abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195663178
Ik vind dat altijd zo'n ongelooflijk dooddoener.

"Oh hij/zij ontmatched mij, dan paste we waarschijnlijk niet bij elkaar."

:')
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:18:11 #227
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_195663449
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ok, en ben ik dan een perzik en jij een banaan
Als jij dat graag wil huehue.

Je kan geen banaan kiezen. Perzik wel. Dan wil je een ONS :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_195663606
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:53 schreef embedguy het volgende:

[..]

Waarom? Wil je de 'matches overview' schoon houden ofzo? Het heeft toch totaal geen nut om de ander te unmatchen?
Nee, ik vind het gewoon geen zin hebben om maar een hele lijst te hebben staan in de hoop dat er iemand reageert. Maar ik zal er eens stoppen met unmatchen om te zien of je gelijk hebt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195669432
Ik had dat ook altijd met Tinder. Als ik al matches had en die waren drie dagen stil, dan weg. Dan ben je duidelijk niet geïnteresseerd in mij op dat moment en/of niet op zoek naar hetgeen waar ik naar op zoek ben :W
Het is wat.......
pi_195669554
Dat ze niks zeggen is tot daar aan toe, maar geen reactie meer terwijl je een vraag gesteld hebt vind ik irritant.
pi_195669622
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:06 schreef Solid-Snake het volgende:

Zit je nog steeds gif te spuien hier. Het raakt nooit echt op bij je of wat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195669713
Het eerste gesprek op Hinge is een feit _O_ Dan tel ik die andere vier niet mee, die een vraag stellen, waar jij antwoord op geeft en vervolgens niks meer zeggen.
pi_195673835
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zit je nog steeds gif te spuien hier. Het raakt nooit echt op bij je of wat?
Is dit nu ook al gif spuien ja? Je bent wel echt een sneeuwvlok geworden of niet?
pi_195673880
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:24 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Is dit nu ook al gif spuien ja? Je bent wel echt een sneeuwvlok geworden of niet?
:W
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195680606
Leuke chickies op Fruitz maar had voor zo'n nieuwe app (toch?) wel wat sneller matches verwacht....
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:35:27 #236
442280 Prisha
Moonshine!
pi_195681162
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:06 schreef Solid-Snake het volgende:

eyyyy hoe is het met de pannenkoeken date dame afgelopen? Hebben jullie elkaar inmiddels al gezien nadat ze uit ziekenhuis was?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_195681261
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:35 schreef Prisha het volgende:

[..]

eyyyy hoe is het met de pannenkoeken date dame afgelopen? Hebben jullie elkaar inmiddels al gezien nadat ze uit ziekenhuis was?
Ja we zijn op date geweest en hebben toen ook gezoend. We hebben nog steeds contact maar ik heb het idee dat ze een tweede date aan het uitstellen is.

Ondertussen heb ik ook al iets lopen met een dame die ik tegen kwam tijdens het uitgaan 2 weken terug ongeveer.

Daar ook al veel meer mee gedaan dan met de andere dus waarschijnlijk ga ik het afkappen met pannenkoeken dame.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:49:32 #238
442280 Prisha
Moonshine!
pi_195681499
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:39 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja we zijn op date geweest en hebben toen ook gezoend. We hebben nog steeds contact maar ik heb het idee dat ze een tweede date aan het uitstellen is.

Ondertussen heb ik ook al iets lopen met een dame die ik tegen kwam tijdens het uitgaan 2 weken terug ongeveer.

Daar ook al veel meer mee gedaan dan met de andere dus waarschijnlijk ga ik het afkappen met pannenkoeken dame.
Die eerste was ze ook steeds aan het uitstellen :D Maar vond je haar wel leuk leuk?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_195682185
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

Die eerste was ze ook steeds aan het uitstellen :D Maar vond je haar wel leuk leuk?
Ja klopt. Ze is ook erg onzeker merk ik. Misschien daarom.

Ja ik vind haar wel leuk. Alleen het is wel vermoeiend waardoor ik haar minder begin te vinden.
pi_195683296
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 07:44 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik hou niet van reizen. En ik hou echt van eten. Het liefst maak ik het zelf. En geen wijn, drink ik niet. Gewoon mijn eigen zelfgemaakte empanada op de bank terwijl ik lees. En een glas verdunde cola.

Zou dat aantrekken?
Ja. Sommige mensen hebben een bio die wel een boek lijkt van 300 pagina's. Zeker op OKC. Too long, didn't read.
Of van die mensen die alles gelickt hebben staan, foto's, tekst, alles. Dan meet je en blijkt het allemaal wel heeeeel zwaar mee te vallen. :') :')
pi_195684034
Net voor het eerst Hinge aangeslingerd maar hoeveel likes krijg je daar per dag? Ik was na 10 likes er al doorheen...en anders zie je dus geen nieuw aanbod. En betalen voor datingapps heb ik nog nooit gedaan en ben ik ook niet van plan.
pi_195686517
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 22:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Net voor het eerst Hinge aangeslingerd maar hoeveel likes krijg je daar per dag? Ik was na 10 likes er al doorheen...en anders zie je dus geen nieuw aanbod. En betalen voor datingapps heb ik nog nooit gedaan en ben ik ook niet van plan.
Je krijgt er 10 gratis ja

Ik ben er al weer weg, te Amerikaans ook naar mijn smaak
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195687847
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 01:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je krijgt er 10 gratis ja

Ik ben er al weer weg, te Amerikaans ook naar mijn smaak
Het aanbod valt mij niet tegen en het zegt net iets meer dan een standaard Tinder bio. Maar ik denk dat de kans klein is op een match. Wel veel hoogopgeleiden en knappe dames, dat is nooit verkeerd maar die zijn wel wat kieskeuriger. Ik nu ook met maar 10 likes per dag. Kijk meer wie echt mijn type is en schat kans is op match voordat ik like.
pi_195687928
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 07:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Het aanbod valt mij niet tegen en het zegt net iets meer dan een standaard Tinder bio. Maar ik denk dat de kans klein is op een match. Wel veel hoogopgeleiden en knappe dames, dat is nooit verkeerd maar die zijn wel wat kieskeuriger. Ik nu ook met maar 10 likes per dag. Kijk meer wie echt mijn type is en schat kans is op match voordat ik like.
Betekend dat minder semi-kansloze dates?

Je weet het nooit zeker natuurlijk.. maar toch.
pi_195687986
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 07:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Betekend dat minder semi-kansloze dates?

Je weet het nooit zeker natuurlijk.. maar toch.
Na jaren date ervaring weet ik dat vooraf filteren en een gesprek op gang houden in ieder geval wát bijdraagt aan een hoopvolle date ;). Denk dat het probleem vooral nog is dat het aanbod gewoon oneindig is en je mensen al snel afschrijft als het niet gelijk helemaal klikt. Zolang je dat verlangen wel hebt kijk je al minder snel verder.
pi_195688390
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 08:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Na jaren date ervaring weet ik dat vooraf filteren en een gesprek op gang houden in ieder geval wát bijdraagt aan een hoopvolle date ;). Denk dat het probleem vooral nog is dat het aanbod gewoon oneindig is en je mensen al snel afschrijft als het niet gelijk helemaal klikt. Zolang je dat verlangen wel hebt kijk je al minder snel verder.
Ja eens denk ik..
en heb zelf vrijwel nooit instant liefde.. dus bij voorbaat kasnloos als mensen zo doen.

Gelukkig past op elk potje een dekseltje volgens mijn oma.

Dus happy me nu :)
pi_195688811
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 22:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dan maak je ook een stuk minder kans om door het filter te komen.

Met alle respect, je stad is een goudmijn aan mooie dames.

[ Bericht 2% gewijzigd door osodevo op 17-10-2020 09:56:14 ]
pi_195689234
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 08:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Maar na al die jaren nog steeds vrijgezel ? Dus de hoopvolle date was uiteindelijk toch geen succes?

Sorry aannames dus “correct me if I’m wrong.”

Persoonlijk heb ik het idee dat ik met datingapps niet verder zal komen dan scharrelen. Op de ene of andere manier wordt ik heel oppervlakkig van die apps en schud ik dat maar moeilijk van mij af.

Al moet ik eerlijk zeggen dat mijn huidige date qua uiterlijk niet eens echt mijn type is. Hij maakt mij vooral veel aan het lachen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195689373
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 10:24 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar na al die jaren nog steeds vrijgezel ? Dus de hoopvolle date was uiteindelijk toch geen succes?

Sorry aannames dus “correct me if I’m wrong.”

Persoonlijk heb ik het idee dat ik met datingapps niet verder zal komen dan scharrelen. Op de ene of andere manier wordt ik heel oppervlakkig van die apps en schud ik dat maar moeilijk van mij af.

Al moet ik eerlijk zeggen dat mijn huidige date qua uiterlijk niet eens echt mijn type is. Hij maakt mij vooral veel aan het lachen.
Ik hoor van steeds meer mensen dat je op apps geen goed mens kan vinden en idd dat wat jij zegt, dat het vooral voor het scharrelen is, meer niet.
pi_195689494
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 10:35 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik hoor van steeds meer mensen dat je op apps geen goed mens kan vinden en idd dat wat jij zegt, dat het vooral voor het scharrelen is, meer niet.
Geen goed mens vind ik wat ver gaan, het zijn geen slechte mannen.
Alleen lijkt het het of scharrel/ONS te moeten zijn of relatiesollicitatie en direct in sneltreinvaart richting iets serieus.

En zelf werk ik nu natuurlijk ook mee aan die scharrelstatus van Tinder.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')