abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195656574
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Vreemden ontmoeten elkaar op een markt waarin ze wantrouwig en bevooroordeeld zijn naar elkaar wat alleen door hun wanhoop een beetje wordt getemperd
Vreemden willen een overeenkomst bereiken waar ze zelf voordeel aan hebben anders willen ze het niet
Vreemden beoordelen elkaar oppervlakkig op uiterlijk en korte beschrijving
Vreemden hebben eerst enkele gesprekken voordat er daadwerkelijk tot een relatie wordt overgegaan
Ik zal wel heel veel missen hoor maar ik zie het verschil tussen online daten en online solliciteren echt niet :?
Ik zeg dan ook niet dat niemand zo datet. Alleen als je daten als een sollicitatie ziet..... ;)
pi_195656583
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 15:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn er mensen bekend met de Fruitz app? Is ook een soort Tinder. Alleen kun je blijkbaar zoeken op wat voor soort date je zoekt. Zelfs ONS en FWB.

Ik zag dat je dan weer te maken hebt met dingen als tokens. Dat schrikt mij altijd af :')
Zal eens kijken.

Zullen wel erg weinig gebruikers zijn...
  donderdag 15 oktober 2020 @ 15:39:30 #178
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_195656632
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 15:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zal eens kijken.

Zullen wel erg weinig gebruikers zijn...
Ja vermoed ik ook. Heb er ook weinig over gehoord verder.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_195657217
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 15:39 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ja vermoed ik ook. Heb er ook weinig over gehoord verder.
Ik zie wel een aantal profielen in ieder geval. Maar je hebt dus tokens nodig om te zien wat hun datevoorkeur is, en je krijgt er 3 gratis. Het lijkt er op dat de vrouwen gewoon standaard 'iemand ontmoeten en zien wel' hebben.
pi_195657268
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik zie wel een aantal profielen in ieder geval. Maar je hebt dus tokens nodig om te zien wat hun datevoorkeur is, en je krijgt er 3 gratis. Het lijkt er op dat de vrouwen gewoon standaard 'iemand ontmoeten en zien wel' hebben.
Duh, weet je wat de gevolgen zijn als je ergens op zoek naar ONS of FWB schrijft in je bio. :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195657299
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:24 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Duh, weet je wat de gevolgen zijn als je ergens op zoek naar ONS of FWB schrijft in je bio. :')
Ik weet niet eens wat de gevolgen zijn als je zoiets niet vermeld ;(

Maar kan me wel het bombardement voorstellen voor vrouwen ja.

Ik heb zelf sexvriend ingesteld :9 Komt het meeste in de buurt bij wat ik zoek eigenlijk :')
pi_195657359
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:24 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nog meer aandacht?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195657455
Ben al door mijn likes heen :(
pi_195657456
quote:
11s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nog meer aandacht?
Vooral ongewenste aandacht vermoed ik.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195657534
Volgens mij wordt het alleen een match als je beide hetzelfde zoekt.... hm....
pi_195657649
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Keb wel eens een leuke date gehad met een dame die zoiets in de profiel had staan.

Maar je kan het aantal matches natuurlijk ook makkelijk limiteren door zelf kritisch te zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195657674
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Als je daarnaar opzoek bent denk ik niet dat het ongewenst is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2020 16:43:37 ]
pi_195657731
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:43 schreef Amee het volgende:

[..]

Als je daarnaar opzoek bent denk ik niet dat het ongewenst is.
Wel als je volop likes van creeps krijgt ;(
pi_195657750
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Keb wel eens een leuke date gehad met een dame die zoiets in de profiel had staan.

Maar je kan het aantal matches natuurlijk ook makkelijk limiteren door zelf kritisch te zijn.
Daar heb je een punt. Misschien hou ik zelf gewoon meer van de jacht waardoor ik de directe aanpak ongewenste aandacht vind.
pi_195657843
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:46 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Misschien hou ik zelf gewoon meer van de jacht waardoor ik de directe aanpak ongewenste aandacht vind.
Aangeven een relatie te zoeken, terwijl het niet gelijk zo serieus hoeft is dan weer niks voor mij...

Maar een tussenweg is er niet lijkt het :{
pi_195657943
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Aangeven een relatie te zoeken, terwijl het niet gelijk zo serieus hoeft is dan weer niks voor mij...

Maar een tussenweg is er niet lijkt het :{
Dat sowieso niet doen, bullshit is echt de grootste afknapper en dat heeft de gemiddelde volwassen vrouw zo door.
pi_195657949
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:46 schreef Avianflu het volgende:

[..]

?
pi_195658058
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:55 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dat sowieso niet doen, bullshit is echt de grootste afknapper en dat heeft de gemiddelde volwassen vrouw zo door.
Mwa daar twijfel ik toch wel aan hoor, als ik de verhalen lees over vrouwen die opeens niks meer horen krijgen nadat ze in bed gedoken zijn met wat ze dachten de prins op het witte paard te zijn _O-
pi_195658123
quote:
4s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

?
Sorry dacht dat het duidelijk was.
Als je ONS/FWB in je profiel zet is de spanning er wat mij betreft direct van af.
Ik vind het leuker om een beetje online te flirten, af te spreken als het klikt en dan kijken hoe het loopt.
Dat kan zijn niks/ ONS / FWB / relatie materiaal.
pi_195658159
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:02 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Sorry dacht dat het duidelijk was.
Als je ONS/FWB in je profiel zet is de spanning er wat mij betreft direct van af.
Ik vind het leuker om een beetje online te flirten, af te spreken als het klikt en dan kijken hoe het loopt.
Dat kan zijn niks/ ONS / FWB / relatie materiaal.
Maar bij ONS of FWB moet het ook gewoon klikken en leuk zijn.

Wat haalt die spanning weg dan?
Ik vind het altijd maar een beetje naar dat je als man - zo lijkt - als je een relatie een beetje uitsluit, dat je je kansen wel behoorlijk stukgooit als je daar open over bent.
pi_195658176
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wel als je volop likes van creeps krijgt ;(
Die krijg je sowieso wel. De meesten zijn namelijk niet vies van een leugen om eigen best wil aka net doen alsof ze een relatie zoeken om je in bed te krijgen.
pi_195658217
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mwa daar twijfel ik toch wel aan hoor, als ik de verhalen lees over vrouwen die opeens niks meer horen krijgen nadat ze in bed gedoken zijn met wat ze dachten de prins op het witte paard te zijn _O-
fuckboys, :') .
Daar moet je gewoon van genieten en ze ditchen :W voordat ze jou kunnen ghosten :+ . Worden ze boos.
pi_195658240
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Daar moet je gewoon van genieten en ze ditchen :W voordat ze jou kunnen ghosten :+ . Worden ze boos.
Dus het werkt.
pi_195658263
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Lol
pi_195658343
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar bij ONS of FWB moet het ook gewoon klikken en leuk zijn.

Wat haalt die spanning weg dan?
Ik vind het altijd maar een beetje naar dat je als man - zo lijkt - als je een relatie een beetje uitsluit, dat je je kansen wel behoorlijk stukgooit als je daar open over bent.
Ik denk voor mij dat het hebben van bepaalde verwachtingen de spanning weghaalt. Wat die verwachtingen zijn maakt niet uit.
Ik ga er gewoon open in en dan zie ik wel wat er gebeurt.

Al heb ik wel meer dan eens afgesproken met mannen die niks serieus wilden dus het is niet zo zwart/wit als ik het beschrijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')