Totdat je het toch weer installeert. Ken dit gevoel ja. Helemaal klaar mee lol Hahahaha Owh owh najaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:46 schreef Faxie het volgende:
Ja het zal wel weer. Ik heb alles verwijderd ondertussen.
Maar, mijn ervaring is dan weer dat als ik het gesprek begin het niks wordt. Afwachten tot de man begint en dan een leuk gesprek heeft bij mij tot het meeste “succes” geleid.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:44 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik wil dat juist niet. Maar ik kan swipen tot ik een ons weeg. Daarom al beetje klaar.
Ik heb er gewoon een keer 100 ofzo geliked zonder naar de foto te kijken als experiment om te zien of er wat leuks uit zou komen. Nou van paar een berichtje terug zelf.
Dat is ook al zoiets, vrouwen reageren zelden zelf. Het moet altijd van mij komen en met vragen etc om een gesprek op gang te krijgen. 0 inititatief van vrouwen meestal. Dus als er eentje is die dat wel doet dan zijn het iig plus punten . En ok klets dan gewoon eens beetje en vraag zelf eens wat ipv ik alle vragen moet stellen. Maar doen ze niet hoor 9/10 iig niet
Nou kijk opzcich en ik zit net als jou niet te wachten op een ONS maar meer iets serieus. Het is niet eens erg. Maar het is wel een punt dat als ik dan ga vertellen en vragen dat ik steeds alleen "oh" "leuk" "ja" etc nou dat soort dingen terug krijg ik verwacht ook wel iets van reactie terug nl of een vraag terug of weet ik veel. Ben geen fucking robot die maar blijft vertellen he.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:48 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Maar, mijn ervaring is dan weer dat als ik het gesprek begin het niks wordt. Afwachten tot de man begint en dan een leuk gesprek heeft bij mij tot het meeste “succes” geleid.
Maarja nog niet iets serieus dus, al werk ik dat denk ik zelf onbewust en soms bewust tegen op het moment.
En je matcht denk nu misschien, Wtf 3 dagen niet reageren en ik word ontmatcht”. And so, the cycle of tinder continues.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:46 schreef Faxie het volgende:
Ja het zal wel weer. Ik heb alles verwijderd ondertussen.
Mss moet je met mij kletsen. Hahaha iig heb je hetzelfde idee erover als ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:52 schreef Avianflu het volgende:
[..]
En je matcht denk nu misschien, Wtf 3 dagen niet reageren en ik word ontmatcht”. And so, the cycle of tinder continues.
Geloof daar niks van. Die is al 20 matches verder ondertussen. Ik had er ook nog 5 anderen die al wekenlang niks meer zeiden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:52 schreef Avianflu het volgende:
[..]
En je matcht denk nu misschien, Wtf 3 dagen niet reageren en ik word ontmatcht”. And so, the cycle of tinder continues.
Zal wel meevallen. Hield het de vorige keer ook 2 jaar vol.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:47 schreef kree het volgende:
[..]
Totdat je het toch weer installeert. Ken dit gevoel ja. Helemaal klaar mee lol Hahahaha Owh owh naja
Als ze niet na een dag reageren dan kun je het wel vergeten is mijn ervaringquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geloof daar niks van. Die is al 20 matches verder ondertussen. Ik had er ook nog 5 anderen die al wekenlang niks meer zeiden.
Heel soms heb je geluk met 2 dagen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:55 schreef kree het volgende:
[..]
Als ze niet na een dag reageren dan kun je het wel vergeten is mijn ervaring
Nou euh jij was ongeveer even oud als mij toch? Of ietsjes jonger mss nog. Maar ik heb gewoon al eens met de gedachten zitten spelen dan maar forever alone. Maar toch elke keer weer als ik echt iemand leuk spreek denk ik van tja mss toch maar niet dus blijf proberen maar het is af en toe om moedeloos van te worden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Hield het de vorige keer ook 2 jaar vol.
Nou dat valt over het algemeen toch wel mee? Als ik match via tinder of paiq of noem het op. Dan krijg ik toch wel vrij snel bericht terug. 2 dagen zou ik het al een beetje te lang vinden eigenlijk. Kan hoor hangt beetje van af wat ervoor ging. Maar normaal ga ik niet elke keer 2 dagen wachten als ik iets vraag of vertel. Want zie dat al als non-intresse dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heel soms heb je geluk met 2 dagen.
En waag het niet zelf weer ergens over te beginnen, want dan ben je wanhopig en knappen ze ook afquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:00 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat valt over het algemeen toch wel mee? Als ik match via tinder of paiq of noem het op. Dan krijg ik toch wel vrij snel bericht terug. 2 dagen zou ik het al een beetje te lang vinden eigenlijk. Kan hoor hangt beetje van af wat ervoor ging. Maar normaal ga ik niet elke keer 2 dagen wachten als ik iets vraag of vertel. Want zie dat al als non-intresse dus
Ja hahahaha owh het is ook onmogelijk en er is nooit 1 goede weg. Zweer het je. Afentoe is het om moedeloos van te worden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
En waag het niet zelf weer ergens over te beginnen, want dan ben je wanhopig en knappen ze ook af
Maar ben je niet gefriendzoned dan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:03 schreef kree het volgende:
Het stomme is ik matche heel goed met iemand. Alleen die had al een vriendje. Stomme is klets nu nog wel steeds met die gewoon als vrienden en hadden we zo afgesproken. Gvd dan klik je een keer met iemand en heeft ze een vriend.
Hoe raar. Wil dus zeggen doe niet alles verkeerd tref dan alleen steeds de verkeerde vrouwen ofzo?
Door die waar ik nu nog mee klets for sure ge-friendzoned maar nu was ie in overleg omdat van het begin af aan duidelijk was dat ze al een vriendje had. Gelukkig zei ze dat ook,quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:10 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Maar ben je niet gefriendzoned dan.
Heel eerlijk, na mijn scheiding ook wel benaderd door “vrienden” van vroeger. Maar dan dacht ik toch vaak (edit: altijd) meah “Just friends”.
Ik denk ook wel is forever alone nu, af en toe een tijdje een scharrel. Helemaal prima zo.
Al heb je met vlagen natuurlijk wel is de behoefte aan een relatie.
Waarom zit iemand die al bezet is, op een datingapp?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:03 schreef kree het volgende:
Het stomme is ik matche heel goed met iemand. Alleen die had al een vriendje. Stomme is klets nu nog wel steeds met die gewoon als vrienden en hadden we zo afgesproken. Gvd dan klik je een keer met iemand en heeft ze een vriend.
Hoe raar. Wil dus zeggen doe niet alles verkeerd tref dan alleen steeds de verkeerde vrouwen ofzo?
Owh zelfde als mij dus howel ik iets erbovenquote:
Smooth kreequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
Owh zelfde als mij dus howel ik iets erboven
Gezellig je mag wel met mij kletsen hoor. Haha wie weet komt er wel wat leuks uit. Maar ken ik je echt nog niet genoeg voor.
Of je mag sowieso met mij kletsen geef je zo mijn nr. Ook als het alleen is om het kletsen.hahaha
Zo doe je het idd. Gewoon recht er opaf.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
Owh zelfde als mij dus howel ik iets erboven
Gezellig je mag wel met mij kletsen hoor. Haha wie weet komt er wel wat leuks uit. Maar ken ik je echt nog niet genoeg voor.
Of je mag sowieso met mij kletsen geef je zo mijn nr. Ook als het alleen is om het kletsen.hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |