abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195618567
-hier hoort een plaatje-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195618604
Ik heb overigens zo sterk de neiging om morgen nog ergens te gaan lunchen oid, ik ga de horeca zo missen.
pi_195618661
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:02 schreef Clubsoda het volgende:
Kind: ja
Gewichten pompoen in de sportschool: ja
Groepslessen in de sporschool: nee
Teamsport >4: nee
Teamsport <5: ja
In je eentje een rondje hollen: ja
Met drie andere een rondje hollen: ja

Zoiets?
Ik weet niet waar CrossFit onder valt ;(

Het is geen groepsles, het is individueel en in je eigen parkeervak, maar wel op vaste tijden.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195618696
Ik hoop dat de horeca hun creatieve invallen van afhaal en bezorgmaaltijden weer enigszins rendabel kan oppakken. Ga ik wel weer vaker bestellen, net als in het voorjaar.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195618798
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:02 schreef Clubsoda het volgende:
Kind: ja
Gewichten pompoen in de sportschool: ja
Groepslessen in de sporschool: nee
Teamsport >4: nee
Teamsport <5: ja
In je eentje een rondje hollen: ja
Met drie andere een rondje hollen: ja

Zoiets?
Maar geldt die 30 personen per ruimte nou ook voor een sportschool?
En zou een sportschool in de buitenlucht dan maar 4 mensen mogen ontvangen?

Het is anders dan in de lente, toen werden allerlei sportlesjes naar buiten verplaatst om ze op anderhalve meter te kunnen doen. Met deze regels lijk je binnen beter af te zijn. :o
pi_195618833
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het is geen groepsles, het is individueel en in je eigen parkeervak, maar wel op vaste tijden.
Ik vrees toch dat het een training is ipv individueel sporten :{
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:11:40 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195618845
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zoals ananas in de zuurkool? :P
Neeeeeeeeeee :'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195618883
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb overigens zo sterk de neiging om morgen nog ergens te gaan lunchen oid, ik ga de horeca zo missen.
Ik deed dit vandaag -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195618890
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Maar geldt die 30 personen per ruimte nou ook voor een sportschool?
En zou een sportschool in de buitenlucht dan maar 4 mensen mogen ontvangen?

Het is anders dan in de lente, toen werden allerlei sportlesjes naar buiten verplaatst om ze op anderhalve meter te kunnen doen. Met deze regels lijk je binnen beter af te zijn. :o
Dat eerste weet ik niet en dat tweede niet lijkt me, want je mag niet met meer dan 4 mensen buiten zijn.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_195618926
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, dat is vaag. Net als mijn yogalessen. Misschien helpt het als we alleen zittende oefeningen doen? O-)
pi_195618956
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik vrees toch dat het een training is ipv individueel sporten :{
Dat is niet helemaal eerlijk.

Dan zouden ze het rooster om moeten gooien en alleen maar 'Open uren' aanbieden. In die uren is er geen coach of planning/rooster.
pi_195618966
Ik verheug met juist enórm op alle dinerboxen weer O+ sinds tijden weer restaurant-eten *O*
pi_195619014
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:15 schreef Clubsoda het volgende:
Ik verheug met juist enórm op alle dinerboxen weer O+ sinds tijden weer restaurant-eten *O*
Voor mij doet dat het echt niet helemaal. Ik vind de deur uit gaan juist het lekkerste aan uiteten. O+ Al vond ik de online pastaworkshop laatst wel leuk. Misschien kijken of er meer van dat soort dingen zijn.
pi_195619023
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal eerlijk.

Dan zouden ze het rooster om moeten gooien en alleen maar 'Open uren' aanbieden. In die uren is er geen coach of planning/rooster.
Haha ja, dat zou wel een oplossing zijn :D

Gaat bij mijn club niet werken helaas, want wij zitten in de buitenlucht en dan mag je ook bij afwezigheid van een coach en een rooster niet met meer dan 4. Als ik het goed begrijp.
pi_195619028
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik hoop dat de horeca hun creatieve invallen van afhaal en bezorgmaaltijden weer enigszins rendabel kan oppakken. Ga ik wel weer vaker bestellen, net als in het voorjaar.
Dit :Y

Hoop dat ze ook weer beginnen met online bierproeverijen.
pi_195619053
Wat een foute reactie van horeca in Alkmaar.
Rouwadvertenties gaan rondstrooien en een grafkist voor je zaak :N
pi_195619060
Zou koorzang ook als sport worden gezien? Ondanks de kuchjes en snuffels waardoor mensen netjes thuisblijven, en door live te repeteren in stemgroepen komen we toch nog altijd op 8-10 mensen uit. Die keurig op 1,5m zitten.

Maar eens afwachten wat Koornetwerk zegt nav wat nu bekend is gemaakt.
pi_195619138
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zou koorzang ook als sport worden gezien? Ondanks de kuchjes en snuffels waardoor mensen netjes thuisblijven, en door live te repeteren in stemgroepen komen we toch nog altijd op 8-10 mensen uit. Die keurig op 1,5m zitten.

Maar eens afwachten wat Koornetwerk zegt nav wat nu bekend is gemaakt.
Viel eerder nooit onder sport, maar onder amateurbeoefening van kunst.
pi_195619189
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Viel eerder nooit onder sport, maar onder amateurbeoefening van kunst.
Oh ja. En dan weet ik nog niet hoe het in de nieuwe maatregelen zou passen.
pi_195619193
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Voor mij doet dat het echt niet helemaal. Ik vind de deur uit gaan juist het lekkerste aan uiteten. O+ Al vond ik de online pastaworkshop laatst wel leuk. Misschien kijken of er meer van dat soort dingen zijn.
Ik vind het heerlijk om niet de deur en te moeten en geen mensen in mijn aura te hebben en toch lekker te eten. Ik ben denk ik in februari voor het laatst in een restaurant geweest, sindsdien 1x koffie, 1x een drankje en 1x een snelle hap op een (Oostenrijks) terras. In de lockdown wel iedere twee weken een box gehaald, ze zijn er vorige week weer mee begonnen dus zaterdag staat de eerste gepland, ik kan mijn lol op :+
pi_195619224
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:18 schreef Blues het volgende:
Ja, laten we dat anders ook doen voor alle directe en indirecte overledenen :{
pi_195619234
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:23 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk om niet de deur en te moeten en geen mensen in mijn aura te hebben en toch lekker te eten. Ik ben denk ik in februari voor het laatst in een restaurant geweest, sindsdien 1x koffie, 1x een drankje en 1x een snelle hap op een (Oostenrijks) terras. In de lockdown wel iedere twee weken een box gehaald, ze zijn er vorige week weer mee begonnen dus zaterdag staat de eerste gepland, ik kan mijn lol op :+
Is dat dan kant en klaar of moet je zelf nog bereidingen doen?
Ik ben dan toch meer fan van de K&K. Niet eerst je eten moeten regelen en dan alsnog zelf aan de kokerij gaan /lui. Ook omdat het bij mij dan nooit zo wordt als het restaurant het had bedoeld.
pi_195619235
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:23 schreef Clubsoda het volgende:
Wat vond je de tofste box?
pi_195619239
Voor mij persoonlijk: pretparken die vooralsnog openblijven! Zal me benieuwen hoe lang nog..
Let me see you stripped down to the bone
pi_195619252
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:18 schreef Blues het volgende:
Bahbahbah :r
pi_195619259
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:25 schreef Clubsoda het volgende:

Ja, laten we dat anders ook doen voor alle directe en indirecte overledenen :{
Als horeca-ondernemer kan je je boze (begrijpelijk hoor, echt waar) energie ook omzetten in hoe kunnen we voor 4 weken lang een leuk menuutje samenstellen om af te laten halen en daar advertenties en een houten bord voor maken.
pi_195619277
Ik hoop de komende tijd dan wel alsnog zo'n kekke box van Yama in Rotterdam te kunnen scoren, daar kwam het de vorige keer niet van :)
pi_195619283
Ik hoop dat De Watertoren in Rotterdam de vegan pom gaat aanbieden om af te halen. :9 Dat zou ik wel afhalen.
pi_195619298
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik ben dan toch meer fan van de K&K. Niet eerst je eten moeten regelen en dan alsnog zelf aan de kokerij gaan /lui. Ook omdat het bij mij dan nooit zo wordt als het restaurant het had bedoeld.
Ik vind idd dan thuisbezorgd, tokofood en zelfs sommige k&k maaltijden van de supermarkt (sommige zeg ik he :P ) lekkerder en makkelijker dan van een restaurant ophalen.
Dat vond ik echt te weinig voor dat geld en teveel gedoetjes.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:27:55 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195619299
De persconferentie en de maatregelen voor Ingrid en Henk:

https://www.rijksoverheid(...)ronavirus-13-oktober
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195619308
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:27 schreef Myraela het volgende:
Ik hoop dat De Watertoren in Rotterdam de vegan pom gaat aanbieden om af te halen. :9 Dat zou ik wel afhalen.
Oe, die wil ik ook! :Y
pi_195619311
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:26 schreef Blues het volgende:

[..]

Als horeca-ondernemer kan je je boze (begrijpelijk hoor, echt waar) energie ook omzetten in hoe kunnen we voor 4 weken lang een leuk menuutje samenstellen om af te laten halen en daar advertenties en een houten bord voor maken.
Mooi gezegd.

Dan zou ik er in ieder geval eerder gaan bestellen en klant blijven dan wanneer ze een grafkist voor de deur zetten :{ Dan zie je me in goede tijden ook niet terug.
pi_195619325
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:27 schreef Blues het volgende:
Ik vind idd dan thuisbezorgd en zelfs sommige k&k maaltijden van de supermarkt (sommige zeg ik he :P ) lekkerder en makkelijke dan van een restaurant ophalen.
Dat vond ik echt te weinig voor dat geld en teveel gedoetjes.
Moet zeggen dat de supermarkten wel steeds betere K&K maaltijden hebben. Ik heb regelmatig dat ik op Thuisbezorgd afhaak en maar naar de Albert Heijn ga. :')
pi_195619339
Ik mis eigenlijk alleen onze demo's, normaal hadden we die toch 2x per maand in Utrecht en dan voel je je niet compleet nutteloos tegenover de dieren. Of zo.
(En dan met vrienden daarna wat eten/drinken was ook altijd erg fijn).

En ik heb nog wel wat restaurants die ik graag zou willen bezoeken, maar goed, vaak gingen we toch al niet dus écht missen doe ik het niet.

Ik hoop alleen zo erg dat de universiteit niet hoeft over te schakelen naar code rood. Maar dat zit er hier denk ik ook wel aan te komen -O-
Dat betekent wel practica, maar helemaal geen fysieke lessen meer en ook het werk in de stal stopt dan weer. (Daarover gesproken, mijn favo lama's zijn met pensioen en kortgeleden opgehaald door de nieuwe eigenaar (ik weet niet wie dat is, nog even uitvogelen) *O* maar ik heb ze niet kunnen uitzwaaien ;( )
pi_195619348
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:27 schreef minilot het volgende:
Ik hoop de komende tijd dan wel alsnog zo'n kekke box van Yama in Rotterdam te kunnen scoren, daar kwam het de vorige keer niet van :)
Was goed! Aanrader!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195619369
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Was goed! Aanrader!
Kan ook niet anders! O+ Yama O+
pi_195619370
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:27 schreef Myraela het volgende:
Wasda? :P
pi_195619381
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:29 schreef Candaasje het volgende:
Ik mis eigenlijk alleen onze demo's, normaal hadden we die toch 2x per maand in Utrecht en dan voel je je niet compleet nutteloos tegenover de dieren. Of zo.
(En dan met vrienden daarna wat eten/drinken was ook altijd erg fijn).

En ik heb nog wel wat restaurants die ik graag zou willen bezoeken, maar goed, vaak gingen we toch al niet dus écht missen doe ik het niet.

Ik hoop alleen zo erg dat de universiteit niet hoeft over te schakelen naar code rood. Maar dat zit er hier denk ik ook wel aan te komen -O-
Dat betekent wel practica, maar helemaal geen fysieke lessen meer en ook het werk in de stal stopt dan weer. (Daarover gesproken, mijn favo lama's zijn met pensioen en kortgeleden opgehaald door de nieuwe eigenaar (ik weet niet wie dat is, nog even uitvogelen) *O* maar ik heb ze niet kunnen uitzwaaien ;( )
‘Jouw’ lama’s hebben een goed huis (geen boerderij :7 ) gekregen? :*

Duimen dat het niet op rood gaat, maar ik zou nergens op rekenen.
pi_195619397
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:30 schreef Candaasje het volgende:
Wasda? :P
Surinaamse ovenschotel. Echt superlekker. Echt comfortfood. :9
pi_195619421
Yama is te ver weg zeker. Of heeft er iemand die daar woont een brommertje? O~)
pi_195619446
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:32 schreef Blues het volgende:
Yama is te ver weg zeker. Of heeft er iemand die daar woont een brommertje? O~)
LHO woont daar en is enthousiast brommeraar, ik wil 'm wel polsen 8-)
pi_195619451
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:27 schreef golfer het volgende:
De persconferentie en de maatregelen voor Ingrid en Henk:

https://www.rijksoverheid(...)ronavirus-13-oktober
Kan lullen wat je wil, maar is wel duidelijker.
pi_195619483
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook mooi :Y
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:34:56 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195619494
quote:

[..]

Komt (is?) ook nog een versie voor laagbegaafden enzo
pi_195619497
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zelf bereiden, maar minimaal hoor. K&k vind ik jammer omdat het eigenlijk al koud is voordat je kunt eten, zeker met een voorgerecht.
pi_195619501
quote:
Het begin vind ik wel mooi:

Er zijn veel besmettingen met corona.
Daarom zijn de regels aangepast.
De regels zijn streng.
Maar dat is echt nodig.
pi_195619505
quote:

[..]

Mee eens.
pi_195619509
Ron Blauw gaat ook zijn rijsttafel door heel NL bezorgen.
pi_195619525
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

‘Jouw’ lama’s hebben een goed huis (geen boerderij :7 ) gekregen? :*

Duimen dat het niet op rood gaat, maar ik zou nergens op rekenen.
Nouja, ze klonk wel positief (ik vroeg even 'Zijn ze al met pensioen? en de prof die er vanavond was antwoordde: Ja, ze zijn inderdaad opgehaald, dus dat is wel een leuk iets!') . Ik heb er wel goede hoop op, want het waren ook de favo lama's van de (andere) prof die ook echt verantwoordelijk voor ze is. Maar ik ga het nog wel even navragen, ben wel nieuwsgierig.

En nee ik reken er ook niet op, de besmettingen liggen hier geloof ik nog hoger dan in NL, ondanks alle maatregelen. (Ik moet wel zeggen, 1,5m afstand houden vinden studenten in de gangen wel erg moeilijk :{ ).
Nu zijn er ook meerdere professoren die het echt heel fijn vinden om weer een beetje levende campus te hebben, waarbij ze de studenten kunnen zien en spreken, dus ze proberen het wel zo lang mogelijk vol te houden. Maar ja, een lockdown is een lockdown natuurlijk.

Om toch even positief te eindigen: ik mag de gegevens van de opvang doormailen, dan gaat zij (de prof dus) eens kijken en ze bellen. Ze was er wel enthousiast over! *O*
pi_195619530
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:33 schreef minilot het volgende:

[..]

LHO woont daar en is enthousiast brommeraar, ik wil 'm wel polsen 8-)
Ik leg de fooi vast klaar :+
pi_195619535
Ik krijg binnenkort een taalcursus om beleid te vertalen naar begrijpbare taal. Eigenlijk zouden ze die cursus aan de beleidsmakers moeten geven. :D
pi_195619548
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nouja, ze klonk wel positief (ik vroeg even 'Zijn ze al met pensioen? en de prof die er vanavond was antwoordde: Ja, ze zijn inderdaad opgehaald, dus dat is wel een leuk iets!') . Ik heb er wel goede hoop op, want het waren ook de favo lama's van de (andere) prof die ook echt verantwoordelijk voor ze is. Maar ik ga het nog wel even navragen, ben wel nieuwsgierig.

En nee ik reken er ook niet op, de besmettingen liggen hier geloof ik nog hoger dan in NL, ondanks alle maatregelen. (Ik moet wel zeggen, 1,5m afstand houden vinden studenten in de gangen wel erg moeilijk :{ ).
Nu zijn er ook meerdere professoren die het echt heel fijn vinden om weer een beetje levende campus te hebben, waarbij ze de studenten kunnen zien en spreken, dus ze proberen het wel zo lang mogelijk vol te houden. Maar ja, een lockdown is een lockdown natuurlijk.

Om toch even positief te eindigen: ik mag de gegevens van de opvang doormailen, dan gaat zij (de prof dus) eens kijken en ze bellen. Ze was er wel enthousiast over! *O*
Oh leuk *O*
pi_195619549
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 17:32 schreef golfer het volgende:

[..]

???
Hoe dan?
Weet ik niet want ik vind het goor :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_195619557
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:35 schreef Sarabi het volgende:
Die is wel heeel lekker :9
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:37:12 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195619563
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

De regels zijn streng.
Maar dat is echt nodig.
Moest wel denken aan die Nijntje parodieën :@ :')

Ken je deze trouwens?

https://corona.steffie.nl/nl/
pi_195619567
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Surinaamse ovenschotel. Echt superlekker. Echt comfortfood. :9
Oeh.... ik woon net wat te ver weg. Maar misschien kan ik de lokale Surinamer hier eens steunen.
En ook maar wat andere restaurantjes. Alleen zitten die vaak net in het centrum van Utrecht, dat is vanuit onze plaats eigenlijk weer niet echt heel handig.
pi_195619568
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

De regels zijn streng.
Maar dat is echt nodig.
Ja, ik vin mooi.
pi_195619575
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:35 schreef Sarabi het volgende:
reistafel. ^O^
pi_195619583
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat vond je de tofste box?
Dit was onze vaste stek: https://www.dezusters.nl/dinerbox/

Ook een keer hier gehaald, wat was érg lekker maar relatief veel werk: https://www.thuisuiteten.nl/bestellen/wt-urban-kitchen
pi_195619587
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:36 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja? Dan ga ik hem zeker eens bestellen

Verder hebben we niet veel keuze hier
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:38:20 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195619601
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:36 schreef Tally het volgende:

[..]

Weet ik niet want ik vind het goor :D
Is wel een klassiekertje

Ik hoef het niet, want lever, maar het is geen gek iets
pi_195619608
Günther net: "theoretisch pas ik best nog in mijn oude winterjas, hij is alleen maar een beetje kort."
Okee tweejarige. |:) Voor jou geen aangepaste regeringsteksten.
pi_195619611
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Ken je deze trouwens?

_O_
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:38:44 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195619612
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:36 schreef Blues het volgende:

En heel duur. Trouwens Blaauw.
https://www.thuisuiteten.nl/ron-gastrobar-at-home-by-ron-blaauw
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195619623
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:37 schreef Molo het volgende:

Ken je deze trouwens?

Zeker, Steffie. O+ Mensen reageren er soms wat lacherig op, maar dit is voor een grote groep mensen écht heel fijn.
pi_195619641
Lever *O* Rijsttafel *O* Ik wil het allemaal! *O*
pi_195619647
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:37 schreef Candaasje het volgende:
Oeh.... ik woon net wat te ver weg. Maar misschien kan ik de lokale Surinamer hier eens steunen.
En ook maar wat andere restaurantjes. Alleen zitten die vaak net in het centrum van Utrecht, dat is vanuit onze plaats eigenlijk weer niet echt heel handig.
Normaal is het niet vega(n) hoor, daarom was ik juist zo blij met deze.
pi_195619648
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:26 schreef Blues het volgende:

[..]

:Y Er zijn dus ook best wat restaurants die daar de afgelopen twee weken al mee bezig waren omdat ze de bui wel zagen hangen. Regeren is vooruitzien 8-)
pi_195619652
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:39 schreef minilot het volgende:
Lever *O* Rijsttafel *O* Ik wil het allemaal! *O*
:D nog even wachten
pi_195619670
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:38 schreef minilot het volgende:
Günther net: "theoretisch pas ik best nog in mijn oude winterjas, hij is alleen maar een beetje kort."
Wijsneus O+
pi_195619681
quote:
:D _O-
pi_195619699
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:37 schreef Clubsoda het volgende:
Dit was onze vaste stek: https://www.dezusters.nl/dinerbox/

Ook een keer hier gehaald, wat was érg lekker maar relatief veel werk: https://www.thuisuiteten.nl/bestellen/wt-urban-kitchen
Niet hier in de buurt helaas, maar dat vind ik tenminste ook nog wel schappelijke prijzen. Ik kwam eerst boxen tegen die nog duurder waren dan een avond uiteten.

Ziet er goed uit!
pi_195619708
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Normaal is het niet vega(n) hoor, daarom was ik juist zo blij met deze.
Ja, dat bedoel ik. Te ver weg ;(
Maar we hebben al eens gegeten bij het Surinaamse restaurantje hier. Ze hebben best veel gerechten (ook wel Indisch) die vegan zijn. Laatste keer had ik okra, man dat was lekker :9
pi_195619721
quote:
Zie ik nou goed dat het ¤99,- voor vier personen is? Valt dan toch nogal mee?
pi_195619724
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Is wel een klassiekertje

Ik hoef het niet, want lever, maar het is geen gek iets
Nee weet ik want als wij bij surinaamse vrienden gingen eten kregen we het altijd. Ook bij de surinaamse eettent waar mn ouders hun eten vaak (mn moeder heeft geen zin om surinaams te koken voor 2) halen zit het er ook bij.

Ik vind het echt vies.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_195619733
quote:
_O-
pi_195619769
Ik moet eerlijk zijn: theoletisch. De 'r' wil nog voor geen meter. Metel.
pi_195619771
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:40 schreef Clubsoda het volgende:

:Y Er zijn dus ook best wat restaurants die daar de afgelopen twee weken al mee bezig waren omdat ze de bui wel zagen hangen. Regeren is vooruitzien 8-)
Het omdenken zit ons niet allemaal in het bloed ;)
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:44:58 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195619776
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:43 schreef minilot het volgende:

Ik keek meer naar de prijzen van zijn rames maaltijden. Die zijn stukken hoger dan onze toko's. (39 euro excl. bezorgkosten voor 2 bij hem en bij ons 26 euro per 2)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195619789
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:43 schreef minilot het volgende:
Ik vind het ook niet duur. Alleen de Bintang vind ik duur, terwijl die niet eens lekker zijn. 10 euro voor 2 biertjes is wel wat belachelijk. :D
pi_195619802
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik keek meer naar de prijzen van zijn rames maaltijden. Die zijn stukken hoger dan onze toko's. (39 euro voor 2 bij hem en bij ons 26 euro per 2)
Vind ik niet zo vreemd, eigenlijk :)
pi_195619812
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:44 schreef minilot het volgende:
Ja, veldomme zeg ;( Heb je net een DM met de inschlijvingsfolmulielen voor de Mensa gestuuld.
pi_195619819
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet duur. Alleen de Bintang vind ik duur, terwijl die niet eens lekker zijn. 10 euro voor 2 biertjes is wel wat belachelijk. :D
Heh, eens!
pi_195619824
quote:
Bezorggebied Groot Randstad en het Gooi -O-

Of loopt de site achter op jullie informatie?
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:46:51 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195619839
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zeker, Steffie. O+ Mensen reageren er soms wat lacherig op, maar dit is voor een grote groep mensen écht heel fijn.
Absoluut

Er is een enorme groep mensen die geen jota snapt van alle reguliere adviezen enzo. Vanwege analfabetisme, laag ontwikkelingsniveau en plus dus een zooi buitenlanders.

Werk jij dan met die vriendelijke formulering van beleid/termen samen met een partij als Pharos ofzo?
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:46:56 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195619841
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

Vanaf volgende week landelijk, schreef hij elders.
Poef.....gone! ©golfer
pi_195619850
quote:
Gelukkig is je Wunderkint nog gewoon gebleven O+
pi_195619852
quote:
Mijnese kon heel lang k niet zeggen O+ 'Ha, letter, pannetoeten!' En mijn lievelings, in de Hema: 'oooh, Tattie de Tettel' O+

Mijn vader kwam toen hiermee :+ :
Bij Noordwijk zwom een nat konijn
temidden van een school tonijn.
Tja,” sprak het beest, “dat tomt er van
als men de ta niet zeggen tan.”
pi_195619858
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja, veldomme zeg ;( Heb je net een DM met de inschlijvingsformulieren voor de Mensa gestuuld.
Sowieso niet hoor. :D Vocabulaire loopt weliswaar een tikkie voor maar verder zo doorsnee als wat!
pi_195619860
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Vanaf volgende week landelijk, schreef hij elders.
^O^
pi_195619887
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mijnese kon heel lang k niet zeggen O+ 'Ha, letter, pannetoeten!' En mijn lievelings, in de Hema: 'oooh, Tattie de Tettel' O+

Mijn vader kwam toen hiermee :+ :
Bij Noordwijk zwom een nat konijn
temidden van een school tonijn.
Tja,” sprak het beest, “dat tomt er van
als men de ta niet zeggen tan.”
Ach! Vast ook geslaagde Sinterklaasgedichten met zo een pa :7 ^O^
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:48:29 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195619890
quote:
Mooi man :D

Ik krijg hier regelmatig een dramatische 'oh my goodness!' te horen :')
Mafklappers
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:49:04 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195619907
twitter
Poef.....gone! ©golfer
pi_195619916
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet hier in de buurt helaas, maar dat vind ik tenminste ook nog wel schappelijke prijzen. Ik kwam eerst boxen tegen die nog duurder waren dan een avond uiteten.

Ziet er goed uit!
Volgens mij bezorgt de Watertoren wel in jouw regionen, maar geen idee wat dat kost. Sommige tenten vragen inderdaad wel heel veel.
pi_195619936
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Ach! Vast ook geslaagde Sinterklaasgedichten met zo een pa :7 ^O^
Hij is niet zelf bedacht hoor. Desondanks kan mijn vader prima en komisch dichten ;) Ik zelf overigens ook :P
pi_195619937
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef Molo het volgende:
Absoluut

Er is een enorme groep mensen die geen jota snapt van alle reguliere adviezen enzo. Vanwege analfabetisme, laag ontwikkelingsniveau en plus dus een zooi buitenlanders.

Werk jij dan met die vriendelijke formulering van beleid/termen samen met een partij als Pharos ofzo?
Ja, is inderdaad Pharos. Lijkt me wel interessant.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:51:51 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195619957
quote:
Vind dat niet duur

Wel leuk voor kerst, al is onze toko hier vlakbij heerlijk dus dat zou ik eerder doen
pi_195619962
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als het goed is over een week door heel NL
/spuit11
pi_195619983
Ik gooi zo'n bezorgrijsttafel er eens even in voor binnenkort. Voor vier personen krijgen J. en ik samen wel op :7
pi_195620001
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:53 schreef minilot het volgende:
Ik gooi zo'n bezorgrijsttafel er eens even in voor binnenkort. Voor vier personen krijgen J. en ik samen wel op :7
Ik wilde dit net typen. :7 Maar dan met F. ipv met J.
pi_195620014
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wilde dit net typen. :7 Maar dan met F. ipv met J.
Heh, veelvraatboks!
pi_195620023
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als het goed is over een week door heel NL
/spuit11
Goed nieuws! Dat wil ik absoluut.

We zijn al een lijstje aan het maken van restaurants die we willen proberen. De Surinamer/Turk en de Afrikaan in Dordrecht staan hoog op de lijst. Hopelijk kan J dat koud meenemen.
Spoilers!
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:55:05 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195620028
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, is inderdaad Pharos. Lijkt me wel interessant.
Zeker! En hele erg nuttig. Direct impact met je werk ^O^
pi_195620040
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:53 schreef minilot het volgende:
Yup.
Spoilers!
pi_195620059
Ik ga gewoon beschaafd voor de Nasi Rames. Tenminste, zodra ik weet of m'n vriend zaterdag nog naar z'n zus wil.
pi_195620071
Misschien afstemmen en tegelijk bestellen! Kunnen we er een SC-rijsttafelfestijn van maken :9
pi_195620079
Ik hield ook zo van die verbasteringen van mijn 2 kinderen O+
Hokjesvla
Af de bank gaan.
Anderlands praten.
IJzer zeggen tegen een vriendinnetje dat Ayse heette etc.
pi_195620104
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:56 schreef minilot het volgende:
Misschien afstemmen en tegelijk bestellen! Kunnen we er een SC-rijsttafelfestijn van maken :9
Leuk idee
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:58:32 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195620111
Wij gaan donderdag maar eens beginnen met een ramesmaaltijd van een, voor ons nieuwe, toko uit Beverwijk:
https://www.tokomurni.nl/
Poef.....gone! ©golfer
pi_195620112
Hokjesvla! O+
Hier eigenlijk alleen 'sandadels' voor 'sandalen' (wat ik weiger te verbeteren O+ ), verder zou ik het niet weten
pi_195620131
Ohnee, ik zie nu 'The Streetfood Club'. Die klinkt nog lekkerder dan Ron. :9
pi_195620141
Ja snotver, het ging zo goed en nou zorgt al dat gepraat over de rijsttafel voor een golf van ghreline. }:|
pi_195620171
Mijn kind maakt soms samenvoegingen van woorden die hij dan netjes vervoegt :) Zo hebben we 'dat willikte niet' en 'dat bedoellikte ook' maar ook 'hij heeft geen zinin om te lopen'. Mooi, hoe zo'n hoofd werkt O+ En borsten heetten borstels :7
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:02:34 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195620204
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:01 schreef Clubsoda het volgende:
En borsten heetten borstels :7
Groeit er bij jou zoveel haar op? :7
Poef.....gone! ©golfer
pi_195620224
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:56 schreef minilot het volgende:
Dat vind ik oprecht een tof plan _O_
Spoilers!
pi_195620255
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

+1
pi_195620261
Ik ga wel iets harder zoeken naar coole bezorgeetdingen.
pi_195620295
Bezorgthuiseetmeet *O*
pi_195620319
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zullen we, zullen we? :9
pi_195620333
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Heel graag. Bij voorkeur op een zaterdag. Niet aanstaande.
Spoilers!
pi_195620334
Ik lig hier onder drie man sterk snorrend kattenspul O+
pi_195620352
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heel graag. Bij voorkeur op een zaterdag. Niet aanstaande.
Week later, de 24e?
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:13:11 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195620443
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:58 schreef minilot het volgende:
Hokjesvla! O+
Hier eigenlijk alleen 'sandadels' voor 'sandalen' (wat ik weiger te verbeteren O+ ), verder zou ik het niet weten
Die heten hier nog steeds 'salades'
pi_195620501
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Week later, de 24e?
J. zei joe :9
pi_195620538
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:15 schreef minilot het volgende:

[..]

J. zei joe :9
Ik denk dat ik (Corona proof) een A ga polsen :)
pi_195620585
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kijk even naar Mr. Wateetons, die geeft ook veel online workshops
We have far more in common than that which devides us..
pi_195620643
Oh jongens, ik ben wel wat verdrietig. Zou eigenlijk zaterdag mijn nieuwe neefje gaan bewonderen en zondag zouden mijn ouders naar ons nieuwe huis komen... We hebben ze al sinds juli niet gezien... Het zal nu wel 2021 worden...
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:26:09 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195620701
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh jongens, ik ben wel wat verdrietig. Zou eigenlijk zaterdag mijn nieuwe neefje gaan bewonderen en zondag zouden mijn ouders naar ons nieuwe huis komen... We hebben ze al sinds juli niet gezien... Het zal nu wel 2021 worden...
Waarom ga je niet gewoon naar je neefje?
pi_195620744
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom ga je niet gewoon naar je neefje?
Omdat het niet mag? Vanuit België moeten we in quarantaine als we NL binnenkomen...
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:31:56 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195620849
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Omdat het niet mag? Vanuit België moeten we in quarantaine als we NL binnenkomen...
Ik wil niet dat iedereen massaal maatregelen gaat overtreden hoor, maar hierin zou ik zelf persoonlijk gewoon echt even een uitzondering maken

Als je over de grens (net zoveel risico) had gewoond was je er gewoon heen gegaan neem ik aan

Als jij je verantwoordelijk opstelt bij je reis, en niet ziek bent en de ouders van de baby het ook ok vinden...
Ik zou lekker gaan, zonder quarantaine

Het wordt niet gecontroleerd, door niemand.

Zijn belangrijke momenten die je nooit meer meemaakt of kunt inhalen
pi_195621022
Ik mag sporten van de Rijksoverheid *O*
https://www.rijksoverheid(...)VBr3F4f68bV0keIkWcQo
pi_195621289
Het is hier stervenskoud.

En ik moet eigenlijk nog koken :') Maar geen zin om beneden sociaal te doen. (helaas geen ingevroren maaltijden meer, anders had ik wel iets in de magnetron hier op mijn kamer gegooid)
pi_195621364
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Week later, de 24e?
Vind ik prima :9

Deelnemers:
- Cat
- Minilot
- L_S
Spoilers!
pi_195621939
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik mag sporten van de Rijksoverheid *O*
https://www.rijksoverheid(...)VBr3F4f68bV0keIkWcQo
Ik mag zingen *O*
En sporten.. geen idee. Met jongeren onder de 17 die individueel door volwassen worden begeleid... in een zwembad. Dat is niet in die regels te vangen, we wachten af wat het bestuur van het zwembad wat we gebruiken aangeeft.
Al kan mijn fitness wel doorgaan in ieder geval.
pi_195621947
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:49 schreef Candaasje het volgende:
Het is hier stervenskoud.

En ik moet eigenlijk nog koken :') Maar geen zin om beneden sociaal te doen. (helaas geen ingevroren maaltijden meer, anders had ik wel iets in de magnetron hier op mijn kamer gegooid)
Struggles ;(

Geen lekkere snaai die je onder een dekentje kunt opnommen?
pi_195622002
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Struggles ;(

Geen lekkere snaai die je onder een dekentje kunt opnommen?
Ik heb nog een doosje 'nuggets' . Die ga ik zo even snel in een pannetje opwarmen (5 minuten werk).
En dan inderdaad opsnaaien terwijl ik mezelf in een dekentje heb gewikkeld :Y goed idee!
pi_195622011
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Vind ik prima :9

Deelnemers:
- Cat
- Minilot
- L_S
Op zaterdagen eet ik in m'n eentje, al meer dan 20 jaar :').
Al lijkt het erop dat mijn lief vandaag een baan bij een ander bedrijf aangenomen heeft, waar ze niet op zaterdag werken :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195622144
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Op zaterdagen eet ik in m'n eentje, al meer dan 20 jaar :').
Al lijkt het erop dat mijn lief vandaag een baan bij een ander bedrijf aangenomen heeft, waar ze niet op zaterdag werken :D.
Zondag kan ook wat mij betreft.

Na 20 jaar switchen, dat zal wennen zijn. Wel hetzelfde werk?
Spoilers!
pi_195622181
Ik wil wel meedoen maar dan niet can Ron. “Mijn” chinees gebruikt geen oestersaus en vissaus dus dan doe ik wel mee
We have far more in common than that which devides us..
pi_195622611
OUD / Help de zoon van Slaapmeisje!

Ik ‘ken’ haar alleen als user en volgens mij was ze de laatste tijd niet zo actief. Maar wat een verdrietige situatie ;(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:06:16 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195623205
Bijna 2,5 uur vergaderen via Zoom is niet goed voor de mens :+. Overigens is er wel een fijne energie nu in de afdeling :).

Rijsttafelfestijn klinkt wel goed :+. Maar dan laat ik de Ron hier bezorgen. Van de lokale Bistrobar waar Ron adviseur van is :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:47:24 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195623968
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 23:06 schreef borisz het volgende:
Bijna 2,5 uur vergaderen via Zoom is niet goed voor de mens :+. Overigens is er wel een fijne energie nu in de afdeling :).

Rijsttafelfestijn klinkt wel goed :+. Maar dan laat ik de Ron hier bezorgen. Van de lokale Bistrobar waar Ron adviseur van is :P.
2,5 uur maar? Vorige week had ik drie dagen op rij van 9 uur in Zoom...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195625933
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 23:47 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hel -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195625938
En goedemorgen 8-) :O Vandaag een belangrijke dag. We gaan de systemen testen. Op afstand :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 oktober 2020 @ 07:07:23 #145
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195626108
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 23:47 schreef fietsie het volgende:

[..]

Sterkte. Op kantoor is de max twee uur geweest. As dinsdag wel een training. Ik ga er vanuit dat die ditmaal wel via Zoom is. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_195626145
Goedemorgen

Zoom is bij ons absoluut verboden geloof ik :)
pi_195626199
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Mag ik op bij de misschientjes?

Ik heb voor dit weekend van de streetfoodclub besteld. Als dat bevalt wil ik Ron ook nog wel proberen.
pi_195626200
Ik heb nog geen zij om op te staan, maar moet wel echt beginnen met werken. ;(
pi_195626202
Joe!
Lonaa wil ook op misschien :)
pi_195626286
Goedemorgen :W
pi_195626312
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 07:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mag ik op bij de misschientjes?

Ik heb voor dit weekend van de streetfoodclub besteld. Als dat bevalt wil ik Ron ook nog wel proberen.
quote:
2s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 07:27 schreef Lonaa het volgende:
Joe!
Lonaa wil ook op misschien :)
Doe dan lijstje kopiëren en aanvullen!
pi_195626316
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 07:39 schreef Tele6 het volgende:
:W

Is het een goede goedemorgen? :)
pi_195626703
Ik werk zaterdag, doe niet mee :7

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 14 oktober 2020 @ 08:20:53 #154
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195626748
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk zaterdag, doe niet mee :7

Je moet toch eten?
Maar volgend weekend toch? Ik ga het even in de week leggen bij K .
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_195626847
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 07:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:W

Is het een goede goedemorgen? :)
Ja hoor. Ik werd wat gedesorienteerd wakker uit een rare droom, maar dat was eigenlijk wel grappig. Ik droomde dat ik een systeembeheerder ervan moest overtuigen dat het geen veilig idee was om m'n wachtwoord in koeienletters op mijn scherm te zetten :') hij zei "maar dan onthoud je het beter!" :')

Nu heb ik yoga gedaan O+
pi_195626864
Bezorgthuiseetmeet *O*

Deelnemers:
- Cat
- Minilot
- L_S

Misschien:
- Myraela
- Lonaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties