Ik verdedig dat helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou je voelt de behoefte om het desastreuze veiligheidsbeleid van de PVV te verdedigen. Dus dan mag je ook wel even gaan vertellen waarom de PVV dat zo gedaan heeft.
Dat deed je wel. In deze reactiequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:23 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik verdedig dat helemaal niet.
Van mij hoeft die PVV onzin niet.
Je voelde wel de behoefte om, naar het voorbeeld van Wilders, de discussie weer eens naar buitenlanders en criminaliteit te trekken, blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:23 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik verdedig dat helemaal niet.
Van mij hoeft die PVV onzin niet.
Hoe weten ze in die vergadering dat die rond 10 november gaan komen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:14 schreef Hexagon het volgende:
D66 zal rond 10 november komen hoorde ik gisteren in een vergadering.
Ik denk niet dat het invloed op de criminaliteit heeft wanneer er massa's Zweden en Finnen hierheen komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je voelde wel de behoefte om, naar het voorbeeld van Wilders, de discussie weer eens naar buitenlanders en criminaliteit te trekken, blijkbaar.
Waar verdedig ik hun dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat deed je wel. In deze reactie
POL / Nederlandse politiek: richting de verkiezingen
Jij begint er over in een topic dat niet over criminaliteit en niet over immigratie gaat. Een typisch Wilderstrucje, die begint in een debat over huizenbouw of de zorg ook over immigratie. Blijkbaar ben je misschien geen aanhanger, maar je hebt wel zijn manier van discussieren overgenomen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:27 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het invloed op de criminaliteit heeft wanneer er massa's Zweden en Finnen hierheen komen.
Onjuist.
Dit topic gaat over politiek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jij begint er over in een topic dat niet over criminaliteit en niet over immigratie gaat. Een typisch Wilderstrucje, die begint in een debat over huizenbouw of de zorg ook over immigratie. Blijkbaar ben je misschien geen aanhanger, maar je hebt wel zijn manier van discussieren overgenomen.
Een van de deelnemers heeft dat van het partijbestuur gehoordquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:26 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hoe weten ze in die vergadering dat die rond 10 november gaan komen?
Ik val ze aan op hun desastreuze track record op veiligheidsbeleid door op alle veiligheidsdiensten te bezuinigenquote:
Ik ben benieuwd, maar mijn ervaring met het CDA is dat je met het programma meestal alle kanten wel uit kuntquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:32 schreef Hanca het volgende:
Vrijdag komt trouwens het verkiezingsprogramma van het CDA, dat is misschien nog wel spannender dan de kandidatenlijst van vandaag. We gaan dan echt zien welke kant het CDA op wil. En aangezien het CDA eigenlijk in praktisch elke mogelijke coalitie onmisbaar is, heeft dat dus ook gevolgen voor de komende regering.
Ik benoem hoe zij het land veiliger denken te maken. Ik verdedig dit verder niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik val ze aan op hun desastreuze track record op veiligheidsbeleid door op alle veiligheidsdiensten te bezuinigen
En jij pareert dat door te stellen dat de PVV buitenlanders wil wegwerken en dus kleinere veiligheidsdiensten nodig zijn (dat overigens nooit is gebeurt)
Dat is gewoon verdedigen van de PVV, je had ook niks kunnen zeggen
Lucille Wernerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:19 schreef borisz het volgende:
1. Hugo de Jonge
2. Pieter Omtzigt
3. Inge van Dijk
4. Anne Kuik
5. Raymond Knops
6. Pieter Heerma
7. Mona Keijzer
8. Agnes Mulder
9. Harry van der Molen
10. Lucille Werner
11. Jaco Geurts
https://twitter.com/LamyaeA/status/1321033232754900992
Dat is inderdaad de bekende presentatrice: https://www.ad.nl/politie(...)-ontkurken~ab81b29e/quote:
Omdat er in de kamer meer gehandicapten zitten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de bekende presentatrice: https://www.ad.nl/politie(...)-ontkurken~ab81b29e/
Nou was ze altijd al heel maatschappelijk betrokken, vooral voor gehandicapten, ik denk dat ze best in de kamer kan passen.
Nee, meer maatschappelijk betrokken mensen. En meer aandacht voor gehandicapten is inderdaad wel heel hard nodig, Nederland dreigt daarin achter te gaan lopen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:07 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Omdat er in de kamer meer gehandicapten zitten?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:07 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Omdat er in de kamer meer gehandicapten zitten?
Volgens het AD is daar nog gedoe over. Stond op 20 maar Omtzigt en de jonge willen hem hoger hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:17 schreef Hanca het volgende:
Chris van Dam, nu kamerlid en gewaardeerd door zowel Omtzigt als De Jonge staat er helemaal niet op, terwijl hij dacht ik niet wilde stoppen...
Oh hij heeft zelf gereageerd, vond dat ie te laag stond (24) en houdt de eer aan zichzelf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens het AD is daar nog gedoe over. Stond op 20 maar Omtzigt en de jonge willen hem hoger hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |