abonnement Unibet Coolblue
pi_195658369
quote:
4s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus het werkt.
Dat ligt er aan wat hun intenties waren, als het doel bereikt was dan neem ik aan dat ze niet boos waren geworden.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195658384
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:13 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik denk voor mij dat het hebben van bepaalde verwachtingen de spanning weghaalt. Wat die verwachtingen zijn maakt niet uit.
Ik ga er gewoon open in en dan zie ik wel wat er gebeurt.

Al heb ik wel meer dan eens afgesproken met mannen die niks serieus wilden dus het is niet zo zwart/wit als ik het beschrijf.
Hoe wist je dat dan, gesprek / profiel? Waarom zij wel? :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195658432
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe wist je dat dan, gesprek / profiel? Waarom zij wel? :7
Gesprek. Weet niet precies waarom zij wel, de manier van praten/chatten. Zelfverzekerd op hun doel af maar met respect, beetje teasen. Zal voor elke vrouw wel anders zijn vermoed ik.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195658452
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Gesprek. Weet niet precies waarom zij wel, de manier van praten/chatten. Zelfverzekerd op hun doel af maar met respect, beetje teasen. Zal voor elke vrouw wel anders zijn vermoed ik.
Leuk spel, als het een beetje soepel verloopt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195658650
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Leuk spel, als het een beetje soepel verloopt.
Zeker, vind het altijd wat jammer als het dan weer voorbij is. Maar het spel/ de jacht is dan soms nog leuker dan de vangst en dan is de interesse ook weg.

Wel een aantal keer een leuke FWB er aan over gehouden.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195658665
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:29 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Zeker, vind het altijd wat jammer als het dan weer voorbij is. Maar het spel/ de jacht is dan soms nog leuker dan de vangst en dan is de interesse ook weg.

Wel een aantal keer een leuke FWB er aan over gehouden.
Ja naja, ik lag niet zo in de markt dat ik dit in de mate heb kunnen doen die ik leuk had gevonden. :+
Overigens heeft gemiddeld persoon in NL 7 bedpartners gehad o.i.d. dus dat valt ook wel erg mee allemaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195658690
Bumble is wel goed om eens een keer te activeren maar je zit al snel door de matches heen
pi_195658757
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:32 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Bumble is wel goed om eens een keer te activeren maar je zit al snel door de matches heen
Nadeel van bumble vind ik die tijdslimiet. Soms heb ik echt geen zin om te chatten en dan ben je je matches weer kwijt.
Op Tinder word je dan trouwens ontmatcht door velen, als je even 24 of 48 uur niet inlogt. Mss maar beter want dan is hij waarschijnlijk ook niks voor mij.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195659550
Ik vind die jacht maar kut
  donderdag 15 oktober 2020 @ 18:49:32 #210
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_195660086
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:02 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Sorry dacht dat het duidelijk was.
Als je ONS/FWB in je profiel zet is de spanning er wat mij betreft direct van af.
Ik vind het leuker om een beetje online te flirten, af te spreken als het klikt en dan kijken hoe het loopt.
Dat kan zijn niks/ ONS / FWB / relatie materiaal.
Bij Fruitz kun je dat dus als voorkeur instellen, aan de hand van een fruitsoort ( :') ). Het schept wel direct duidelijkheid. Als vrouw kan ik me voorstellen dat je niet op wanhopige mannen zit te wachten, maar je hebt dit uiteraard in eigen hand. Je deelt immers zelf ook een like uit.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_195660632
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Bij Fruitz kun je dat dus als voorkeur instellen, aan de hand van een fruitsoort ( :') ). Het schept wel direct duidelijkheid. Als vrouw kan ik me voorstellen dat je niet op wanhopige mannen zit te wachten, maar je hebt dit uiteraard in eigen hand. Je deelt immers zelf ook een like uit.
Ok, en ben ik dan een perzik en jij een banaan
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195660807
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ok, en ben ik dan een perzik en jij een banaan
Ik ben een meloen :9
pi_195660814
Inb4 banaan in een pruim peren.
pi_195660873
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:36 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nadeel van bumble vind ik die tijdslimiet. Soms heb ik echt geen zin om te chatten en dan ben je je matches weer kwijt.
Op Tinder word je dan trouwens ontmatcht door velen, als je even 24 of 48 uur niet inlogt. Mss maar beter want dan is hij waarschijnlijk ook niks voor mij.
Goeie aan Bumble is dat vrouwen het gesprek beginnen.

Al heb ik wel het gevoel dat er minder mensen zijn op Bumble
pi_195661010
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:36 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nadeel van bumble vind ik die tijdslimiet. Soms heb ik echt geen zin om te chatten en dan ben je je matches weer kwijt.
Op Tinder word je dan trouwens ontmatcht door velen, als je even 24 of 48 uur niet inlogt. Mss maar beter want dan is hij waarschijnlijk ook niks voor mij.
Dat doe ik ook hoor al is het bij mij na 3 dagen. En ja ik kan ook zelf een gesprek beginnen maar als de ander als laatste matcht. Maar daar heb ik dan weer geen enkele behoefte aan.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195661052
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ok, en ben ik dan een perzik en jij een banaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195661660
quote:
9s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:36 schreef Modus het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O-
En ook :r
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195661716
:')
pi_195661754
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:34 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat doe ik ook hoor al is het bij mij na 3 dagen. En ja ik kan ook zelf een gesprek beginnen maar als de ander als laatste matcht. Maar daar heb ik dan weer geen enkele behoefte aan.
Oke, maar je zit toch niet dagelijks op Tinder. Soms heb ik een week geen zin. Praat ook wel is een week niet met familie of vrienden.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195661931
Ah is dat waarom m'n match opeens niks meer zegt? ;(
pi_195661961
Ja wie weet.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195662115
Nouja ik ben ondertussen wel weer heel datingapp moe aan het worden... :')
pi_195662820
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:05 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Oke, maar je zit toch niet dagelijks op Tinder. Soms heb ik een week geen zin. Praat ook wel is een week niet met familie of vrienden.
Dat is ook je goed recht. Ik maak me er ook totaal niet druk om als ik unmatched wordt op Tinder. Dan pas je gewoon niet bij elkaar wat als de foto en het profiel leuk genoeg is maak je vanzelf wel zin.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 15 oktober 2020 @ 20:53:41 #224
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_195662898
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:34 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat doe ik ook hoor al is het bij mij na 3 dagen. En ja ik kan ook zelf een gesprek beginnen maar als de ander als laatste matcht. Maar daar heb ik dan weer geen enkele behoefte aan.
Waarom? Wil je de 'matches overview' schoon houden ofzo? Het heeft toch totaal geen nut om de ander te unmatchen?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_195662904
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:49 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat is ook je goed recht. Ik maak me er ook totaal niet druk om als ik unmatched wordt op Tinder. Dan pas je gewoon niet bij elkaar wat als de foto en het profiel leuk genoeg is maak je vanzelf wel zin.
Ja waarschijnlijk, een man die zo “snel (in mijn optiek)” ontmatcht past ook niet bij mij waarschijnlijk.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195663178
Ik vind dat altijd zo'n ongelooflijk dooddoener.

"Oh hij/zij ontmatched mij, dan paste we waarschijnlijk niet bij elkaar."

:')
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:18:11 #227
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_195663449
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ok, en ben ik dan een perzik en jij een banaan
Als jij dat graag wil huehue.

Je kan geen banaan kiezen. Perzik wel. Dan wil je een ONS :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_195663606
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:53 schreef embedguy het volgende:

[..]

Waarom? Wil je de 'matches overview' schoon houden ofzo? Het heeft toch totaal geen nut om de ander te unmatchen?
Nee, ik vind het gewoon geen zin hebben om maar een hele lijst te hebben staan in de hoop dat er iemand reageert. Maar ik zal er eens stoppen met unmatchen om te zien of je gelijk hebt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195669432
Ik had dat ook altijd met Tinder. Als ik al matches had en die waren drie dagen stil, dan weg. Dan ben je duidelijk niet geïnteresseerd in mij op dat moment en/of niet op zoek naar hetgeen waar ik naar op zoek ben :W
Het is wat.......
pi_195669554
Dat ze niks zeggen is tot daar aan toe, maar geen reactie meer terwijl je een vraag gesteld hebt vind ik irritant.
pi_195669622
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:06 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n ongelooflijk dooddoener.

"Oh hij/zij ontmatched mij, dan paste we waarschijnlijk niet bij elkaar."

:')
Zit je nog steeds gif te spuien hier. Het raakt nooit echt op bij je of wat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195669713
Het eerste gesprek op Hinge is een feit _O_ Dan tel ik die andere vier niet mee, die een vraag stellen, waar jij antwoord op geeft en vervolgens niks meer zeggen.
pi_195673835
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zit je nog steeds gif te spuien hier. Het raakt nooit echt op bij je of wat?
Is dit nu ook al gif spuien ja? Je bent wel echt een sneeuwvlok geworden of niet?
pi_195673880
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:24 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Is dit nu ook al gif spuien ja? Je bent wel echt een sneeuwvlok geworden of niet?
:W
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195680606
Leuke chickies op Fruitz maar had voor zo'n nieuwe app (toch?) wel wat sneller matches verwacht....
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:35:27 #236
442280 Prisha
Moonshine!
pi_195681162
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:06 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n ongelooflijk dooddoener.

"Oh hij/zij ontmatched mij, dan paste we waarschijnlijk niet bij elkaar."

:')
eyyyy hoe is het met de pannenkoeken date dame afgelopen? Hebben jullie elkaar inmiddels al gezien nadat ze uit ziekenhuis was?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_195681261
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:35 schreef Prisha het volgende:

[..]

eyyyy hoe is het met de pannenkoeken date dame afgelopen? Hebben jullie elkaar inmiddels al gezien nadat ze uit ziekenhuis was?
Ja we zijn op date geweest en hebben toen ook gezoend. We hebben nog steeds contact maar ik heb het idee dat ze een tweede date aan het uitstellen is.

Ondertussen heb ik ook al iets lopen met een dame die ik tegen kwam tijdens het uitgaan 2 weken terug ongeveer.

Daar ook al veel meer mee gedaan dan met de andere dus waarschijnlijk ga ik het afkappen met pannenkoeken dame.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:49:32 #238
442280 Prisha
Moonshine!
pi_195681499
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:39 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja we zijn op date geweest en hebben toen ook gezoend. We hebben nog steeds contact maar ik heb het idee dat ze een tweede date aan het uitstellen is.

Ondertussen heb ik ook al iets lopen met een dame die ik tegen kwam tijdens het uitgaan 2 weken terug ongeveer.

Daar ook al veel meer mee gedaan dan met de andere dus waarschijnlijk ga ik het afkappen met pannenkoeken dame.
Die eerste was ze ook steeds aan het uitstellen :D Maar vond je haar wel leuk leuk?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_195682185
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

Die eerste was ze ook steeds aan het uitstellen :D Maar vond je haar wel leuk leuk?
Ja klopt. Ze is ook erg onzeker merk ik. Misschien daarom.

Ja ik vind haar wel leuk. Alleen het is wel vermoeiend waardoor ik haar minder begin te vinden.
pi_195683296
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 07:44 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik hou niet van reizen. En ik hou echt van eten. Het liefst maak ik het zelf. En geen wijn, drink ik niet. Gewoon mijn eigen zelfgemaakte empanada op de bank terwijl ik lees. En een glas verdunde cola.

Zou dat aantrekken?
Ja. Sommige mensen hebben een bio die wel een boek lijkt van 300 pagina's. Zeker op OKC. Too long, didn't read.
Of van die mensen die alles gelickt hebben staan, foto's, tekst, alles. Dan meet je en blijkt het allemaal wel heeeeel zwaar mee te vallen. :') :')
pi_195684034
Net voor het eerst Hinge aangeslingerd maar hoeveel likes krijg je daar per dag? Ik was na 10 likes er al doorheen...en anders zie je dus geen nieuw aanbod. En betalen voor datingapps heb ik nog nooit gedaan en ben ik ook niet van plan.
pi_195686517
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 22:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Net voor het eerst Hinge aangeslingerd maar hoeveel likes krijg je daar per dag? Ik was na 10 likes er al doorheen...en anders zie je dus geen nieuw aanbod. En betalen voor datingapps heb ik nog nooit gedaan en ben ik ook niet van plan.
Je krijgt er 10 gratis ja

Ik ben er al weer weg, te Amerikaans ook naar mijn smaak
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195687847
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 01:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je krijgt er 10 gratis ja

Ik ben er al weer weg, te Amerikaans ook naar mijn smaak
Het aanbod valt mij niet tegen en het zegt net iets meer dan een standaard Tinder bio. Maar ik denk dat de kans klein is op een match. Wel veel hoogopgeleiden en knappe dames, dat is nooit verkeerd maar die zijn wel wat kieskeuriger. Ik nu ook met maar 10 likes per dag. Kijk meer wie echt mijn type is en schat kans is op match voordat ik like.
pi_195687928
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 07:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Het aanbod valt mij niet tegen en het zegt net iets meer dan een standaard Tinder bio. Maar ik denk dat de kans klein is op een match. Wel veel hoogopgeleiden en knappe dames, dat is nooit verkeerd maar die zijn wel wat kieskeuriger. Ik nu ook met maar 10 likes per dag. Kijk meer wie echt mijn type is en schat kans is op match voordat ik like.
Betekend dat minder semi-kansloze dates?

Je weet het nooit zeker natuurlijk.. maar toch.
pi_195687986
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 07:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Betekend dat minder semi-kansloze dates?

Je weet het nooit zeker natuurlijk.. maar toch.
Na jaren date ervaring weet ik dat vooraf filteren en een gesprek op gang houden in ieder geval wát bijdraagt aan een hoopvolle date ;). Denk dat het probleem vooral nog is dat het aanbod gewoon oneindig is en je mensen al snel afschrijft als het niet gelijk helemaal klikt. Zolang je dat verlangen wel hebt kijk je al minder snel verder.
pi_195688390
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 08:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Na jaren date ervaring weet ik dat vooraf filteren en een gesprek op gang houden in ieder geval wát bijdraagt aan een hoopvolle date ;). Denk dat het probleem vooral nog is dat het aanbod gewoon oneindig is en je mensen al snel afschrijft als het niet gelijk helemaal klikt. Zolang je dat verlangen wel hebt kijk je al minder snel verder.
Ja eens denk ik..
en heb zelf vrijwel nooit instant liefde.. dus bij voorbaat kasnloos als mensen zo doen.

Gelukkig past op elk potje een dekseltje volgens mijn oma.

Dus happy me nu :)
pi_195688811
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 22:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Net voor het eerst Hinge aangeslingerd maar hoeveel likes krijg je daar per dag? Ik was na 10 likes er al doorheen...en anders zie je dus geen nieuw aanbod. En betalen voor datingapps heb ik nog nooit gedaan en ben ik ook niet van plan.
Dan maak je ook een stuk minder kans om door het filter te komen.

Met alle respect, je stad is een goudmijn aan mooie dames.

[ Bericht 2% gewijzigd door osodevo op 17-10-2020 09:56:14 ]
pi_195689234
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 08:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Na jaren date ervaring weet ik dat vooraf filteren en een gesprek op gang houden in ieder geval wát bijdraagt aan een hoopvolle date ;). Denk dat het probleem vooral nog is dat het aanbod gewoon oneindig is en je mensen al snel afschrijft als het niet gelijk helemaal klikt. Zolang je dat verlangen wel hebt kijk je al minder snel verder.
Maar na al die jaren nog steeds vrijgezel ? Dus de hoopvolle date was uiteindelijk toch geen succes?

Sorry aannames dus “correct me if I’m wrong.”

Persoonlijk heb ik het idee dat ik met datingapps niet verder zal komen dan scharrelen. Op de ene of andere manier wordt ik heel oppervlakkig van die apps en schud ik dat maar moeilijk van mij af.

Al moet ik eerlijk zeggen dat mijn huidige date qua uiterlijk niet eens echt mijn type is. Hij maakt mij vooral veel aan het lachen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195689373
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 10:24 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar na al die jaren nog steeds vrijgezel ? Dus de hoopvolle date was uiteindelijk toch geen succes?

Sorry aannames dus “correct me if I’m wrong.”

Persoonlijk heb ik het idee dat ik met datingapps niet verder zal komen dan scharrelen. Op de ene of andere manier wordt ik heel oppervlakkig van die apps en schud ik dat maar moeilijk van mij af.

Al moet ik eerlijk zeggen dat mijn huidige date qua uiterlijk niet eens echt mijn type is. Hij maakt mij vooral veel aan het lachen.
Ik hoor van steeds meer mensen dat je op apps geen goed mens kan vinden en idd dat wat jij zegt, dat het vooral voor het scharrelen is, meer niet.
pi_195689494
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 10:35 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik hoor van steeds meer mensen dat je op apps geen goed mens kan vinden en idd dat wat jij zegt, dat het vooral voor het scharrelen is, meer niet.
Geen goed mens vind ik wat ver gaan, het zijn geen slechte mannen.
Alleen lijkt het het of scharrel/ONS te moeten zijn of relatiesollicitatie en direct in sneltreinvaart richting iets serieus.

En zelf werk ik nu natuurlijk ook mee aan die scharrelstatus van Tinder.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195689626
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 10:42 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Geen goed mens vind ik wat ver gaan, het zijn geen slechte mannen.
Alleen lijkt het het of scharrel/ONS te moeten zijn of relatiesollicitatie en direct in sneltreinvaart richting iets serieus.

En zelf werk ik nu natuurlijk ook mee aan die scharrelstatus van Tinder.
Het is idd nogal wat sterk uitgedrukt, maar het komt idd neer op wat je zegt. Het neigt altijd naar scharrel/ONS of een sneltreinsollicitatiegesprek voor een relatie.

Buiten apps is er op dit moment weinig alternatief.
pi_195689727
Owh ik ben ineens na gewoon wat leuk kletsen ineens geeoon verwijderd door die meid van paiq... eigenlijk is het gewoon aso want zeg dan ff joh kree gaat niks worden om dit en dat dus ik zoek verder.

Maar dat lef hebben ze dan ook weer niet ofzo. Plop weg. Gvd Het is gewoon aso echt waar
Do what you love, love what you do!
pi_195689740
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 10:58 schreef kree het volgende:
Owh ik ben ineens na gewoon wat leuk kletsen ineens geeoon verwijderd door die meid van paiq... eigenlijk is het gewoon aso want zeg dan ff joh kree gaat niks worden om dit en dat dus ik zoek verder.

Maar dat lef hebben ze dan ook weer niet ofzo. Plop weg. Gvd Het is gewoon aso echt waar
Foto zichtbaar zeker en daarna direct verwijderd? Schijt ermee.
Moet je niet om rouwen.
pi_195689789
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:00 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Foto zichtbaar zeker en daarna direct verwijderd? Schijt ermee.
Moet je niet om rouwen.
Was al langer dus die foto was het niet eens. Geen flauw idee weer waarom dit? Daarom is het ook zo lullig hahaha Naja zal er niet wakker van liggen maar ik snap dat gewoon niet enzo als je eerst leuk met elkaar praat en ineens dan een block doet...... en gebeurt vaker hoor. Ik gok haast iemand anders gevonden van de wss meerdere waarmee ze praat ofzo. Maar dan nog bedoel kun je toch gewoon zeggen ipv gewoon mij te verwijderen
Do what you love, love what you do!
pi_195689804
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:03 schreef kree het volgende:

[..]

Was al langer dus die foto was het niet eens. Geen flauw idee weer waarom dit? Daarom is het ook zo lullig hahaha Naja zal er niet wakker van liggen maar ik snap dat gewoon niet enzo als je eerst leuk met elkaar praat en ineens dan een block doet...... en gebeurt vaker hoor. Ik gok haast iemand anders gevonden van de wss meerdere waarmee ze praat ofzo. Maar dan nog bedoel kun je toch gewoon zeggen ipv gewoon mij te verwijderen
Dat gebeurt zo vaak, je moet er niet wakker van liggen.
pi_195689845
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:04 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat gebeurt zo vaak, je moet er niet wakker van liggen.
Ja dat zeg ik. Maar eigenlijk is het onwijs aso wel. En goed is dat ik nog 4 andere had of althans voorgestelde matches waar ik al op had gereageerd maar eigenlijk ben ik er alweer weer een soort van klaar mee.
Hahaha maarja is ook al zo veel keer geweest. Maar ik ben iig niet de lul dat als ik iemand dump ook al is het via een ap dat ik niet ff doei zeg en van joh lieve schat gaat het niet worden. Maar die vrouwen boeit t niks joh. Het is aso hoe je het went of keert.
Do what you love, love what you do!
pi_195689889
Trek het je niet aan. Het is gewoon een jungle.

Kijk, ik heb ook meerdere keren gehad dat ik eerlijk zei Hey xxx gaat niks worden omdat blablabla.

Vervolgens is het egotje gekrenkt en word je ineens voor vuile k*nkersl*t ofzo uitgemaakt door op het eerste oog keurige mannen.
Heb na dat soort ervaringen ook wel is mannen gewoon ontmatcht zonder verder bericht.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195689898
Scharrelen via datingapps ja? Hoe dan? :{
pi_195689918
Laatste match heeft ondertussen 3 dagen niks gezegd. Die kan ik afschrijven.
pi_195689919
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:12 schreef Faxie het volgende:
Scharrelen via datingapps ja? Hoe dan? :{
Haha, ademhalen en een hartslag hebben.

Maar , wil je scharrelen dan? Je bio/foto’s hebben wel meer een “relatie vibe” :@
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195689927
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:14 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Haha, ademhalen en een hartslag hebben.

Maar , wil je scharrelen dan? Je bio/foto’s hebben wel meer een “relatie vibe” :@
Dat idee had ik zelf niet echt maar ok...

Hoe maak ik er een scharrelvibe van dan? :@
pi_195689959
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:11 schreef Avianflu het volgende:
Trek het je niet aan. Het is gewoon een jungle.

Kijk, ik heb ook meerdere keren gehad dat ik eerlijk zei Hey xxx gaat niks worden omdat blablabla.

Vervolgens is het egotje gekrenkt en word je ineens voor vuile k*nkersl*t ofzo uitgemaakt door op het eerste oog keurige mannen.
Heb na dat soort ervaringen ook wel is mannen gewoon ontmatcht zonder verder bericht.
Haha ja snap je wel. Mja zo'n groot ego heb ik niet en had ze ook wel kunnen weten natuurlijk. Maarja idd wat maakt het uit nou kijken of die andere twee nog beetje willen reageren maar die heb ik gister pas toegevoegd dus nog geen idee en nog geen foto's gezien. Maar kijk wel. Ben ook niet gekrenkt ofzo, maar vindt t well jammer want ze leek me echt leuk
Do what you love, love what you do!
pi_195689965
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat idee had ik zelf niet echt maar ok...

Hoe maak ik er een scharrelvibe van dan? :@
Nou, je krijgt nu echt een inkijkje in je leven. Dmv je foto’s en bio. Op zicht goed met mate.

Maar voor de scharrel zijn mensen toch vooral geïnteresseerd in oppervlakkig hoe je er uit ziet en of ze een leuke avond kunnen hebben denk ik.

Pb je wel een keer een goed scharrel profiel _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195689979
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:19 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nou, je krijgt nu echt een inkijkje in je leven. Dmv je foto’s en bio. Op zicht goed met mate.

Maar voor de scharrel zijn mensen toch vooral geïnteresseerd in oppervlakkig hoe je er uit ziet en of ze een leuke avond kunnen hebben denk ik.

Pb je wel een keer een goed scharrel profiel _O-
Tja ik heb daar geen afgetraind genoeg lijf voor gok ik :')
pi_195690023
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja ik heb daar geen afgetraind genoeg lijf voor gok ik :')
Niet alle vrouwen zoeken afgetraind. Dus daar zou ik mij geen zorgen over maken. Je hoeft ook niet shirtloos, juist enigszins een afknapper.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195690050
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen zoeken afgetraind. Dus daar zou ik mij geen zorgen over maken. Je hoeft ook niet shirtloos, juist enigszins een afknapper.
Wat vrouwen dan zoeken is altijd de vraag he en heb het wel eens geprobeert om het heel rechtstreeks te vragen. Maar die taktiek werkt dus ook niet :') gvd zeg hahaha
Do what you love, love what you do!
pi_195690058
Ik zweer het je er is gewoon niet 1 manier die altijd werkt Hahaha
Do what you love, love what you do!
pi_195690086
Ik zit dan wel niet op de datingapps, maar op Discord bijv dan komt er weleens iemand langs waar het goed mee klikt en om de een of andere reden op een dag toch afgeknapt. En als er dan na een paar dagen niets meer te zeggen is dan verwijder ik die persoon. Gewoon omdat ik de vriendenlijst wil opschonen en overzichtelijk houden.

Misschien doen sommigen dat op Tinder wel. Vooral omdat zij al zovelen hebben in de chats.
pi_195690111
Nee rechtstreeks vragen werkt sws niet. Het moet met een omweg, zodat het wel duidelijk Is maar niet “nasty”.
Lekker de girlfriend/boyfriend experience voor een paar nachtjes _O- .

Maar, ik ga weer verder met serieus swipen en vervolgens klagen dat mannen alleen ONS/FWB willen :+ :@ .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195690129
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:31 schreef Amee het volgende:
Ik zit dan wel niet op de datingapps, maar op Discord bijv dan komt er weleens iemand langs waar het goed mee klikt en om de een of andere reden op een dag toch afgeknapt. En als er dan na een paar dagen niets meer te zeggen is dan verwijder ik die persoon. Gewoon omdat ik de vriendenlijst wil opschonen en overzichtelijk houden.

Misschien doen sommigen dat op Tinder wel. Vooral omdat zij al zovelen hebben in de chats.
Ik heb geen flauw idee ik snap die gedachtengang ook dan vaak niet erachter. Kijk als je je gedraagt als een eikel ofzo dan kan ik het snappen waarom.
Maar als je gewoon leuk gesprek hebt. Plop weg....... tja
Do what you love, love what you do!
pi_195690170
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen zoeken afgetraind. Dus daar zou ik mij geen zorgen over maken. Je hoeft ook niet shirtloos, juist enigszins een afknapper.
Pff gedoe :{
pi_195690173
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:33 schreef Avianflu het volgende:
Nee rechtstreeks vragen werkt sws niet. Het moet met een omweg, zodat het wel duidelijk Is maar niet “nasty”.
Lekker de girlfriend/boyfriend experience voor een paar nachtjes _O- .

Maar, ik ga weer verder met serieus swipen en vervolgens klagen dat mannen alleen ONS/FWB willen :+ :@ .
Nouja daar was ik al achter. Maar dacht laat ik het gewoon eens proberen he.
Het is nl beetje zonde van mijn tijd als ik elke keer moeite steek in hele gesprekken en van alles vertellen terwijl het dan ineens allemaal voor niks is weer. Daarom maar aantal tegelijk. Terwijl ik dat eigenlijk niet wil en is nog oppassen tegen wie je wat hebt verteld
Do what you love, love what you do!
pi_195690190
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Pff gedoe :{
Owh fax hoe lang kennen wij elkaar nu. Zo via fok. Gvd forever alone :P wij alle twee denk
Do what you love, love what you do!
pi_195690272
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:33 schreef Avianflu het volgende:
Nee rechtstreeks vragen werkt sws niet. Het moet met een omweg, zodat het wel duidelijk Is maar niet “nasty”.
Lekker de girlfriend/boyfriend experience voor een paar nachtjes _O- .

Maar, ik ga weer verder met serieus swipen en vervolgens klagen dat mannen alleen ONS/FWB willen :+ :@ .
Nou ik wil dat juist niet. Maar ik kan swipen tot ik een ons weeg. Daarom al beetje klaar.
Ik heb er gewoon een keer 100 ofzo geliked zonder naar de foto te kijken als experiment om te zien of er wat leuks uit zou komen. Nou van paar een berichtje terug zelf.
Dat is ook al zoiets, vrouwen reageren zelden zelf. Het moet altijd van mij komen en met vragen etc om een gesprek op gang te krijgen. 0 inititatief van vrouwen meestal. Dus als er eentje is die dat wel doet dan zijn het iig plus punten . En ok klets dan gewoon eens beetje en vraag zelf eens wat ipv ik alle vragen moet stellen. Maar doen ze niet hoor 9/10 iig niet
Do what you love, love what you do!
pi_195690300
Ja het zal wel weer. Ik heb alles verwijderd ondertussen.
pi_195690316
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:46 schreef Faxie het volgende:
Ja het zal wel weer. Ik heb alles verwijderd ondertussen.
Totdat je het toch weer installeert. Ken dit gevoel ja. Helemaal klaar mee lol Hahahaha Owh owh naja
Do what you love, love what you do!
pi_195690319
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:44 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ik wil dat juist niet. Maar ik kan swipen tot ik een ons weeg. Daarom al beetje klaar.
Ik heb er gewoon een keer 100 ofzo geliked zonder naar de foto te kijken als experiment om te zien of er wat leuks uit zou komen. Nou van paar een berichtje terug zelf.
Dat is ook al zoiets, vrouwen reageren zelden zelf. Het moet altijd van mij komen en met vragen etc om een gesprek op gang te krijgen. 0 inititatief van vrouwen meestal. Dus als er eentje is die dat wel doet dan zijn het iig plus punten . En ok klets dan gewoon eens beetje en vraag zelf eens wat ipv ik alle vragen moet stellen. Maar doen ze niet hoor 9/10 iig niet
Maar, mijn ervaring is dan weer dat als ik het gesprek begin het niks wordt. Afwachten tot de man begint en dan een leuk gesprek heeft bij mij tot het meeste “succes” geleid.
Maarja nog niet iets serieus dus, al werk ik dat denk ik zelf onbewust en soms bewust tegen op het moment.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195690376
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:48 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar, mijn ervaring is dan weer dat als ik het gesprek begin het niks wordt. Afwachten tot de man begint en dan een leuk gesprek heeft bij mij tot het meeste “succes” geleid.
Maarja nog niet iets serieus dus, al werk ik dat denk ik zelf onbewust en soms bewust tegen op het moment.
Nou kijk opzcich en ik zit net als jou niet te wachten op een ONS maar meer iets serieus. Het is niet eens erg. Maar het is wel een punt dat als ik dan ga vertellen en vragen dat ik steeds alleen "oh" "leuk" "ja" etc nou dat soort dingen terug krijg ik verwacht ook wel iets van reactie terug nl of een vraag terug of weet ik veel. Ben geen fucking robot die maar blijft vertellen he.
Do what you love, love what you do!
pi_195690399
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:46 schreef Faxie het volgende:
Ja het zal wel weer. Ik heb alles verwijderd ondertussen.
En je matcht denk nu misschien, Wtf 3 dagen niet reageren en ik word ontmatcht”. And so, the cycle of tinder continues.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195690434
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:52 schreef Avianflu het volgende:

[..]

En je matcht denk nu misschien, Wtf 3 dagen niet reageren en ik word ontmatcht”. And so, the cycle of tinder continues.
Mss moet je met mij kletsen. Hahaha iig heb je hetzelfde idee erover als ik :P
Do what you love, love what you do!
pi_195690437
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:52 schreef Avianflu het volgende:

[..]

En je matcht denk nu misschien, Wtf 3 dagen niet reageren en ik word ontmatcht”. And so, the cycle of tinder continues.
Geloof daar niks van. Die is al 20 matches verder ondertussen. Ik had er ook nog 5 anderen die al wekenlang niks meer zeiden.
pi_195690449
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:47 schreef kree het volgende:

[..]

Totdat je het toch weer installeert. Ken dit gevoel ja. Helemaal klaar mee lol Hahahaha Owh owh naja
Zal wel meevallen. Hield het de vorige keer ook 2 jaar vol.
pi_195690452
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geloof daar niks van. Die is al 20 matches verder ondertussen. Ik had er ook nog 5 anderen die al wekenlang niks meer zeiden.
Als ze niet na een dag reageren dan kun je het wel vergeten is mijn ervaring
Do what you love, love what you do!
pi_195690483
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:55 schreef kree het volgende:

[..]

Als ze niet na een dag reageren dan kun je het wel vergeten is mijn ervaring
Heel soms heb je geluk met 2 dagen.
pi_195690491
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zal wel meevallen. Hield het de vorige keer ook 2 jaar vol.
Nou euh jij was ongeveer even oud als mij toch? Of ietsjes jonger mss nog. Maar ik heb gewoon al eens met de gedachten zitten spelen dan maar forever alone. Maar toch elke keer weer als ik echt iemand leuk spreek denk ik van tja mss toch maar niet dus blijf proberen maar het is af en toe om moedeloos van te worden.
Do what you love, love what you do!
pi_195690531
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Heel soms heb je geluk met 2 dagen.
Nou dat valt over het algemeen toch wel mee? Als ik match via tinder of paiq of noem het op. Dan krijg ik toch wel vrij snel bericht terug. 2 dagen zou ik het al een beetje te lang vinden eigenlijk. Kan hoor hangt beetje van af wat ervoor ging. Maar normaal ga ik niet elke keer 2 dagen wachten als ik iets vraag of vertel. Want zie dat al als non-intresse dus
Do what you love, love what you do!
pi_195690577
Het stomme is ik matche heel goed met iemand. Alleen die had al een vriendje. Stomme is klets nu nog wel steeds met die gewoon als vrienden en hadden we zo afgesproken. Gvd dan klik je een keer met iemand en heeft ze een vriend.
Hoe raar. Wil dus zeggen doe niet alles verkeerd tref dan alleen steeds de verkeerde vrouwen ofzo?
Do what you love, love what you do!
pi_195690603
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:00 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dat valt over het algemeen toch wel mee? Als ik match via tinder of paiq of noem het op. Dan krijg ik toch wel vrij snel bericht terug. 2 dagen zou ik het al een beetje te lang vinden eigenlijk. Kan hoor hangt beetje van af wat ervoor ging. Maar normaal ga ik niet elke keer 2 dagen wachten als ik iets vraag of vertel. Want zie dat al als non-intresse dus
En waag het niet zelf weer ergens over te beginnen, want dan ben je wanhopig en knappen ze ook af :')
pi_195690613
Ik heb wel 1 algemene tip wat schijnt te helpenj. Zsm mobiele nrs uitwisselen zodat je kunt appen ipv via de dating apps. Maar dat wil niet iedereen gelijk heel snel, hoewel er ook zijn die er totaal geen moeite mee hebben.
Do what you love, love what you do!
pi_195690642
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

En waag het niet zelf weer ergens over te beginnen, want dan ben je wanhopig en knappen ze ook af :')
Ja hahahaha owh het is ook onmogelijk en er is nooit 1 goede weg. Zweer het je. Afentoe is het om moedeloos van te worden.
Do what you love, love what you do!
pi_195690705
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:03 schreef kree het volgende:
Het stomme is ik matche heel goed met iemand. Alleen die had al een vriendje. Stomme is klets nu nog wel steeds met die gewoon als vrienden en hadden we zo afgesproken. Gvd dan klik je een keer met iemand en heeft ze een vriend.
Hoe raar. Wil dus zeggen doe niet alles verkeerd tref dan alleen steeds de verkeerde vrouwen ofzo?
Maar ben je niet gefriendzoned dan.
Heel eerlijk, na mijn scheiding ook wel benaderd door “vrienden” van vroeger. Maar dan dacht ik toch vaak (edit: altijd) meah “Just friends”.

Ik denk ook wel is forever alone nu, af en toe een tijdje een scharrel. Helemaal prima zo.
Al heb je met vlagen natuurlijk wel is de behoefte aan een relatie.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195690768
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:10 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar ben je niet gefriendzoned dan.
Heel eerlijk, na mijn scheiding ook wel benaderd door “vrienden” van vroeger. Maar dan dacht ik toch vaak (edit: altijd) meah “Just friends”.

Ik denk ook wel is forever alone nu, af en toe een tijdje een scharrel. Helemaal prima zo.
Al heb je met vlagen natuurlijk wel is de behoefte aan een relatie.
Door die waar ik nu nog mee klets for sure ge-friendzoned maar nu was ie in overleg omdat van het begin af aan duidelijk was dat ze al een vriendje had. Gelukkig zei ze dat ook,
En dan maakt het niet uit want wil ook best praten als vrienden en weten dat er niet meer in zit.

Maargoed dat is wel dat ik dus onderhand verder zoek. Hoe oud of haha jong zal ik zeggen ben jij dan avia?
Do what you love, love what you do!
pi_195690998
Ik ben midden dertig
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195691129
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:03 schreef kree het volgende:
Het stomme is ik matche heel goed met iemand. Alleen die had al een vriendje. Stomme is klets nu nog wel steeds met die gewoon als vrienden en hadden we zo afgesproken. Gvd dan klik je een keer met iemand en heeft ze een vriend.
Hoe raar. Wil dus zeggen doe niet alles verkeerd tref dan alleen steeds de verkeerde vrouwen ofzo?
Waarom zit iemand die al bezet is, op een datingapp?
pi_195691499
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:26 schreef Avianflu het volgende:
Ik ben midden dertig
Owh zelfde als mij dus howel ik iets erboven
Gezellig je mag wel met mij kletsen hoor. Haha wie weet komt er wel wat leuks uit. Maar ken ik je echt nog niet genoeg voor.
Of je mag sowieso met mij kletsen geef je zo mijn nr. Ook als het alleen is om het kletsen. ;) hahaha
Do what you love, love what you do!
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:58:13 #296
206731 Mortaxx
Doomer
pi_195691552
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:55 schreef kree het volgende:

[..]

Owh zelfde als mij dus howel ik iets erboven
Gezellig je mag wel met mij kletsen hoor. Haha wie weet komt er wel wat leuks uit. Maar ken ik je echt nog niet genoeg voor.
Of je mag sowieso met mij kletsen geef je zo mijn nr. Ook als het alleen is om het kletsen. ;) hahaha
Smooth kree
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_195691801
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Smooth kree
Hahaha nouja mijn DM staat open altijd dat weten jullie
Do what you love, love what you do!
pi_195691844
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:55 schreef kree het volgende:

[..]

Owh zelfde als mij dus howel ik iets erboven
Gezellig je mag wel met mij kletsen hoor. Haha wie weet komt er wel wat leuks uit. Maar ken ik je echt nog niet genoeg voor.
Of je mag sowieso met mij kletsen geef je zo mijn nr. Ook als het alleen is om het kletsen. ;) hahaha
Zo doe je het idd. Gewoon recht er opaf. :)
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:15:03 #299
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195691857
Lekker bezig @kree _O_
AZ
ALKMAAR
pi_195691906
Tja jullie kunnen allemaal doen alsof het geweldig is. Maar het is niet mijn doel hier te scoren ofzo hoor. Maar is gewoon hoe ik erover denk. En als dat via hier gaat. Ook best. Dus hahaha ik ga niet iemand dm spammen nu hierom ik hoor het vanzelf wel als iemand wil praten en dan is er dm in eerste instantie iig. :)
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')