Oh ja, geen officiële oom.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Bedankt
Technisch gezien is hij dat niet omdat hij de broer is van mijn aangetrouwde tante, weet eigenlijk niet of daar een naam voor is.
Drie alternatieven, lekker bezig!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:39 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Andere functie, IC-pleeg. Het is prima als het het wordt, maar an sich ook weer oké als dit het niet wordt, en dat zeg ik niet uit zelfbescherming. Hoewel het werk fantastisch is en ik snak naar die meerdere kennis en weten en redeneren, maar het is uiteindelijk ook weer een verpleegafdeling met b8b gezeik en
Maar heb nog drie alternatieven!
Ahhh ik kan weer stoppen met duimen, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Meridiaan het volgende:
En op moment dat ik bovenstaande wilde invoeren, kreeg ik te horen dat ik ben aanenoemn
De kortste duimsessie ooit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahhh ik kan weer stoppen met duimen, gefeliciteerd![]()
![]()
quote:
Ik wil het uiltjequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:41 schreef H_T het volgende:
Ik was vandaag op de woonboulevard en ik vrees dat ik een interieurtrend mis! Om jullie diezelfde schaamte te voorkomen waarschuw ik jullie nu. Dé trend van het moment: gouden apen!
[ afbeelding ]
Razend decoratief. Dit model is ook als lamp leverbaar.
[ afbeelding ]
...maar dat is een andere dan deze. Mocht je altijd al een goudenapenlamp willen hebben: je hebt dus keuze!
[ afbeelding ]
Natuurlijk is niet elke gouden aap een even groot licht
[ afbeelding ]
Zoals bijvoorbeeld de tweede uit deze rij, die zijn trompet achterstevoren houdt.
Deze apen heb ik gespot verspreid over drie verschillende winkels, en ik heb in die winkels niet eens alle verschillende soorten gouden aap op de kiek gezet!
Ja ik zie sowieso de laatste tijd wel vaker gouden beesten die lampen zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:41 schreef H_T het volgende:
Ik was vandaag op de woonboulevard en ik vrees dat ik een interieurtrend mis! Om jullie diezelfde schaamte te voorkomen waarschuw ik jullie nu. Dé trend van het moment: gouden apen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...maar dat is een andere dan deze. Mocht je altijd al een goudenapenlamp willen hebben: je hebt dus keuze!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals bijvoorbeeld de tweede uit deze rij, die zijn trompet achterstevoren houdt.
Deze apen heb ik gespot verspreid over drie verschillende winkels, en ik heb in die winkels niet eens alle verschillende soorten gouden aap op de kiek gezet!
Poe, hier ben ik even stil van. Dat we dit hebben gemist bij het herinrichten van onze woonkamerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:41 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is nog niet te laat, ze zijn nog op voorraad!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Poe, hier ben ik even stil van. Dat we dit hebben gemist bij het herinrichten van onze woonkamer
De inhoud lijkt echter meer op Geen Stijl, maar als ik de uitleg van FP hierboven lees, snap ik nu waarom.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het te maken had met de volkskrant
Die ene die zo sip kijkt op foto 3?quote:
We hebben een monster gecreëerd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:26 schreef Aoibhin het volgende:
Jaaaaa net weer gewonnen als ImpostorNiet 1 stemronde nodig gehad. Ik had ze meteen met het ontnemen van O2
![]()
Op weg ook nog wat neer kunnen steken
Heb helaas nét geen plekje meer overquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat, ze zijn nog op voorraad!
Even bellen dat ze het niet automatisch terugsturen na 7 dagen iigquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:50 schreef Arizona het volgende:
Mijn Rituals pakket is zojuist bezorgd bij het afhaalpunt. Maar ik blijft thuis ivm keelpijn en man en dochter kunnen het ook niet ophalen omdat ik het persoonlijk op moet halen.
Die ja! Ik zou ik ook kijken als ik opgescheept zat met zulke wansmaak.quote:
Ik ga er wel vanuit dat mijn keelpijn eerder over isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Even bellen dat ze het niet automatisch terugsturen na 7 dagen iig
Wat stom! Wat had je besteld?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:50 schreef Arizona het volgende:
Mijn Rituals pakket is zojuist bezorgd bij het afhaalpunt. Maar ik blijft thuis ivm keelpijn en man en dochter kunnen het ook niet ophalen omdat ik het persoonlijk op moet halen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:54 schreef koffieleuk het volgende:
@:Guanabana ik hoop dat dit iets helpt
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |