Ik weet niet waar CrossFit onder valtquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:02 schreef Clubsoda het volgende:
Kind: ja
Gewichten pompoen in de sportschool: ja
Groepslessen in de sporschool: nee
Teamsport >4: nee
Teamsport <5: ja
In je eentje een rondje hollen: ja
Met drie andere een rondje hollen: ja
Zoiets?
Maar geldt die 30 personen per ruimte nou ook voor een sportschool?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:02 schreef Clubsoda het volgende:
Kind: ja
Gewichten pompoen in de sportschool: ja
Groepslessen in de sporschool: nee
Teamsport >4: nee
Teamsport <5: ja
In je eentje een rondje hollen: ja
Met drie andere een rondje hollen: ja
Zoiets?
Ik vrees toch dat het een training is ipv individueel sportenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet waar CrossFit onder valt
Het is geen groepsles, het is individueel en in je eigen parkeervak, maar wel op vaste tijden.
Ik deed dit vandaagquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb overigens zo sterk de neiging om morgen nog ergens te gaan lunchen oid, ik ga de horeca zo missen.
Dat eerste weet ik niet en dat tweede niet lijkt me, want je mag niet met meer dan 4 mensen buiten zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar geldt die 30 personen per ruimte nou ook voor een sportschool?
En zou een sportschool in de buitenlucht dan maar 4 mensen mogen ontvangen?
Het is anders dan in de lente, toen werden allerlei sportlesjes naar buiten verplaatst om ze op anderhalve meter te kunnen doen. Met deze regels lijk je binnen beter af te zijn.
Nee, dat is vaag. Net als mijn yogalessen. Misschien helpt het als we alleen zittende oefeningen doen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet waar CrossFit onder valt
Het is geen groepsles, het is individueel en in je eigen parkeervak, maar wel op vaste tijden.
Dat is niet helemaal eerlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat het een training is ipv individueel sporten
Voor mij doet dat het echt niet helemaal. Ik vind de deur uit gaan juist het lekkerste aan uiteten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:15 schreef Clubsoda het volgende:
Ik verheug met juist enórm op alle dinerboxen weersinds tijden weer restaurant-eten
Haha ja, dat zou wel een oplossing zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal eerlijk.
Dan zouden ze het rooster om moeten gooien en alleen maar 'Open uren' aanbieden. In die uren is er geen coach of planning/rooster.
Ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik hoop dat de horeca hun creatieve invallen van afhaal en bezorgmaaltijden weer enigszins rendabel kan oppakken. Ga ik wel weer vaker bestellen, net als in het voorjaar.
Viel eerder nooit onder sport, maar onder amateurbeoefening van kunst.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zou koorzang ook als sport worden gezien? Ondanks de kuchjes en snuffels waardoor mensen netjes thuisblijven, en door live te repeteren in stemgroepen komen we toch nog altijd op 8-10 mensen uit. Die keurig op 1,5m zitten.
Maar eens afwachten wat Koornetwerk zegt nav wat nu bekend is gemaakt.
Oh ja. En dan weet ik nog niet hoe het in de nieuwe maatregelen zou passen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Viel eerder nooit onder sport, maar onder amateurbeoefening van kunst.
Ik vind het heerlijk om niet de deur en te moeten en geen mensen in mijn aura te hebben en toch lekker te eten. Ik ben denk ik in februari voor het laatst in een restaurant geweest, sindsdien 1x koffie, 1x een drankje en 1x een snelle hap op een (Oostenrijks) terras. In de lockdown wel iedere twee weken een box gehaald, ze zijn er vorige week weer mee begonnen dus zaterdag staat de eerste gepland, ik kan mijn lol opquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor mij doet dat het echt niet helemaal. Ik vind de deur uit gaan juist het lekkerste aan uiteten.Al vond ik de online pastaworkshop laatst wel leuk. Misschien kijken of er meer van dat soort dingen zijn.
Ja, laten we dat anders ook doen voor alle directe en indirecte overledenenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:18 schreef Blues het volgende:
Wat een foute reactie van horeca in Alkmaar.
Rouwadvertenties gaan rondstrooien en een grafkist voor je zaak
Is dat dan kant en klaar of moet je zelf nog bereidingen doen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om niet de deur en te moeten en geen mensen in mijn aura te hebben en toch lekker te eten. Ik ben denk ik in februari voor het laatst in een restaurant geweest, sindsdien 1x koffie, 1x een drankje en 1x een snelle hap op een (Oostenrijks) terras. In de lockdown wel iedere twee weken een box gehaald, ze zijn er vorige week weer mee begonnen dus zaterdag staat de eerste gepland, ik kan mijn lol op
Wat vond je de tofste box?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:23 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het heerlijk om niet de deur en te moeten en geen mensen in mijn aura te hebben en toch lekker te eten. Ik ben denk ik in februari voor het laatst in een restaurant geweest, sindsdien 1x koffie, 1x een drankje en 1x een snelle hap op een (Oostenrijks) terras. In de lockdown wel iedere twee weken een box gehaald, ze zijn er vorige week weer mee begonnen dus zaterdag staat de eerste gepland, ik kan mijn lol op
Bahbahbahquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:18 schreef Blues het volgende:
Wat een foute reactie van horeca in Alkmaar.
Rouwadvertenties gaan rondstrooien en een grafkist voor je zaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |