Dat niet maar had 'm zo die finale gegundquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
Patrick weg
Was toch al heel duidelijk niet de mol
Niet te missen inderdaadquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:15 schreef Moira het volgende:
Peggy en Ron eruit lijkt het met deze forshadowing
Ja altijd jammer dat mensen die veel geld in de pot stoppen eruit gaan,quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
Patrick weg
Dat gaat meestal zo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
Patrick weg
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:19 schreef Redefine het volgende:
Jammer Patrick eruit, maar wel verwacht. Die zat vol op Peggy.
Zegt de montage natuurlijkquote:
Ze zal er ook wel uit gaan trouwens, anders verklappen ze zoiets nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:19 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Hopelijk gaat Peggy door voor mijn punten, maar ze is dus niet de mol
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat niet maar had 'm zo die finale gegund
Dat is zijn neutrale blik.quote:
Dan kan Peggy ook nog de mol zijn... ben in de app deze week geswitched van haar naar Ronquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:21 schreef Moira het volgende:
maar als ron idd rood is, is peggy door terwijl ze vol op de verkeerde zat
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:21 schreef Redefine het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ron eruit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nog hopen dat Nikkie het niet isquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:22 schreef Redefine het volgende:
Ik ben heel blij dat hij niet toch de mol is.
iddquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:22 schreef Redefine het volgende:
De mol gaat nooit naar huis?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:21 schreef Moira het volgende:
maar als ron idd rood is, is peggy door terwijl ze vol op de verkeerde zat
JAAAAAAAquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:23 schreef Moira het volgende:
[..]
idd
MAAR WAT IS HET KUT DAT PATRICK ERUIT IS![]()
![]()
Anders ik wel, door Ron keek ik met veel minder plezier.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:22 schreef Redefine het volgende:
Meningen verschillenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:23 schreef Moira het volgende:
[..]
idd
![]()
Dat, maar aangezien iedereen vol op 1 is gegaan is het ook niet ondenkbaar dat meerdere kandidaten volledig 100% fout zaten, en dan komt het er net op aan welke verkeerde mol vaker bij de goede mol in het groepje heeft gezeten oid, dat een vraag met foute intentie toch goed is.quote:
Ik heb Ron in meerdere situaties gezien.. En elke keer bleek hij een verschrikkelijke vent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:22 schreef heywoodu het volgende:
Ron lijkt me overigens echt wel een hele leuke vent om mee om te gaan, maar voor zo'n spel wel een beetje....Ronnig.
Ron is zo'n onnozele oom die elke verjaardag vraagt wat je ook alweer studeert enzo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:22 schreef heywoodu het volgende:
Ron lijkt me overigens echt wel een hele leuke vent om mee om te gaan, maar voor zo'n spel wel een beetje....Ronnig.
Ja, dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:23 schreef Moira het volgende:
[..]
idd
![]()
Dat laatste wel ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:23 schreef Moira het volgende:
[..]
idd
![]()
Zoals?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb Ron in meerdere situaties gezien.. En elke keer bleek hij een verschrikkelijke vent.
Ik kan niet zo tegen dat overdreven gedramaqueen en gejoel van hem en Nikkie en Tygoquote:
Dat is morgen.😉quote:
Altijd aan het overacten. Altijd op de voorgrond willen treden. Zich belangrijker maken dan de anderen in zijn programma. Het draait eigenlijk altijd om Ron. En hij is nooit echt.quote:
Snap ook niet dat ze dat op TV laten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:25 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Kijkt iemand dat moltalk?
Kan die ontplotfe gast niet uitstaan.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ron heeft dus echt het IQ van een panlat..... dacht door zijn gedrag dat hij de Mol was.... maar hij heeft helemaal niets toegevoegd aan dit seizoen, wat een lul.
Jochem 2.0quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ron heeft dus echt het IQ van een panlat..... dacht door zijn gedrag dat hij de Mol was.... maar hij heeft helemaal niets toegevoegd aan dit seizoen, wat een lul.
Ja, laat dat even bezinkenquote:
Hij speelde ooit een verstandelijk gehandicapte bij GTST. LOL.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:25 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Kijkt iemand dat moltalk?
Kan die ontplotfe gast niet uitstaan.
Zijn haar is sindsdien niet veranderd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij speelde ooit een verstandelijk gehandicapte bij GTST. LOL.
Met zijn knuffelquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja is toch zo? Jammer dat hij er nu uit ligt, maar heb een aantal afleveringen alleen op hem gelet. Die gezichten die hij trok, amper iets zeggen, de groep die hem totaal niet serieus nam.... ik dacht dat hij ah mollen was maar hij is gewoon zo'n downie.quote:
Een talentloze oetlul van bijna 60 die al 35 jaar een kinderprogramma moet presenteren omdat hij verder niets kan. Het debielw broertje van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:28 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vond Ron wel lachen, die gekke blikken steeds.
Hij is toch homo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja is toch zo? Jammer dat hij er nu uit ligt, maar heb een aantal afleveringen alleen op hem gelet. Die gezichten die hij trok, amper iets zeggen, de groep die hem totaal niet serieus nam.... ik dacht dat hij ah mollen was maar hij is gewoon zo'n downie.
Ook zo'n beetje de enige reden dat ik aan Jeroen ging twijfelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik had heel het seizoen alle punten op jeroen gezet. Alle vragen op jeroen ingevuld.
Naar aanleiding van die ‘twitter hint’ dat jeroen had gezet dat die weer in de studio zat alle punten op patrick gezet, dat was mijn tweede nameljk.
![]()
Hij is nu wel mijn verdachte nmr 1.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Als Jeroen de mol is dan is het wel de saaiste mol ooit.
Toen GTST nog leuk wasquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wel slim, maar ik hoopte dat Nikki en Tycho gevonden werden en dan Nikki eruit.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb net op tijd nog een paar punten op Jeroen gezet
Tygoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel slim, maar ik hoopte dat Nikki en Tycho gevonden werden en dan Nikki eruit.....
Pak zequote:
Ik stond bovenaan in een poule.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel slim, maar ik hoopte dat Nikki en Tycho gevonden werden en dan Nikki eruit.....
Oeiquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik stond bovenaan in een poule.
Nu onderaan
Ja, ben zelf al blij dat Tygo of Peggy in elk geval de finale haalt.quote:
Maar dan heeft de Mol het wel slecht gedaan daarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:35 schreef Redefine het volgende:
Met zoveel geld op het spel ,(misschien 4000 euro totaal) zal de Mol toch echt wel bij die vier moeten zitten. Jeroen dan de Mol? Peggy vond het geld en Patrick.
Je kunt er niet veel aan doen als de ander in jouw duo dat geld steeds vind.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:37 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar dan heeft de Mol het wel slecht gedaan daar
Als er volgende week flink geld valt te verliezen kan de mol ook wel een keer geld in (laten) brengen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:35 schreef Redefine het volgende:
Met zoveel geld op het spel ,(misschien 4000 euro totaal) zal de Mol toch echt wel bij die vier moeten zitten. Jeroen dan de Mol? Peggy vond het geld en Patrick.
Dat zeker, maar misschien gaat hij of zij dat nog goedmaken in de volgende aflevering.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:37 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar dan heeft de Mol het wel slecht gedaan daar
Dat durf ik altijd pas na de laatste aflevering te beoordelen, kunnen zo veel leuke brutale acties zijn geweest die ons juist totaal ontgaan zijn, dat vind ik mooie momentenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Als Jeroen de mol is dan is het wel de saaiste mol ooit.
In dat theater kunnen ze best nog wat geld weggemoffeld hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat durf ik altijd pas na de laatste aflevering te beoordelen, kunnen zo veel leuke brutale acties zijn geweest die ons juist totaal ontgaan zijn, dat vind ik mooie momenten
Maar helaas blijken de meeste mollen de laatste tijd ook na de laatste aflevering saai te zijn
Maar of het nou Jeroen, Peggy, Tygo of Nikkie is, toffe mensen zijn het sowieso
Ja hèquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:46 schreef E.T. het volgende:
ik ben in elk geval zó blij dat Ron er uit is..
Tegenwoordig speelt hij verstandelijk gehandicapte in moltalkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fijn ben niet de enige die dit een slechte aflevering vond. De rest van het seizoen vind ik overigens tot nu toe wel leuk maar dit duurde echt veeel te lang. En ik kijk ook om de mol te kunnen ontdekken. Enige voordeel voor de mol was in dit geval het geld niet vinden. Die heeft (tenzij ik die mis) totaal geen voor- of nadeel bij het niet vinden van Tygo en Nikkie.quote:
Geen idee. Misschien een dubbele aflevering.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:00 schreef Legoblokje het volgende:
Maareuh, aan de preview van volgende week te zien: 3 opdrachten en daarna een executie?
Seizoen heeft maar 8 afleveringen, dus dan de finale + ontknoping allebei in de laatste aflevering?
Dat kan toch nooit, met de molacties er ook nog bij?
Finale en ontknoping is één, dan nog vijf minuten voor de molacties. Past prima.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:00 schreef Legoblokje het volgende:
Maareuh, aan de preview van volgende week te zien: 3 opdrachten en daarna een executie?
Seizoen heeft maar 8 afleveringen, dus dan de finale + ontknoping allebei in de laatste aflevering?
Gelukkig wel weer een finale zonder publiekquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Finale en ontknoping is één, dan nog vijf minuten voor de molacties. Past prima.
Racistquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
die dikke donkere mevrouw kon ik niet uitstaan bij WIDM... waarom staat ze daar nu aan die desk? Omdat mensen haar leuk vinden?
Mijn god ja wat was dat altijd tenenkrommend met dat publiek héquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:09 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Gelukkig wel weer een finale zonder publiek![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
dan nog vijf minuten voor de molacties. Past prima.
Maar de onthulling is pas de 24e, dus volgende week nog 1 executie en de 24e de live uitzending met de uitslagquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:00 schreef Legoblokje het volgende:
Zo erg was het ook weer niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Fijn ben niet de enige die dit een slechte aflevering vond. De rest van het seizoen vind ik overigens tot nu toe wel leuk maar dit duurde echt veeel te lang. En ik kijk ook om de mol te kunnen ontdekken. Enige voordeel voor de mol was in dit geval het geld niet vinden. Die heeft (tenzij ik die mis) totaal geen voor- of nadeel bij het niet vinden van Tygo en Nikkie.
Ik had de hele aflevering lang het gevoel om vooruit te spoelen (wat uiteraard niet gaat in een live uitzending)
Vind je?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Prima als Peggy het is, zo ongeveer de enige waarbij ik niet constant het idee heb naar een act te zitten kijken
Patrick zat vol op Peggy, dus het lijkt me echt stug dat zij het is. Peggy zat volgens mij dan weer zelf op Ron en heeft gruwelijke mazzel gehadquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Prima als Peggy het is, zo ongeveer de enige waarbij ik niet constant het idee heb naar een act te zitten kijken
Ik heb bij Nikkie wel meer een "geef mij aandacht aub, al tien seconden geen aandacht gehad, geef mij aandacht!"-gevoel dan echt een act. Bij Tygo een beetje vergelijkbaar, hoewel ik die rare arm/handgebaartjes van hem nog steeds een beetje als een soort hint zie. Of misschien zijn het gewoon echt alleen maar rare arm/handgebaartjes en gaat hij als hij enthousiast is dat inderdaad uiten door een rare gangsterpose aan te nemen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vind je?
Nikkie is natuurlijk 1 grote act. Alles aan haar is nep.
Maar de rest niet toch? Tygo is gewoon een adhd figuur. En Jeroen ach, die is in elk geval niet te opvallend enzo.
Maar Peggy is wel goed te hebben.
Nou ja, de Mol zijn, winnen, allemaal primaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Patrick zat vol op Peggy, dus het lijkt me echt stug dat zij het is.
Ja maar bij Tygo is dat gewoon hoe hij is met zijn adhd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb bij Nikkie wel meer een "geef mij aandacht aub, al tien seconden geen aandacht gehad, geef mij aandacht!"-gevoel dan echt een act. Bij Tygo een beetje vergelijkbaar, hoewel ik die rare arm/handgebaartjes van hem nog steeds een beetje als een soort hint zie. Of misschien zijn het gewoon echt alleen maar rare arm/handgebaartjes en gaat hij als hij enthousiast is dat inderdaad uiten door een rare gangsterpose aan te nemen.
Ik bedoel dan weer geen gebaren bij de foto, maar bij 'leuke momenten'.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja maar bij Tygo is dat gewoon hoe hij is met zijn adhd.
Die is gewoon super druk en opvallend.
Die gebaren bij de foto waren ook ineens weg, dus dat zou wel beetje zwak zijn als dat een hint zou zijn.
Nikkie ga ik ook heel slecht op. Alleen al dat uiterlijk. Ik hoop echt dat vrouwen/meiden daar geen voorbeeld aan nemen, want nee mannen vinden dat neppe echt niet mooi. Dat hele gedrag is gewoon super nep, echt super nep. Dat zag je bij de executie ook wel want daar zit ze ineens super chagrijnig (en die moment heeft ze wel vaker).
Wat maakt het uit dat de Mol tot de finale niet 100% zeker is?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
Jammere van deze grote opdracht is dat je Nikkie en Tygo af kunt schrijven als Mol. Eigenlijk is dat niet leuk, want je wilt immers dat de Mol eigenlijk tot in de finale nog niet 100% zeker is. Dat is het nadeel van dit soort opdrachten.
Zou alsnog epic zijn als het Tygo is natuurlijk. Er zit maar 11.000 euro in de pot dat is overigens niet veel.
Volgens mij gaf hij de aanwijzingen ja. Verder vind ik Jeroen nu ook wel het meest verdacht. De Mol moet hier toch eigenlijk wel bij die vier zitten. Want daar viel veel geld te verdienen/uit de pot te halen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik blijf moeite houden om in Jeroen te geloven als mol... ik denk dat je als Mol gewoon in een keer naar die sleutel bij die put was gelopen. Dit omdat het de zoektocht naar Nikkie en Tygo een stuk sneller had laten verlopen en er minder oog voor zakjes geld was geweest. Aan de andere kant was de strategie misschien juist om door tijdsdruk de aandacht juist op de zoektocht naar aanwijzingen te krijgen ipv het geld.
Gaf Jeroen eigenlijk de aanwijzingen aan Nikkie en Tygo om die helikopter te vinden?
Kleine crosspost maar:quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:29 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij gaf hij de aanwijzingen ja. Verder vind ik Jeroen nu ook wel het meest verdacht. De Mol moet hier toch eigenlijk wel bij die vier zitten. Want daar viel veel geld te verdienen/uit de pot te halen.
Als de Mol dan wel bij de twee in de helikopter zat, dan was dit puur voor ons als kijker, maar niet binnen de logische zijn van het spel.
Jeroen had hier vooral Patrick die het geld pakte. Terwijl Peggy dit vooral bij de andere groep was (behalve in het theater waar Ron voor het eerst eens echt wat goed deed).
Er was sowieso een dubbele executie, de vraag was alleen of die tussen 4 of tussen 6 kandidaten ging.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kleine crosspost maar:
Ik bedacht me net iets, dat De Mol er niet alleen belang bij heeft gehad om die opdracht op Elba qua productie van het programma goed uit de verf te laten komen (dus de helikopter vinden), maar er ook baat bij had om juist een dubbele executie te fixen. Anders zou de planning van het programma misschien op dat punt in de soep lopen (4 kandidaten in de finale en geen 3). Nu is er eerder dit jaar ook al een finale geweest met 4 kandidaten, maar ik kan me voorstellen dat ze dat niet elke keer willen.
Jeroen wilde inderdaad wel heel erg dat die sleutel niet gevonden werd. Sowieso had die, als die inderdaad de Mol is, dan de pech dat die met de meest actieve kandidaat samen was. Als die met Ron samen was geweest, dan was het een makkie geweest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kleine crosspost maar:
Ik bedacht me net iets, dat De Mol er niet alleen belang bij heeft gehad om die opdracht op Elba qua productie van het programma goed uit de verf te laten komen (dus de helikopter vinden), maar er ook baat bij had om juist een dubbele executie te fixen. Anders zou de planning van het programma misschien op dat punt in de soep lopen (4 kandidaten in de finale en geen 3). Nu is er eerder dit jaar ook al een finale geweest met 4 kandidaten, maar ik kan me voorstellen dat ze dat niet elke keer willen.
De plek om dat scenario het eenvoudigst te bereiken is om de sleutel tot het kasteel niet of pas heel laat te vinden (Hoi Jeroen) en die twee maximale zaagtijd te geven. Aan de andere kant hadden Nikkie en Tygo als Mol juist de makkelijkste taak om gewoon die 3 sloten door te zagen en waren die kettingen wel "geprepareerd" met zwakke plekken. De Mol weet dan precies waar te zagen. Wat het handelen van Nikkie en Tygo dan weer tegenspreekt is dat de 4 al eerder bij het kasteel waren toen de sloten nog lang niet open waren. Als de 4 daar de sleutel al hadden gehad waren Nikkie en Tygo vrijwel zeker gepakt. Het pakte nu juist goed uit omdat die sleutel pas in 2e instantie gevonden werd door Jeroen en Patrick en er tijd verloren ging....
Zou het dan toch
Oh wacht ja, het was anders een dubbele executie met 6 personen gewordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Er was sowieso een dubbele executie, de vraag was alleen of die tussen 4 of tussen 6 kandidaten ging.
Of bedoel je dat er een gewone executie rond Pisa zou zijn als de helikopter niet werd gevonden? Die kans lijkt me bijna 0, de helikopter moest en zou gevonden worden, want de opdracht in Elba gaan ze niet voor niets voorbereiden.
Ik kwam blijkbaar zuurder over dan ik dacht. De eerste 20 minuten vond ik leuk, maar daarna duurde de opdracht voor mij te lang. Had het leuker gevonden als er na de executie alvast een opdracht had gezeten of als Nikkie en Tygo nog iets extra’s hadden moeten doen. Maar het is niet alsof ik nu denk: slechtste aflevering ooit ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer niet.
Was zeker niet het beste wat ze ooit gedaan hebben. Het idee vind ik leuk, de kandidaten zo vrij laten. Maar de opdracht erbij niet echt helemaal geweldig.
Maar het was leuk genoeg.
Wel nadelig voor een Tygo en Nikkie.
Dat de spannendste molactie bleek te zijn dat de mol met zijn hand steeds een M maakte naar de camera.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat durf ik altijd pas na de laatste aflevering te beoordelen, kunnen zo veel leuke brutale acties zijn geweest die ons juist totaal ontgaan zijn, dat vind ik mooie momenten
Maar helaas blijken de meeste mollen de laatste tijd ook na de laatste aflevering saai te zijn
Ron zat toch op Nikkie?quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:21 schreef bianconeri het volgende:
Echter wat ook naar voren kwam was de executie. Door hoe Patrick (op Peggy), Ron (op Jeroen) en Peggy stemden kunnen eigenlijk Peggy en Jeroen de mol niet zijn.
Hoeveel invloed had de mol er echter op niet in die auto te komen zitten?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:38 schreef Arth_NL het volgende:
Vreemde aflevering.
De twee in de cel kunnen eigenlijk de mol niet zijn. Zou een mol zichzelf in een positie zetten waarin hij anderhalve aflevering lang geen geld uit de pot kan halen? Zeker in een verkort seizoen met maar acht afleveringen, dan ben je bijna een kwart van de serie buitenspel.
De mol moet dan wel bijna Peggy of Jeroen zijn.
Jeroen deed veel vreemde dingen, die wel duidelijk in beeld kwamen (afleiding?). Peggy was vooral bezig met naar Ron te wijzen als hij weer iets niet zag en dan heel hard te roepen dat zij dingen wel zag, maar wat heeft ze zelf gevonden? Een klok en de bel met zes hoofden, nadat ze daar al hoe lang naar op zoek waren geweest.
Maar daardoor gaven ze Jeroen en Patrick wel weer de kans om het geldzakje bij de haven te vinden, dus dat hoeft dan weer geen molactie te zijn... Blijft lastig.
[..]
Ron zat toch op Nikkie?
En Peggy kan de mol nog wel zijn als Jeroen ook vol op Peggy ging. Dan had hij net wat meer antwoorden goed dan Patrick of was hij sneller.
Ron zit al ongeveer vanaf aflevering 1 op Nikkie (zelfde verhaal als Patrick op Peggy, denk ook dat hij de persoon was die evenveel fouten had in de test als Ellie).quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoeveel invloed had de mol er echter op niet in die auto te komen zitten?
Ja normaal springt de mol er heel erg op in de goede auto te zitten, maar daar sprongen anderen al op.
Ben er wel mee eens hoor dat de mol normaal in de groep van 4 zit.
Peggy is idd half half. Vrij actief, echt constant met veel bezig.
Maar soms ook bijzondere dingen, maar nooit echt obvious.
Ron zat op 3 personen, maar hij geeft aan dat niet meer ging spreiden.
Je ziet niet op wie hij inzet alleen je ziet wel de vraag over de auto's van wie de mol aanwijzingen kreeg.
Daar vulde hij in van Patrick en Peggy. Oftewel de mol volgens hem zit in de auto van Jeroen en Ron.
Aangezien hij niet op zichzelf zal invullen (en afvalt dus de mol ook niet is) zat hij dus met executie op Jeroen.
Ron zat dus op Jeroen.
Patrick op Peggy.
Peggy op Ron en Jeroen op Nikkie? (even niet helemaal sure op wie ze de test invullen, maar dacht ik zo)
Beiden vallen af. Logische conclusie is dus dat Jeroen en Peggy de mol niet zijn.
Mss eerst lezen wat ik schreef voor je een reactie geeft.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ron zit al ongeveer vanaf aflevering 1 op Nikkie (zelfde verhaal als Patrick op Peggy, denk ook dat hij de persoon was die evenveel fouten had in de test als Ellie).
Nee Ron zat ook op een man.quote:De testvragen in beeld hadden trouwens allemaal verschillende antwoorden voor Nikkie en Peggy en Peggy had natuurlijk het voordeel dat ze als enige een man als verdachte had.
De montage wil dat je denkt dat Ron volledig op Jeroen zat.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mss eerst lezen wat ik schreef voor je een reactie geeft.
Want je ziet dus dat Ron op Jeroen invult. Heeft een switch gemaakt dus.
[..]
Nee Ron zat ook op een man.
Peggy op Ron die afviel, wat ook raar is (maar zal het beter gedaan hebben).
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De montage wil dat je denkt dat Ron volledig op Jeroen zat.
Denk daar maar eens over na.
De tijd dat je op basis van verdenkingen in tests de Mol kan ontmaskeren is echt allang voorbij.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Ron zegt zelf ook dat hij volledig op iemand zat, dus hij zat volledig op iemand.
Wat ik wel al eerder zei bij de 1e keer dat ik dit noemde is dat er natuurlijk wel gemonteerd kan worden in wanneer ze schermen laten zien van wie. En wat iemand zegt wanneer.
Ik weet dat ze vrij geregeld op een hele andere manier deze dingen monteren.
Je krijgt bij Ron de vraag over de auto's te zien en volgens die zet hij dus in op Jeroen.
Dit zou inderdaad een montage truc kunnen zien, dan wel dat Ron 1 vraag anders invulde.
Of wellicht was dit een vraag van Peggy die volgens wat we zagen op Ron zat.
Maar van wat we zien zat Ron op 1 persoon en die ene persoon was Jeroen.
Ze had misschien alles fout maar de mol gaat nooit naar huis.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Patrick zat vol op Peggy, dus het lijkt me echt stug dat zij het is. Peggy zat volgens mij dan weer zelf op Ron en heeft gruwelijke mazzel gehad
Dat snap ik, maar als Peggy de mol is was Patrick nooit naar huis gegaan...quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze had misschien alles fout maar de mol gaat nooit naar huis.
Klopt. Hmmm ik dacht eigenijk Ron maar die is er uit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als Peggy de mol is was Patrick nooit naar huis gegaan...
We zullen het zien.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De tijd dat je op basis van verdenkingen in tests de Mol kan ontmaskeren is echt allang voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |