Niemand dwingt je om zo'n ding op te zetten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dierentuinen etc. blijven open
Maar ik ga daar niet komen als ik zo'n ding op mijn bakkes moet. No way
Dune genot uitgesteld tot oktober 2021.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso houdt de meest gare selectie aan films ooit mensen vanzelf wel uit de bios. Alleen tenet was 'doable. '
Wat dan?quote:
Mooi, dan kan ik daar tenminste rustig naartoe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dierentuinen etc. blijven open
Maar ik ga daar niet komen als ik zo'n ding op mijn bakkes moet. No way
Omdat ze de maatregelen bespreken en niet mensen uitnodigen die het over de ernst van het virus hebbenquote:
Ook niet meer als de tent failliet isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik daar tenminste rustig naartoe.
oh ok thxquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat ze de maatregelen bespreken en niet mensen uitnodigen die het over de ernst van het virus hebben
Wilders roept het al jaren. Vol=vol.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef super_tekkel het volgende:
"Alles bij elkaar zijn er teveel mensen"
Dat is wel de kern van het verhaal
Ja, want die ernst is inmiddels nog niet duidelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat ze de maatregelen bespreken en niet mensen uitnodigen die het over de ernst van het virus hebben
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat mensen niet meer zo veel moeten lullen over de maatregelen, maar zich er wat meer aan houden. Dan zijn we allemaal beter af.quote:
Ja beter wordt Dune een parel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dune genot uitgesteld tot oktober 2021.
Dat zal wel loslopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ook niet meer als de tent failliet is
Door wegblijvers zoals ik
Maar dan krijgen we wel veel emo tv... tissues bij de hand!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar omdat je voor Ado bent.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef Justin_Case het volgende:
Gooi het profvoetbal er ook gewoon af. Meer clubs failliet, ik zie alleen maar voordelen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar omdat je voor Ado bent.
Moet je hem wel al gepreorderd hebben, toen ik vorige week een reservering plaatste kreeg ik te horen dat het heel goed wel eens tot maart kon duren..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef Tinos85 het volgende:
Gelukkig nog maar een maand tot de PS5
Dan ga je naar een ander land.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Laat maar lekker klappen .. ik ben er klaar mee
We gaan het zien .. van mij mag het nu helemaal klappen. Ben er klaar mee.quote:
Nog meer jankende kroegbazen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we wel veel emo tv... tissues bij de hand!
Na het boerkaverbod nu een mondkapjesplicht, gaat toch nergens over.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef CoolGuy het volgende:
Je zult maar zo'n issue hebben met een mondkapje op hebben
https://www.welingelichte(...)apjes-nutteloos.htmlquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat voor moeite is het nou om zo'n kapje op te zetten als je naar een winkel gaat.
Wel bij de rokerskerk, niet bij scientology.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar dus, kerk geen maximum bezoekers? Of heb ik wat verkeerd gehoord?
Ik ben blij dat die gekkies er straks gewoon een MOETEN dragen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef CoolGuy het volgende:
Je zult maar zo'n issue hebben met een mondkapje op hebben
Omdat het niet normaal isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat voor moeite is het nou om zo'n kapje op te zetten als je naar een winkel gaat.
Ik wil zo graag die Engel zijn gezicht zienquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:32 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die gekkies er straks gewoon een MOETEN dragen.
Vertel mij eens wat er zo beperkend is aan het dragen van een mondkapje dat je het wil weigeren? Zelfs al zou het maar een beetje helpen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
We gaan het zien .. van mij mag het nu helemaal klappen. Ben er klaar mee.
We spreken elkaar over een tijdje al weer
Dat mensen niet spontaan 's avonds feestjes gaan organiseren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Flow3r het volgende:
Wat maakt zo'n alcohol verbod nou voor verschil ? je kan het gewoon kopen tot 8 uur savonds ?
In te voorkomen dat mensen de supermarkt gaan gebruiken als alternatief voor de kroeg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Flow3r het volgende:
Wat maakt zo'n alcohol verbod nou voor verschil ? je kan het gewoon kopen tot 8 uur savonds ?
Kunnen ze niet verplichten ivm de grondwet, vrijheid van godsdienst.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jokes on them. Ik kan prima feesten met mijn chocomelquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat mensen niet spontaan 's avonds feestjes gaan organiseren.
ER IS CORONA.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:32 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Omdat het niet normaal is
Prima als mensen het als normaal zijn gaan beschouwen. Prima als jij je er goed bij voelt. Dat respecteer ik. Lekker doen waar jij je goed bij voelt, ik houd je niet tegen.
Maar ik ga niet normaal maken wat niet normaal is.
Vanaf maart is het er langzaam in geslopen. En je mag de vergelijking niet maken met 80 jaar geleden ... maar toen ging het ook zo.
Het verzet zal alleen maar groter worden.
Laat maar gebeuren. Ik ben er klaar voor en klaar mee.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die is alvast alcohol aan het inslaan
Is onzin want dat is niet wat de grondwet bedoeltquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kunnen ze niet verplichten ivm de grondwet, vrijheid van godsdienst.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat mensen niet spontaan 's avonds feestjes gaan organiseren.
Dat werkt éen keer, daarna zijn mensen voorbereid en hebben ze massa's thuis ingeslagenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
In te voorkomen dat mensen de supermarkt gaan gebruiken als alternatief voor de kroeg.
Dat snap je zelf toch ook wel?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Flow3r het volgende:
Geloof nooit dat het juridisch snel gaat... 1e kamer zit veel FvD.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Het verzet zal alleen maar groter worden.
Laat maar gebeuren. Ik ben er klaar voor en klaar mee.
Iedereen met een kantoorbaan kan thuiswerken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:34 schreef roos94 het volgende:
De meeste mensen kunnen thuiswerken. Hij zegt het echt.
Deze 'gekkie' gaat er geen dragen als het niet strikt noodzakelijk is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:32 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die gekkies er straks gewoon een MOETEN dragen.
Valt wel mee. Als je alles naast elkaar legt en je kijkt naar de economische impact en de impact die het op het virus heeft komt het al snel uit op deze maatregelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:34 schreef potjecreme het volgende:
Er zit zo'n willekeur in de maatregelen.
Goed gehoord!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan zeker wel als je het wettelijk regelt. Maar dan knalt de coalitie met CDA en CU.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kunnen ze niet verplichten ivm de grondwet, vrijheid van godsdienst.
Als dat er niet door komt gaat er een lockdown komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geloof nooit dat het juridisch snel gaat... 1e kamer zit veel FvD.....
De micromanagers vinden dit niet leuk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen met een kantoorbaan kan thuiswerken.
Wat mij betreft gaan ze daar keihard ingrijpen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Want de meeste mensen hebben een kantoorbaan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen met een kantoorbaan kan thuiswerken.
Oehoe er is griepquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef superniger het volgende:
[..]
ER IS CORONA.
Mondje dicht en mondmasker op.
Bommen op die kerken dan. @KingRolandquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is onzin want dat is niet wat de grondwet bedoelt
Dan blijf je lekker thuis. Hoef je hem niet op, en weer een reisbeweging minder.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Deze 'gekkie' gaat er geen dragen als het niet strikt noodzakelijk is.
Ik moet binnenkort voor mijn eigen gezondheid naar het ziekenhuis .. dan is het niet anders.
Maar voor alle andere dingen gaat het feest gewoon niet door .. of verzin ik wel een alternatief.
Ze kunnen het nu wel zogenaamd verplichten, maar het zal alleen averechts werken voor de mensen die er toch al niks mee hadden. En die zijn er veel. Ook al denken jullie 'dat het wel mee zal vallen'.
Onzin!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dat er niet door komt gaat er een lockdown komen.
De wereld houdt op met draaien van een mondkapje op doen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort voor mijn eigen gezondheid naar het ziekenhuis .. dan is het niet anders.
Maar voor alle andere dingen gaat het feest gewoon niet door .. of verzin ik wel een alternatief.
Ze kunnen het nu wel zogenaamd verplichten, maar het zal alleen averechts werken voor de mensen die er toch al niks mee hadden. En die zijn er veel. Ook al denken jullie 'dat het wel mee zal vallen'.
Ik hoop het ook niet .. maar ik denk dat ze het hoe dan ook er doorheen weten te drukken op een of andere listige manier.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geloof nooit dat het juridisch snel gaat... 1e kamer zit veel FvD.....
Hoe ga je boodschappen doen dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nogmaals.. ik ga niet normaal maken wat niet normaal is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De wereld houdt op met draaien van een mondkapje op doen?
Is daarover gesproken? Volgens mij niet....quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:39 schreef roos94 het volgende:
Even gemist. Buurthuizen en wijkcentra. Open of dicht?
Online denk ik?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe ga je boodschappen doen dan?
Ja vandaag bestellen over 4 weken geleverd krijgen. Handig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Online denk ik?
Daar is nog wel redelijk makkelijk een alternatief voor te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |