abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195618567
-hier hoort een plaatje-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195618604
Ik heb overigens zo sterk de neiging om morgen nog ergens te gaan lunchen oid, ik ga de horeca zo missen.
pi_195618661
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:02 schreef Clubsoda het volgende:
Kind: ja
Gewichten pompoen in de sportschool: ja
Groepslessen in de sporschool: nee
Teamsport >4: nee
Teamsport <5: ja
In je eentje een rondje hollen: ja
Met drie andere een rondje hollen: ja

Zoiets?
Ik weet niet waar CrossFit onder valt ;(

Het is geen groepsles, het is individueel en in je eigen parkeervak, maar wel op vaste tijden.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195618696
Ik hoop dat de horeca hun creatieve invallen van afhaal en bezorgmaaltijden weer enigszins rendabel kan oppakken. Ga ik wel weer vaker bestellen, net als in het voorjaar.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195618798
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:02 schreef Clubsoda het volgende:
Kind: ja
Gewichten pompoen in de sportschool: ja
Groepslessen in de sporschool: nee
Teamsport >4: nee
Teamsport <5: ja
In je eentje een rondje hollen: ja
Met drie andere een rondje hollen: ja

Zoiets?
Maar geldt die 30 personen per ruimte nou ook voor een sportschool?
En zou een sportschool in de buitenlucht dan maar 4 mensen mogen ontvangen?

Het is anders dan in de lente, toen werden allerlei sportlesjes naar buiten verplaatst om ze op anderhalve meter te kunnen doen. Met deze regels lijk je binnen beter af te zijn. :o
pi_195618833
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het is geen groepsles, het is individueel en in je eigen parkeervak, maar wel op vaste tijden.
Ik vrees toch dat het een training is ipv individueel sporten :{
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:11:40 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195618845
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zoals ananas in de zuurkool? :P
Neeeeeeeeeee :'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195618883
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb overigens zo sterk de neiging om morgen nog ergens te gaan lunchen oid, ik ga de horeca zo missen.
Ik deed dit vandaag -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195618890
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Maar geldt die 30 personen per ruimte nou ook voor een sportschool?
En zou een sportschool in de buitenlucht dan maar 4 mensen mogen ontvangen?

Het is anders dan in de lente, toen werden allerlei sportlesjes naar buiten verplaatst om ze op anderhalve meter te kunnen doen. Met deze regels lijk je binnen beter af te zijn. :o
Dat eerste weet ik niet en dat tweede niet lijkt me, want je mag niet met meer dan 4 mensen buiten zijn.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_195618926
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, dat is vaag. Net als mijn yogalessen. Misschien helpt het als we alleen zittende oefeningen doen? O-)
pi_195618956
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik vrees toch dat het een training is ipv individueel sporten :{
Dat is niet helemaal eerlijk.

Dan zouden ze het rooster om moeten gooien en alleen maar 'Open uren' aanbieden. In die uren is er geen coach of planning/rooster.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195618966
Ik verheug met juist enórm op alle dinerboxen weer O+ sinds tijden weer restaurant-eten *O*
pi_195619014
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:15 schreef Clubsoda het volgende:
Ik verheug met juist enórm op alle dinerboxen weer O+ sinds tijden weer restaurant-eten *O*
Voor mij doet dat het echt niet helemaal. Ik vind de deur uit gaan juist het lekkerste aan uiteten. O+ Al vond ik de online pastaworkshop laatst wel leuk. Misschien kijken of er meer van dat soort dingen zijn.
pi_195619023
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal eerlijk.

Dan zouden ze het rooster om moeten gooien en alleen maar 'Open uren' aanbieden. In die uren is er geen coach of planning/rooster.
Haha ja, dat zou wel een oplossing zijn :D

Gaat bij mijn club niet werken helaas, want wij zitten in de buitenlucht en dan mag je ook bij afwezigheid van een coach en een rooster niet met meer dan 4. Als ik het goed begrijp.
pi_195619028
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik hoop dat de horeca hun creatieve invallen van afhaal en bezorgmaaltijden weer enigszins rendabel kan oppakken. Ga ik wel weer vaker bestellen, net als in het voorjaar.
Dit :Y

Hoop dat ze ook weer beginnen met online bierproeverijen.
pi_195619053
Wat een foute reactie van horeca in Alkmaar.
Rouwadvertenties gaan rondstrooien en een grafkist voor je zaak :N
pi_195619060
Zou koorzang ook als sport worden gezien? Ondanks de kuchjes en snuffels waardoor mensen netjes thuisblijven, en door live te repeteren in stemgroepen komen we toch nog altijd op 8-10 mensen uit. Die keurig op 1,5m zitten.

Maar eens afwachten wat Koornetwerk zegt nav wat nu bekend is gemaakt.
pi_195619138
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zou koorzang ook als sport worden gezien? Ondanks de kuchjes en snuffels waardoor mensen netjes thuisblijven, en door live te repeteren in stemgroepen komen we toch nog altijd op 8-10 mensen uit. Die keurig op 1,5m zitten.

Maar eens afwachten wat Koornetwerk zegt nav wat nu bekend is gemaakt.
Viel eerder nooit onder sport, maar onder amateurbeoefening van kunst.
pi_195619189
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Viel eerder nooit onder sport, maar onder amateurbeoefening van kunst.
Oh ja. En dan weet ik nog niet hoe het in de nieuwe maatregelen zou passen.
pi_195619193
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Voor mij doet dat het echt niet helemaal. Ik vind de deur uit gaan juist het lekkerste aan uiteten. O+ Al vond ik de online pastaworkshop laatst wel leuk. Misschien kijken of er meer van dat soort dingen zijn.
Ik vind het heerlijk om niet de deur en te moeten en geen mensen in mijn aura te hebben en toch lekker te eten. Ik ben denk ik in februari voor het laatst in een restaurant geweest, sindsdien 1x koffie, 1x een drankje en 1x een snelle hap op een (Oostenrijks) terras. In de lockdown wel iedere twee weken een box gehaald, ze zijn er vorige week weer mee begonnen dus zaterdag staat de eerste gepland, ik kan mijn lol op :+
pi_195619224
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:18 schreef Blues het volgende:
Ja, laten we dat anders ook doen voor alle directe en indirecte overledenen :{
pi_195619234
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:23 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk om niet de deur en te moeten en geen mensen in mijn aura te hebben en toch lekker te eten. Ik ben denk ik in februari voor het laatst in een restaurant geweest, sindsdien 1x koffie, 1x een drankje en 1x een snelle hap op een (Oostenrijks) terras. In de lockdown wel iedere twee weken een box gehaald, ze zijn er vorige week weer mee begonnen dus zaterdag staat de eerste gepland, ik kan mijn lol op :+
Is dat dan kant en klaar of moet je zelf nog bereidingen doen?
Ik ben dan toch meer fan van de K&K. Niet eerst je eten moeten regelen en dan alsnog zelf aan de kokerij gaan /lui. Ook omdat het bij mij dan nooit zo wordt als het restaurant het had bedoeld.
pi_195619235
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:23 schreef Clubsoda het volgende:
Wat vond je de tofste box?
pi_195619239
Voor mij persoonlijk: pretparken die vooralsnog openblijven! Zal me benieuwen hoe lang nog..
Let me see you stripped down to the bone
pi_195619252
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:18 schreef Blues het volgende:
Bahbahbah :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')