijzen van zijn rames maaltijden. Die zijn stukken hoger dan onze toko's. (39 euro voor 2 bij hem en bij ons 26 euro per 2)
Ja, veldomme zegquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:44 schreef minilot het volgende:
Ik moet eerlijk zijn: theoletisch. De 'r' wil nog voor geen meter. Metel.
Heh, eens!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet duur. Alleen de Bintang vind ik duur, terwijl die niet eens lekker zijn. 10 euro voor 2 biertjes is wel wat belachelijk.
Bezorggebied Groot Randstad en het Gooiquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Absoluutquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeker, Steffie.Mensen reageren er soms wat lacherig op, maar dit is voor een grote groep mensen écht heel fijn.
Vanaf volgende week landelijk, schreef hij elders.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bezorggebied Groot Randstad en het Gooi![]()
Of loopt de site achter op jullie informatie?
Gelukkig is je Wunderkint nog gewoon geblevenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:44 schreef minilot het volgende:
Mijnese kon heel lang k niet zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:44 schreef minilot het volgende:
Sowieso niet hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, veldomme zegHeb je net een DM met de inschlijvingsformulieren voor de Mensa gestuuld.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanaf volgende week landelijk, schreef hij elders.
Ach! Vast ook geslaagde Sinterklaasgedichten met zo een paquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijnese kon heel lang k niet zeggen'Ha, letter, pannetoeten!' En mijn lievelings, in de Hema: 'oooh, Tattie de Tettel'
![]()
Mijn vader kwam toen hiermee:
Bij Noordwijk zwom een nat konijn
temidden van een school tonijn.
Tja,” sprak het beest, “dat tomt er van
als men de ta niet zeggen tan.”
Mooi manquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:44 schreef minilot het volgende:
Volgens mij bezorgt de Watertoren wel in jouw regionen, maar geen idee wat dat kost. Sommige tenten vragen inderdaad wel heel veel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet hier in de buurt helaas, maar dat vind ik tenminste ook nog wel schappelijke prijzen. Ik kwam eerst boxen tegen die nog duurder waren dan een avond uiteten.
Ziet er goed uit!
Hij is niet zelf bedacht hoor. Desondanks kan mijn vader prima en komisch dichtenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Ach! Vast ook geslaagde Sinterklaasgedichten met zo een pa![]()
Ja, is inderdaad Pharos. Lijkt me wel interessant.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef Molo het volgende:
Absoluut
Er is een enorme groep mensen die geen jota snapt van alle reguliere adviezen enzo. Vanwege analfabetisme, laag ontwikkelingsniveau en plus dus een zooi buitenlanders.
Werk jij dan met die vriendelijke formulering van beleid/termen samen met een partij als Pharos ofzo?
Vind dat niet duurquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het goed is over een week door heel NLquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bezorggebied Groot Randstad en het Gooi![]()
Of loopt de site achter op jullie informatie?
Ik wilde dit net typen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:53 schreef minilot het volgende:
Ik gooi zo'n bezorgrijsttafel er eens even in voor binnenkort. Voor vier personen krijgen J. en ik samen wel op
Heh, veelvraatboks!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wilde dit net typen.Maar dan met F. ipv met J.
Goed nieuws! Dat wil ik absoluut.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als het goed is over een week door heel NL
/spuit11
Zeker! En hele erg nuttig. Direct impact met je werkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad Pharos. Lijkt me wel interessant.
Yup.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:53 schreef minilot het volgende:
Ik gooi zo'n bezorgrijsttafel er eens even in voor binnenkort. Voor vier personen krijgen J. en ik samen wel op
Leuk ideequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:56 schreef minilot het volgende:
Misschien afstemmen en tegelijk bestellen! Kunnen we er een SC-rijsttafelfestijn van maken
Groeit er bij jou zoveel haar op?quote:
Dat vind ik oprecht een tof planquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:56 schreef minilot het volgende:
Misschien afstemmen en tegelijk bestellen! Kunnen we er een SC-rijsttafelfestijn van maken
+1quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht een tof plan
Zullen we, zullen we?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht een tof plan
Week later, de 24e?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heel graag. Bij voorkeur op een zaterdag. Niet aanstaande.
Die heten hier nog steeds 'salades'quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:58 schreef minilot het volgende:
Hokjesvla!
Hier eigenlijk alleen 'sandadels' voor 'sandalen' (wat ik weiger te verbeteren), verder zou ik het niet weten
Ik denk dat ik (Corona proof) een A ga polsenquote:
Kijk even naar Mr. Wateetons, die geeft ook veel online workshopsquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor mij doet dat het echt niet helemaal. Ik vind de deur uit gaan juist het lekkerste aan uiteten.Al vond ik de online pastaworkshop laatst wel leuk. Misschien kijken of er meer van dat soort dingen zijn.
Waarom ga je niet gewoon naar je neefje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh jongens, ik ben wel wat verdrietig. Zou eigenlijk zaterdag mijn nieuwe neefje gaan bewonderen en zondag zouden mijn ouders naar ons nieuwe huis komen... We hebben ze al sinds juli niet gezien... Het zal nu wel 2021 worden...
Omdat het niet mag? Vanuit België moeten we in quarantaine als we NL binnenkomen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar je neefje?
Ik wil niet dat iedereen massaal maatregelen gaat overtreden hoor, maar hierin zou ik zelf persoonlijk gewoon echt even een uitzondering makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Omdat het niet mag? Vanuit België moeten we in quarantaine als we NL binnenkomen...
Ik mag zingenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik mag sporten van de Rijksoverheid
https://www.rijksoverheid(...)VBr3F4f68bV0keIkWcQo
Strugglesquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:49 schreef Candaasje het volgende:
Het is hier stervenskoud.
En ik moet eigenlijk nog kokenMaar geen zin om beneden sociaal te doen. (helaas geen ingevroren maaltijden meer, anders had ik wel iets in de magnetron hier op mijn kamer gegooid)
Ik heb nog een doosje 'nuggets' . Die ga ik zo even snel in een pannetje opwarmen (5 minuten werk).quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Struggles
Geen lekkere snaai die je onder een dekentje kunt opnommen?
Op zaterdagen eet ik in m'n eentje, al meer dan 20 jaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vind ik prima
Deelnemers:
- Cat
- Minilot
- L_S
Zondag kan ook wat mij betreft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Op zaterdagen eet ik in m'n eentje, al meer dan 20 jaar.
Al lijkt het erop dat mijn lief vandaag een baan bij een ander bedrijf aangenomen heeft, waar ze niet op zaterdag werken.
2,5 uur maar? Vorige week had ik drie dagen op rij van 9 uur in Zoom...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:06 schreef borisz het volgende:
Bijna 2,5 uur vergaderen via Zoom is niet goed voor de mens. Overigens is er wel een fijne energie nu in de afdeling
.
Rijsttafelfestijn klinkt wel goed. Maar dan laat ik de Ron hier bezorgen. Van de lokale Bistrobar waar Ron adviseur van is
.
Helquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
2,5 uur maar? Vorige week had ik drie dagen op rij van 9 uur in Zoom...
Sterkte. Op kantoor is de max twee uur geweest. As dinsdag wel een training. Ik ga er vanuit dat die ditmaal wel via Zoom is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
2,5 uur maar? Vorige week had ik drie dagen op rij van 9 uur in Zoom...
Mag ik op bij de misschientjes?quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik op bij de misschientjes?
Ik heb voor dit weekend van de streetfoodclub besteld. Als dat bevalt wil ik Ron ook nog wel proberen.
Doe dan lijstje kopiëren en aanvullen!quote:
quote:
Je moet toch eten?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk zaterdag, doe niet mee![]()
Goedemorgen
Ja hoor. Ik werd wat gedesorienteerd wakker uit een rare droom, maar dat was eigenlijk wel grappig. Ik droomde dat ik een systeembeheerder ervan moest overtuigen dat het geen veilig idee was om m'n wachtwoord in koeienletters op mijn scherm te zettenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is het een goede goedemorgen?
Dan werk ik ook zaterdagquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:20 schreef Barreltje het volgende:
Je moet toch eten?
Maar volgend weekend toch? Ik ga het even in de week leggen bij K .
Je droomquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik werd wat gedesorienteerd wakker uit een rare droom, maar dat was eigenlijk wel grappig. Ik droomde dat ik een systeembeheerder ervan moest overtuigen dat het geen veilig idee was om m'n wachtwoord in koeienletters op mijn scherm te zettenhij zei "maar dan onthoud je het beter!"
Nu heb ik yoga gedaan
Neh want lui.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Doe dan lijstje kopiëren en aanvullen!
Hoe weet ik of ik op de route lig? Als ik zou willen kopen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:09 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag is de dag![]()
![]()
![]()
We gaan het bier bottelen en dus ook voor het eerst proeven.
Daarna is het alleen nog even wachten op het etiket en dan kunnen we de biertjes gaan brengen naar de donateurs.
Milky Road Brewery on Tourals er andere mensen op de route ook nog biertjes willen kopen komen we ze gratis bezorgen.
Als we antwoord van alle donateurs hebben, gaan we wat routes maken per dag en dan zal ik ze wel even posten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe weet ik of ik op de route lig? Als ik zou willen kopen?
Dit ook, trouwens. En hoeveel moet je kopen? Want stiekem wil ik alleen m'n vriend laten proeven, maar vanwege dieet beter even niet teveel bier in huis.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe weet ik of ik op de route lig? Als ik zou willen kopen?
Nee. Hoewel we daar wel familie hebben die ook nog eens werkt bij een bier brouwer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als we antwoord van alle donateurs hebben, gaan we wat routes maken per dag en dan zal ik ze wel even posten.
Maar zo lang je niet op een waddeneiland woont zou het in principe moeten lukken
Nou bij jou komen we sowieso volgens mij al heel dichtbij dus geen minimum nodig.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit ook, trouwens. En hoeveel moet je kopen? Want stiekem wil ik alleen m'n vriend laten proeven, maar vanwege dieet beter even niet teveel bier in huis.
Gaafquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee. Hoewel we daar wel familie hebben die ook nog eens werkt bij een bier brouwer.
Nee. Het biertje kan je landelijk krijgen. Texel dusquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaaftoevallig Schiermonnikoog? Daar hebben we vorig jaar heel lekker bier van op.
Ahquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee. Het biertje kan je landelijk krijgen. Texel dus
Yesquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:20 schreef Myraela het volgende:
Jij had toch op je bruiloft ook eigen biertjes?Wij krijgen op onze bruiloft misschien ook eigen biertjes. Nouja, niet door ons zelfgemaakt. Maar die vriend die bier brouwt wilde wel wat biertjes maken met een eigen label. Superlief.
Ik drink zelden bier, geen idee of ik op een route kom te liggen maar ik wil evengoed wel wat bestellen denk ikquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:09 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag is de dag![]()
![]()
![]()
Daarna is het alleen nog even wachten op het etiket en dan kunnen we de biertjes gaan brengen naar de donateurs.
Milky Road Brewery on Tourals er andere mensen op de route ook nog biertjes willen kopen komen we ze gratis bezorgen.
Aww das liefquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik drink zelden bier, geen idee of ik op een route kom te liggen maar ik wil evengoed wel wat bestellen denk ik
Gaaf!! Veel succes en geniet ervanquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:09 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag is de dag![]()
![]()
![]()
Als je dat stiekem wil doen... moet je geen bier gaan verkopenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aww das lief
Ga ik nu toch stiekem een paar Fok!kers ontmoeten
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je dat stiekem wil doen... moet je geen bier gaan verkopen
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:14 schreef Kreator het volgende:
Bezorgthuiseetmeet
Deelnemers:
- Cat
- Minilot
- L_S
Misschien:
- Myraela
- Lonaa
- Sarabi
Spelbreker:
- Krea
Jij hebt volgens mij ook bierquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet meer wat ik heb gedoneerd en wanneer je bier of goodies krijgt.
pruilquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aww das lief
Ga ik nu toch stiekem een paar Fok!kers ontmoeten
Awwwquote:
Is het een ipa? Zo ja, als je langs Nijmegen komt wil vriendje misschien wel bestellenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Awwwmisschien durf ik daarna ook wel eens naar een meet te komen
@:Lucky jij krijgt ook 1x het bier
ben ik nu gek of heb jij in het verleden niet heel veel meets gedaan?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Awwwmisschien durf ik daarna ook wel eens naar een meet te komen
@:Lucky jij krijgt ook 1x het bier
Ipa met mango en peper. En we moeten sowieso naar Nijmegen dus laat tegen die tijd maar wetenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is het een ipa? Zo ja, als je langs Nijmegen komt wil vriendje misschien wel bestellen
Als iemand mij niet op haar bruiloft zou uitnodigen is dat MoBloquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ben ik nu gek of heb jij in het verleden niet heel veel meets gedaan?
Hebben wij niet zelfs eens gemeet, op MoBlo's bruiloft?
Krijg ik ook?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:09 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag is de dag![]()
![]()
![]()
The good old daysquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als iemand mij niet op haar bruiloft zou uitnodigen is dat MoBloik had veel contact met haar in de dieetclub, maar niet positief
Dus nope nooit veel meets gedaan. P wel een paar keer ontmoet en verder een handvol mensen van FOT.
Tof, doe ik!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ipa met mango en peper. En we moeten sowieso naar Nijmegen dus laat tegen die tijd maar weten
2 biertjesquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Krijg ik ook?geen idee of ik daarvoor had moeten reageren .
![]()
#warhoofd
Waarschijnlijk niet.. ik zal eens antwoorden op de mail die ik ergens heb..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
2 biertjes
Weet niet zeker of je al je adres door gegeven hebt.....
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik mis MoBlo wel eens op FOK hoor. Lekker tegendraads
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:41 schreef Myraela het volgende:
Ik blijf het leuk vinden hoe eigenlijk heel Dieet zo ongeveer hier zit.
Vriendinnetje van hem heeft m ook gekocht. Het is die uh Merlot toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn jas past! Vanavond even een foto laten maken door J om te kijken of hij ook goed staat. Ik heb nog steeds geen passpiegel.
Doen! Zeker met honden uitlaten en dat jij veel buiten komt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vriendinnetje van hem heeft m ook gekocht. Het is die uh Merlot toch?
k wil m nu ook.
Nee, deze: https://m.webwinkel.anwb.(...)hell.html?color=7688quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vriendinnetje van hem heeft m ook gekocht. Het is die uh Merlot toch?
k wil m nu ook.
Als ze het al hebben is het blik of bakje. En bakje is snel over datum. Ik ben de enige hier in huis die ze eet maar gooi ze vaak door een poke bowl of salade. Dan krijg ik zo’n bakje niet leeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een bestelling bij Picnic geplaatst alleen om wat zakken Edame boontjes te bestellen.Waarom hebben ze die in andere supermarkten niet gewoon in de peul.
Maar dan bedoel je ook zonder peul, toch? Want Albert Heijn heeft ze vers inderdaad wel. Maar ze hebben dan een bakje van 100 gram voor 2 euro ofzo, dat vind ik wel wat prijzig voor zo weinig.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:18 schreef Tally het volgende:
Als ze het al hebben is het blik of bakje. En bakje is snel over datum. Ik ben de enige hier in huis die ze eet maar gooi ze vaak door een poke bowl of salade. Dan krijg ik zo’n bakje niet leeg.
Zo mee eensquote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een bestelling bij Picnic geplaatst alleen om wat zakken Edame boontjes te bestellen.Waarom hebben ze die in andere supermarkten niet gewoon in de peul.
Ja ik heb ze nog nergens in peul gezien.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dan bedoel je ook zonder peul, toch? Want Albert Heijn heeft ze vers inderdaad wel. Maar ze hebben dan een bakje van 100 gram voor 2 euro ofzo, dat vind ik wel wat prijzig voor zo weinig.Maar ik vind ze in de peul gewoon lekkerder en leuker eten dan de losse boontjes.
En streep erdoor. Het is niet anders. Wel verstandig besluit.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:53 schreef borisz het volgende:
Weekje Groningen/Pieterpad ga ik denk ik cancelen.. Dan maar in de buurt leuke dingen doen
.
Dat Pieterpad blijft wel liggen hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:48 schreef borisz het volgende:
[..]
En streep erdoor. Het is niet anders. Wel verstandig besluit.
Alsjeblieft. https://iamafoodblog.com/pumpkin-bread/quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:33 schreef Vanyel het volgende:
Ja help, wat was het bejubeldste pumpkin bread recept ook weer.
Gelukkig verzin ik net zo snel klusjes als ik ze doequote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:09 schreef Myraela het volgende:
Niet overdrijven he, Tele. Straks staat er niets meer op je lijstje.
Ja en ik heb dit al eens gehad, dus mijn aandacht erbij houden is ....een uitdagingquote:
Lekkerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:12 schreef gcjoel het volgende:
Hier ook pompoen aan het verwerken. Mezelf bezig houden zodat ik niet toegeef aan mijn fomo om uit eten te gaan![]()
Pompoengnocchi deeg ligt in de koelkast
Pompoen courgette soep staat op
Pompoen brownie is de volgende stap
En morgen krijgen we denk ik weer nieuwe pompoen binnen
Bestel een paar biertjes bij Sarabiquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:20 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een corona-dipje. Geen zin om te werken, dingen te doen, alles. Casino was kut, huis is leeg, ellende.
Werk is druk, collega's zeuren.![]()
![]()
. Geen kroeg om te drinken, geen geld om te rentenieren
Groetjes,
K.
Er is maar 1 oplossing..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:20 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een corona-dipje. Geen zin om te werken, dingen te doen, alles. Casino was kut, huis is leeg, ellende.
![]()
Groetjes,
K.
Wat stop je er in?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:26 schreef Myraela het volgende:
Ik had weer Vietnamese springrolls als lunch. Echt geweldig.Ondanks dat ik het eigenlijk iets teveel moeite vind om klaar te maken als lunch, volgende week toch maar weer maken. Een lekkere lunch maakt m'n dag gewoon zoveel leuker.
Ik ben nu zin aan het maken om wraps te halen om ook een lekkere lunch te kunnen maken. Maar ik loop nog in pyama rond, dus het is gelijk weer zoveel moeitequote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:26 schreef Myraela het volgende:
Ik had weer Vietnamese springrolls als lunch. Echt geweldig.Ondanks dat ik het eigenlijk iets teveel moeite vind om klaar te maken als lunch, volgende week toch maar weer maken. Een lekkere lunch maakt m'n dag gewoon zoveel leuker.
Yama?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kut, ik ben weer vergeten bij welke toko @:minilot bestelt. Het is niet Amazing Oriental.
Omg goed ideequote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:26 schreef Myraela het volgende:
Zelf makenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben nu zin aan het maken om wraps te halen om ook een lekkere lunch te kunnen maken. Maar ik loop nog in pyama rond, dus het is gelijk weer zoveel moeite
Ik heb denk ik hier te weinig voorraad van de juiste spullen op mijn studentenkamertjequote:
He, gelukkig maar.quote:
Geraspte spitskool, wortel en komkommer met koriander. Daar meng ik dan rijstazijn, sojasaus en pindakaas doorheen. En dan iets van een vleesvervanger, dit keer een bietenburger, maar kipstuckjes oid zijn beter.quote:
Hurkend op de toiletbril, hoe telt dat?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:31 schreef golfer het volgende:
[..]
He, gelukkig maar.
Ik plas trouwens ook zittend. Jij zeker weer alleen staand?
Bloem en water?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:31 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb denk ik hier te weinig voorraad van de juiste spullen op mijn studentenkamertjeThuis in NL had het mogelijk wel gelukt.
In principe is bloem zo ongeveer het enige dat je nodig hebt. Maar dat is misschien al iets dat je daar niet hebtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb denk ik hier te weinig voorraad van de juiste spullen op mijn studentenkamertjeThuis in NL had het mogelijk wel gelukt.
Welke dips gebruik jij?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geraspte spitskool, wortel en komkommer met koriander. Daar meng ik dan rijstazijn, sojasaus en pindakaas doorheen. En dan iets van een vleesvervanger, dit keer een bietenburger, maar kipstuckjes oid zijn beter.
En dan heb ik wat dipsausjes voor erbij. Maar die maak ik niet zelf.
Ik heb nu een MI dat je met jouw voeten op de toiletbril staat en hurkt. Lijkt mij omslachtig en lastig.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:32 schreef Candaasje het volgende:
Hurkend op de toiletbril, hoe telt dat?
Ik heb geen bloem meer geloof ik. Had ooit wel een pak, maar ik gebruik het hier zo weinig (geen fatsoenlijke oven) dat ik het maar meegenomen heb naar huis, voor er meelmotten in zouden komen.quote:
Ik schrijf het opquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geraspte spitskool, wortel en komkommer met koriander. Daar meng ik dan rijstazijn, sojasaus en pindakaas doorheen. En dan iets van een vleesvervanger, dit keer een bietenburger, maar kipstuckjes oid zijn beter.
Garnalen erin is heel lekkerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik schrijf het opideale lunch idd
Er schijnen mensen dat dus te doen. Ik heb ergens op reis wel eens briefjes gezien op toiletten dat je dat dus NIET mag doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI dat je met jouw voeten op de toiletbril staat en hurkt. Lijkt mij omslachtig en lastig.
In Wageningen had de uni dat soort stickers op de wc deuren geplakt. Dacht dat het vooral Aziaten waren die op de bril gingen staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Er schijnen mensen dat dus te doen. Ik heb ergens op reis wel eens briefjes gezien op toiletten dat je dat dus NIET mag doen.![]()
Maar nee, ik zit inderdaad gewoon normaal. Staand is het zo lastig klooien op je telefoon ondertussen.
Ik doe het niet zoals het hoort hoor, maar ik hou sowieso van deze saus: https://www.orientalwebsh(...)-for-dumplings-207mlquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welke dips gebruik jij?
Ik mis die lekkere saus die je in Vietnam overal bij kreeg. Lukt me niet echt het na te maken.
Ah jij kent het dus ook. En ja, ik dacht dat laatste ook ja. (Volgens mij doordat het er in meerdere talen op stond, naast een illustratie dan wel)quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In Wageningen had de uni dat soort stickers op de wc deuren geplakt. Dacht dat het vooral Aziaten waren die op de bril gingen staan.
Omdat er mensen zijn die enkel een hurk wc kennen hangt er dus een bordje.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah jij kent het dus ook. En ja, ik dacht dat laatste ook ja. (Volgens mij doordat het er in meerdere talen op stond, naast een illustratie dan wel)
Vergeet niet om koriander toe te voegen. En dan extra. En nog meer. En veel. En dan een laagje koriander. Met koriander.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hou van koriander, maar op die manier zou ik er wel wat koriander uit vissen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:45 schreef Kreator het volgende:
Vergeet niet om koriander toe te voegen. En dan extra. En nog meer. En veel. En dan een laagje koriander. Met koriander.
Zo doen ze het in vietnam..
Zijn ze de koriander hier vergeten?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:49 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ze waren wel overal anders trouwens.
Ken het wel vanuit Afrika vakanties, met ook “advies” om wc papier in een emmer te doen (maar dan zat de grote boodschap daarin verpaktquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah jij kent het dus ook. En ja, ik dacht dat laatste ook ja. (Volgens mij doordat het er in meerdere talen op stond, naast een illustratie dan wel)
Dan kun je net zo goed een fles groene zeep atten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vergeet niet om koriander toe te voegen. En dan extra. En nog meer. En veel. En dan een laagje koriander. Met koriander.
Wees gerust. Die zat erin.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn ze de koriander hier vergeten?
Volgende week zaterdag (of een andere dag, dat is me nog niet helemaal duidelijk maar heuj , ik heb toch geen leven buitenshuisquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat houdt de zaterdag thuiseten meet in?
Jup, maar dan zonder tekst, dus als eerste jaars snapten we die stickers niet omdat we niet wisten dat er mensen zijn die de werking van een wc niet snappen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:12 schreef gcjoel het volgende:
Hier ook pompoen aan het verwerken. Mezelf bezig houden zodat ik niet toegeef aan mijn fomo om uit eten te gaan![]()
We waren blij met een hamburger. MAar het eten was er meestal wel prima. Wel eentonig.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:54 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ik veel in Vietnam wel erg lekker zou vinden, maar dat ik het ook wel zat zou zijn als je de hele vakantie niets anders kunt eten. Maar dat is met veel keukens wel zo.
Korianderquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat ging hier echt van "Nicequote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
We waren blij met een hamburger. MAar het eten was er meestal wel prima. Wel eentonig.
Meer loempia's:
[ afbeelding ]
Sjieke loempia's:
[ afbeelding ]
Beestjes:
[ afbeelding ]
Ik was het na 3 weken niet zat. Snap mensen die na 1 week bovenop de friet duiken nooit zo. (Deed een groepsreis en ja dit gebeurdequote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:54 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ik veel in Vietnam wel erg lekker zou vinden, maar dat ik het ook wel zat zou zijn als je de hele vakantie niets anders kunt eten. Maar dat is met veel keukens wel zo.
Umm, bij een aantal. Het vaakst bij Tjins Toko en voor diepvriesleveringen doorgaans Asian Foodloversquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kut, ik ben weer vergeten bij welke toko @:minilot bestelt. Het is niet Amazing Oriental.
Bij die bovenste ziet het deeg er wel lekker, iets dikker.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
We waren blij met een hamburger. MAar het eten was er meestal wel prima. Wel eentonig.
Meer loempia's:
[ afbeelding ]
Sjieke loempia's:
[ afbeelding ]
Beestjes:
[ afbeelding ]
Ik heb het nu echt opgeslagen. Binnenkort maar eens gaan zitten voor ene bestelling.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Umm, bij een aantal. Het vaakst bij Tjins Toko en voor diepvriesleveringen doorgaans Asian Foodlovers
Toen ik in Indonesië aankwam lachte ik om de mensen die op het vliegveld bij de Mac zaten. Op de terugweg (na ziek geweest te zijn) kwam ik niet meer in de buurt van alles dat er authentiek uitzag.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was het na 3 weken niet zat. Snap mensen die na 1 week bovenop de friet duiken nooit zo. (Deed een groepsreis en ja dit gebeurde)
Maar echt ieder gebied had weer heel ander eten dus echt niet verveeld.
Verder ben ik geen Azië mens dus het land zelf deed me grotendeels niet heel veel.
De enige keer dat ik ziek werd in Vietnam was toen we gezellig met 2 groepsgenootjes meegingen naar hard rock cafequote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen ik in Indonesië aankwam lachte ik om de mensen die op het vliegveld bij de Mac zaten. Op de terugweg (na ziek geweest te zijn) kwam ik niet meer in de buurt van alles dat er authentiek uitzag.Bij terugkomst als eerst meteen op het vliegveld een maaltijdsalade bij de Appie gehaald. Dat had ik gemist.
Meh. Sterkte ermee dan maarquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:20 schreef Kreator het volgende:
![]()
Groetjes,
K.
Enthousiast!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:12 schreef gcjoel het volgende:
Sinds jij aan het vasten bent gaat het hier meer over eten dan ooit, heb ik het ideequote:
Is helemaal niet zo gek, fysiek gezien. Hurkend komt je poep er nou eenmaal het meest soepel uit!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Er schijnen mensen dat dus te doen. Ik heb ergens op reis wel eens briefjes gezien op toiletten dat je dat dus NIET mag doen.![]()
Maar nee, ik zit inderdaad gewoon normaal. Staand is het zo lastig klooien op je telefoon ondertussen.
Oef!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:52 schreef Kreator het volgende:
Deze waren echt heel lekker. Misschien ook omdat er voor het eerst sinds 2 weken friet bij zat. En we onder een huis op poten zaten naast een rijstveld en het gereserveerd kregen op een bananenblad. Wellicht.
Visrolletje was ook goddelijk.
[ afbeelding ]
Nee, maar echt OP een toiletbril klimmen.... dat lijkt me toch best een onderneming. (Ik zou er af donderen vermoed ik, maar dat ligt misschien aan mijn motorische vaardighedenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Is helemaal niet zo gek, fysiek gezien. Hurkend komt je poep er nou eenmaal het meest soepel uit!
Ha, ik dacht dat dat louter maar zo leek vanwege mijn trek!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sinds jij aan het vasten bent gaat het hier meer over eten dan ooit, heb ik het idee
Nee hoor, het viel mij net op terwijl ik mijn champignonsoep atquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, ik dacht dat dat louter maar zo leek vanwege mijn trek!
Beetje nood. Had 2 kleintjes en dacht dat die allebei wel nodig waren voor de gnocchi. Mja ze waren veel zwaarder toen ik ze eenmaal geschild en ontpit had. Dus dan maar creatief.quote:
Je was bij de Thái Trắng (White Tai) op bezoek in het noorden van Vietnam?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:52 schreef Kreator het volgende:
Deze waren echt heel lekker. Misschien ook omdat er voor het eerst sinds 2 weken friet bij zat. En we onder een huis op poten zaten naast een rijstveld en het gereserveerd kregen op een bananenblad. Wellicht.
Visrolletje was ook goddelijk.
[ afbeelding ]
Is dat landelijk verkrijgbaar?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag (of een andere dag, dat is me nog niet helemaal duidelijk maar heuj , ik heb toch geen leven buitenshuis) gaan we met wat mensen afhaal van Ron Blauw bestellen. En ieder thuis opeten en hier onze waardering posten.
Kaatje en Borisz halen lokaal een rijsttafel af, dat kan ookquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is dat landelijk verkrijgbaar?
Klinkt wel een beetje duur voor mij
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:18 schreef minilot het volgende:
Mis je qua werk de kruidnotenfabriek nog wel eens, eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |