Niemand dwingt je om zo'n ding op te zetten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dierentuinen etc. blijven open
Maar ik ga daar niet komen als ik zo'n ding op mijn bakkes moet. No way
Dune genot uitgesteld tot oktober 2021.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso houdt de meest gare selectie aan films ooit mensen vanzelf wel uit de bios. Alleen tenet was 'doable. '
Wat dan?quote:
Mooi, dan kan ik daar tenminste rustig naartoe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dierentuinen etc. blijven open
Maar ik ga daar niet komen als ik zo'n ding op mijn bakkes moet. No way
Omdat ze de maatregelen bespreken en niet mensen uitnodigen die het over de ernst van het virus hebbenquote:
Ook niet meer als de tent failliet isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik daar tenminste rustig naartoe.
oh ok thxquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat ze de maatregelen bespreken en niet mensen uitnodigen die het over de ernst van het virus hebben
Wilders roept het al jaren. Vol=vol.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef super_tekkel het volgende:
"Alles bij elkaar zijn er teveel mensen"
Dat is wel de kern van het verhaal
Ja, want die ernst is inmiddels nog niet duidelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat ze de maatregelen bespreken en niet mensen uitnodigen die het over de ernst van het virus hebben
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat mensen niet meer zo veel moeten lullen over de maatregelen, maar zich er wat meer aan houden. Dan zijn we allemaal beter af.quote:
Ja beter wordt Dune een parel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dune genot uitgesteld tot oktober 2021.
Dat zal wel loslopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ook niet meer als de tent failliet is
Door wegblijvers zoals ik
Maar dan krijgen we wel veel emo tv... tissues bij de hand!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar omdat je voor Ado bent.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef Justin_Case het volgende:
Gooi het profvoetbal er ook gewoon af. Meer clubs failliet, ik zie alleen maar voordelen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar omdat je voor Ado bent.
Moet je hem wel al gepreorderd hebben, toen ik vorige week een reservering plaatste kreeg ik te horen dat het heel goed wel eens tot maart kon duren..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef Tinos85 het volgende:
Gelukkig nog maar een maand tot de PS5
Dan ga je naar een ander land.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Laat maar lekker klappen .. ik ben er klaar mee
We gaan het zien .. van mij mag het nu helemaal klappen. Ben er klaar mee.quote:
Nog meer jankende kroegbazen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we wel veel emo tv... tissues bij de hand!
Na het boerkaverbod nu een mondkapjesplicht, gaat toch nergens over.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef CoolGuy het volgende:
Je zult maar zo'n issue hebben met een mondkapje op hebben
https://www.welingelichte(...)apjes-nutteloos.htmlquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat voor moeite is het nou om zo'n kapje op te zetten als je naar een winkel gaat.
Wel bij de rokerskerk, niet bij scientology.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar dus, kerk geen maximum bezoekers? Of heb ik wat verkeerd gehoord?
Ik ben blij dat die gekkies er straks gewoon een MOETEN dragen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef CoolGuy het volgende:
Je zult maar zo'n issue hebben met een mondkapje op hebben
Omdat het niet normaal isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat voor moeite is het nou om zo'n kapje op te zetten als je naar een winkel gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |