Klap in het gezicht van nikonlover maar wel waarquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:48 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
Je kunt gewoon een IQ test doen. Hoe lager je score des te Trumpier ben je.
@Starflyerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:49 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van nikonlover maar wel waar
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:40 schreef Dejannn het volgende:
https://trump-meter.kieskompas.nl/landing/trump-meter/
Altijd wel geinig en interessant zulke testjes, daarnaast natuurlijk zeer relevant op dit moment. Hoeveel % Trump of Biden zijn de users van FOK!?
Uitslag van TS:
[ afbeelding ]
Excuus, haal in dit gekke jaar 2020 alles door de war.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk dat je @:Starhopper bedoelt
Dat heb ik gedaan en alle artsen waren onder de indruk van mijn score. Ze hadden nog nooit zo'n goede uitlslag gezien!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:48 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
Je kunt gewoon een IQ test doen. Hoe lager je score des te Trumpier ben je.
Dat kun je gewoon overslaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Onzin dat zo'n test een e-mail adres nodig heeft, daar afgehaakt.
Jij mag ook meedoen, hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk dat je @:Starhopper bedoelt
Uitslover met je 5 woordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en alle artsen waren onder de indruk van mijn score. Ze hadden nog nooit zo'n goede uitlslag gezien!
Person, woman, man, camera, tv.
quote:
In wat voor mate verschillen ze daarin van Amerikanen zelf?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:29 schreef SpecialK het volgende:
Vind het wel grappig zo'n poll laten invullen door niet-Amerikanen.
Mensen die niet in de VS wonen, die slecht oppervlakkig of vanaf 1 hoek nieuws ontvangen over de VS. Die nauwelijks inhoudelijke kennis hebben over bestaande wetten en issues en vervolgens wel eventjes weten wat wel of niet moet gebeuren.
Typisch Nederlands.. dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
In wat voor mate verschillen ze daarin van Amerikanen zelf?
Die leven in ieder geval in de echte problemen en kunnen afleidingen van echte issues onderscheiden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
In wat voor mate verschillen ze daarin van Amerikanen zelf?
Of je neemt het gewoon niet zo serieus, natuurlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Die leven in ieder geval in de echte problemen en kunnen afleidingen van echte issues onderscheiden.
idd. Volgens mij had ik die neutraal ingevuld en ik had 15quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:35 schreef speknek het volgende:
81 om 14.
Die 14 lijkt te zijn door het antwoord dat mondkapjes overal in het openbaar verplicht moeten worden. Wat mij betreft hoeft dat in een ruraal gebied in een flyoverstaat niet in de buitenlucht. Je moet dan de slechtgestelde vraag wel letterlijk nemen.
Stel je eens voor dat ze in de VS constant Nederland zouden gebruiken als land waar dingen fout zijn geregeld.. en dat ze dan het CDA als de redder en GroenLinks als de boeman zouden aandragen (en andersom) en dan dit soort polls houden over wat wij wel of niet zouden moeten doen in ons land. Op basis van vooral misinformatie of gebrekkige informatie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of je neemt het gewoon niet zo serieus, natuurlijk
En nogmaals, je neemt het VEEL te serieus. Dit is gewoon een ludieke poll die niets betekent.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat ze in de VS constant Nederland zouden gebruiken als land waar dingen fout zijn geregeld.. en dat ze dan het CDA als de redder en GroenLinks als de boeman zouden aandragen (en andersom) en dan dit soort polls houden over wat wij wel of niet zouden moeten doen in ons land. Op basis van vooral misinformatie of gebrekkige informatie.
Draagt dat bij aan een gezonde politieke discussie in de wereld of is dat gewoon het trainen van hive-mindedness en het verlengen van politieke stromingen over landsgrenzen heen ongeacht compleet andersoortige politieke uitdagingen en normen/waarden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |