abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195646176
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:59 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Is op Tinder niet bijna alles tijdverspilling? Wat de meeste mensen daar zoeken zijn losse contacten. Dan boeit het hebben van kinderen niet echt, wel de wil om een los contact te beginnen. :P
Ja de naam van losse contacten heeft het. Maar de meeste zoeken toch iets serieus, zetten ze in hun profiel en merk je ook wel bij het daten...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195646248
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:59 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Is op Tinder niet bijna alles tijdverspilling? Wat de meeste mensen daar zoeken zijn losse contacten. Dan boeit het hebben van kinderen niet echt, wel de wil om een los contact te beginnen. :P
Haha O-) . NO ONS! NO FWB! ONLY SERIOUS!

Maar ik zoek niet specifiek alleen iets los of alleen iets vast.
Overigens kom ik best veel mannen met serieuze intenties tegen. Alleen ik krijg het persoonlijk nogal benauwd als iemand direct over ONLY SERIOUS begint.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195646306
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:03 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nee opa :P , Lady Gaga is een fashionista

[ afbeelding ]
Ok, oma Mary

Dank!

Helaas hebben ze de benaming van zulke meisjes door Gordon Ramsay niet overgenomen:
pi_195649211
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je vergeet te noemen dat je van reizen houdt!

En je houdt niet van eten maar je bent "een foodie". :')___!

Wie heeft dat hip gemaakt, die "foodie" trend? Komt dat van Lady Gaga ofzo :?
Ik hou niet van reizen. En ik hou echt van eten. Het liefst maak ik het zelf. En geen wijn, drink ik niet. Gewoon mijn eigen zelfgemaakte empanada op de bank terwijl ik lees. En een glas verdunde cola.

Zou dat aantrekken?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2020 07:46:59 ]
pi_195649358
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:03 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nee opa :P , Lady Gaga is een fashionista

[ afbeelding ]
Wat doe jij hier nou weer om drie over 11 :G
pi_195649477
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze niet zelf weg is gegaan? Ook als je zwanger bent, hoef je niet alles van een man te pikken, getrouwd of niet. Sorry, ben 2x gescheiden dus iets officieel maken, heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde ;)
In dat opzicht is een kind meer een anker. Ook na scheiding blijf je dan toch wel verbonden / met elkaar in zekere zin omgaan. Zonder kind scheiden stelt eigenlijk weinig voor...
pi_195649481
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 16:03 schreef Amee het volgende:
Lijkt me vermoeiend om een bio te moeten verzinnen. Zou gewoon zetten: Lees graag en hou van eten. Wil drie kinderen.
Zou dat aantrekken?

Of zijn er vakken wat je moet invullen?
Tsja, als je er geen moeite voor wilt doen, waarom doe je het dan?
Het is wat.......
pi_195649550
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 08:18 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Tsja, als je er geen moeite voor wilt doen, waarom doe je het dan?
Zovelen die wel moeite doen maar geen resultaat krijgen.
Waarom noem je kort en bondig geen moeite doen? Op Tinder komt men in de eerste plaats op je gezicht af, als ik het goed begrijp. En wat ik net opnoemde zijn niet afschrikwekkend.

Je kunt ook creatiever zijn in je bondige bio door erbij te zetten: Meer weten? Like me. Ofzo.

Misschien val je zelfs wel op doordat je bio anders is. En degenen die denken dat geen moeite is niet waard en mij rechts (of is het links?) swipen, zullen nooit mijn empanadas proeven. Hun lost. :)
pi_195649679
Als je alleen op een foto en een (semi)-f\grappige tekst moet afgaan, dan moet je je niet verbazen dat je geen serieuze contacten krijgt. Maar als dat het doel is, prima.
Daarom vind ik Tinder ook helemaal niks. Geef mij maar de sites waar je iets meer van jezelf moet/kan laten weten. Lexa, Relatieplanet, dat soort sites. Daar ga je ook niet alleen op de foto af, maar ook op het profiel. Als daar dan weinig ingevuld was was het voor mij al niet meer interessant
Het is wat.......
pi_195649797
Nemen ze zichzelf zo serieus op Tinder? Geen gevoel voor humor?

Maybe krijg je op FOK! dan meer dates dan daar. Haha!

Mannen die altijd maar serieus zijn zijn ook niets voor mij trouwens. Beetje vermoeiend om dan op te letten steeds dat ik niet gek moet doen. :)

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2020 08:52:48 ]
pi_195649934
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 07:44 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik hou niet van reizen. En ik hou echt van eten. Het liefst maak ik het zelf. En geen wijn, drink ik niet. Gewoon mijn eigen zelfgemaakte empanada op de bank terwijl ik lees. En een glas verdunde cola.

Zou dat aantrekken?
Verdunde cola? :D

Beter arepa's :9
pi_195649963
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 08:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Verdunde cola? :D

Beter arepa's :9
Pure cola kan ik niet glikglikglik in een keer drinken, he. Veels te veel prik :P
Arepa's ken ik niet.
pi_195650001
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 08:53 schreef Amee het volgende:

[..]

Pure cola kan ik niet glikglikglik in een keer drinken, he. Veels te veel prik :P
Arepa's ken ik niet.
Oh de prik? Nachtje in de koelkast laten staan, dan is de prik er af :)

Mee gaan naar mijn geboorte land, dan kan je arepa's proeven. Maar ja, je hield niet van reizen -O-
pi_195650112
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 08:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh de prik? Nachtje in de koelkast laten staan, dan is de prik er af :)

Mee gaan naar mijn geboorte land, dan kan je arepa's proeven. Maar ja, je hield niet van reizen -O-
Niet als in doelloos backpacken. Maar reizen met een doel kan natuurlijk wel. :P
pi_195650521
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 08:35 schreef gooddaddy het volgende:
Als je alleen op een foto en een (semi)-f\grappige tekst moet afgaan, dan moet je je niet verbazen dat je geen serieuze contacten krijgt. Maar als dat het doel is, prima.
Daarom vind ik Tinder ook helemaal niks. Geef mij maar de sites waar je iets meer van jezelf moet/kan laten weten. Lexa, Relatieplanet, dat soort sites. Daar ga je ook niet alleen op de foto af, maar ook op het profiel. Als daar dan weinig ingevuld was was het voor mij al niet meer interessant
Mee eens. Er wordt vaak gedaan alsof men verontwaardigd is terwijl het gewoon harde oppervlakkige beoordeling door vreemden is waar niemand verbaasd over zou moeten zijn. Ik lees ook niemand op dit forum klagen over gebrek aan reacties bij sollicitaties bijv., want dat weet je gewoon vooraf als je solliciteert. Waarom zou het bij daten dan anders moeten zijn.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195650804
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Mee eens. Er wordt vaak gedaan alsof men verontwaardigd is terwijl het gewoon harde oppervlakkige beoordeling door vreemden is waar niemand verbaasd over zou moeten zijn. Ik lees ook niemand op dit forum klagen over gebrek aan reacties bij sollicitaties bijv., want dat weet je gewoon vooraf als je solliciteert. Waarom zou het bij daten dan anders moeten zijn.
Sowieso daten zien als sollicitatie :P
pi_195650891
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 08:35 schreef gooddaddy het volgende:
Eens.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_195650943
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 08:41 schreef Amee het volgende:
Nemen ze zichzelf zo serieus op Tinder? Geen gevoel voor humor?

Maybe krijg je op FOK! dan meer dates dan daar. Haha!

Mannen die altijd maar serieus zijn zijn ook niets voor mij trouwens. Beetje vermoeiend om dan op te letten steeds dat ik niet gek moet doen. :)
Wanneer gingen wij ook alweer daten? Ben totaal niet serieus overigens, dus doe maar lekker gek ;)
pi_195651099
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:56 schreef Amee het volgende:

[..]

Sommige chat gesprekken verlopen wel zo. Of het gesprek bij een date.

Heb wel eens gehad dat de ander boos werd (date werd ook niks) dat ik om haar vragen zat te grappen tijdens de date.
"Ja als je niet serieus bent, ga ik weg. Ik wil een serieuze relatie en niet dat puberale gedoe!". Ik zei, "Ok, doei!" en toen was ze ook weg :D

Zulke mensen geven het ook niet de tijd om te kijken of het überhaupt klikt.
pi_195651412
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb wel eens gehad dat de ander boos werd (date werd ook niks) dat ik om haar vragen zat te grappen tijdens de date.
"Ja als je niet serieus bent, ga ik weg. Ik wil een serieuze relatie en niet dat puberale gedoe!". Ik zei, "Ok, doei!" en toen was ze ook weg :D

Dit inderdaad, ik knap juist af op een te serieus ingevulde bio. Past ook niet bij mij zo’n man, dus helemaal prima dat ze mij naar links swipen.

Sollicitatiedate :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195651527
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:56 schreef Amee het volgende:

Vreemden ontmoeten elkaar op een markt waarin ze wantrouwig en bevooroordeeld zijn naar elkaar wat alleen door hun wanhoop een beetje wordt getemperd
Vreemden willen een overeenkomst bereiken waar ze zelf voordeel aan hebben anders willen ze het niet
Vreemden beoordelen elkaar oppervlakkig op uiterlijk en korte beschrijving
Vreemden hebben eerst enkele gesprekken voordat er daadwerkelijk tot een relatie wordt overgegaan
Ik zal wel heel veel missen hoor maar ik zie het verschil tussen online daten en online solliciteren echt niet :?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195652451
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Vreemden ontmoeten elkaar op een markt waarin ze wantrouwig en bevooroordeeld zijn naar elkaar wat alleen door hun wanhoop een beetje wordt getemperd
Vreemden willen een overeenkomst bereiken waar ze zelf voordeel aan hebben anders willen ze het niet
Vreemden beoordelen elkaar oppervlakkig op uiterlijk en korte beschrijving
Vreemden hebben eerst enkele gesprekken voordat er daadwerkelijk tot een relatie wordt overgegaan
Ik zal wel heel veel missen hoor maar ik zie het verschil tussen online daten en online solliciteren echt niet :?
Succes met het sollicitatie formulier opstellen dan.

Open een topic er over..
pi_195652557
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:43 schreef Godshand het volgende:
Succes met het sollicitatie formulier opstellen dan.

Open een topic er over..
Goed idee bedankt! Ga ik doen
pi_195656505
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als een chat al zo moet lopen weet je al dat het nergens toe gaat leiden :)
  donderdag 15 oktober 2020 @ 15:35:41 #175
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_195656568
Zijn er mensen bekend met de Fruitz app? Is ook een soort Tinder. Alleen kun je blijkbaar zoeken op wat voor soort date je zoekt. Zelfs ONS en FWB.

Ik zag dat je dan weer te maken hebt met dingen als tokens. Dat schrikt mij altijd af :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')