Daarom leggen we de bal over de grond terug.quote:
De liefde is voorbijquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kijk niet meer. Het is over en uit.
Maakt niet uit liefie, ik handhaaf hier welquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kijk niet meer. Het is over en uit.
Mwa mwaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:17 schreef fetX het volgende:
stelling: we zijn al een tijdje een c-land als het om interlandvoetbal gaat.
Met Frank de Boer?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa mwa
Goed is het niet, maar met deze spelers moet toch wel een leuk elftal te maken zijn.
vertraagdquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Koopmeiners vertraagd het spel enorm. Loopt rond alsof hij elk moment een pass alla Pirlo gaat geven. Terwijl het altijd tikkie breed of terug is, en dan ook steeds een seconde te laat.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sinds wanneer zijn er ondertitels op FOK! mobiel? Wat een chaos.
Ik vond dat ook niet echt mooi staan inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd die Ajacieden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:21 schreef De_Kraam het volgende:
Dit is toch wel de slechtste pot sinds Danny Blind geen bondscoach meer is.
FrankGod.
Nederland heeft gewoon gedomineerd hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:21 schreef De_Kraam het volgende:
Dit is toch wel de slechtste pot sinds Danny Blind geen bondscoach meer is.
FrankGod.
Ja ziet er niet uit, maar is al een tijdje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
vreselijk lelijk inderdaadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ziet er niet uit, maar is al een tijdje.
Kan dat ergens uit? @Dannyquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dat ook niet echt mooi staan inderdaad.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hey lullo bij mexico hebben ze corona in het team. Hihi
Het gaat hard achteruit zo. Na 1 januari kan er weer een fundraiser gestart worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kon ik jou maar uitvinkenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar nu weer? Ik blijf maar aan- en uitvinken. Godverdomme.
Deze ga ik verwerken tot tweetjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:23 schreef 3rr0r het volgende:
Hey lullo bij mexico hebben ze corona in het team. Hihi
nice, thx.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:24 schreef Coco het volgende:
Mobiel: Op de mobiele settingspagina kun je de weergave van sigs en ondertitels op mobiel uitschakelen
quote:
Klopt, een opstelling maken zal vast niet in zijn takenpakket zitten als bondscoach.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:24 schreef Fretwork het volgende:
Kan me niet voorstellen dat we dit volledig aan Frank kunnen toeschrijven, maar weinig hoop dat dit een incident is
Paul is als een rode lapquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:26 schreef Coco het volgende:
Sinds @:Paul er is, loopt dit topic volledig uit de hand.
Overschatte AZ aids. Totaal niet verwonderlijk dat Drank daar voor gaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Koopmeiners vertraagt het spel enorm. Loopt rond alsof hij elk moment een pass alla Pirlo gaat geven. Terwijl het altijd tikkie breed of terug is, en dan ook steeds een seconde te laat.
Ze spelen allemaal ook nog als natte vaatdoeken hèquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, een opstelling maken zal vast niet in zijn takenpakket zitten als bondscoach.
[ Bericht 33% gewijzigd door Paul op 07-10-2020 22:26 ]quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[ Bericht 33% gewijzigd door Paul op 07-10-2020 22:26 ]
Ik heb toestemming van m'n meester!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ Bericht 33% gewijzigd door Paul op 07-10-2020 22:26 ]
Gastmodden. Dat zie je Haags nooit doen.
Die kan je uitzetten in pagina settings.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:27 schreef FOKoffieleut het volgende:
toch zie je de signatuur van de boer wel
Als AZ er lekker voor kan vangen vind ik het best.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:27 schreef hjansen82 het volgende:
Is Koopmeiners de nieuwe Vincent Janssen?
Frank wil uitproberen dus niet te zwaar aan tillenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:27 schreef gniffie het volgende:
Amper kansen en met 1 0 verliezen. FRANK IS BACK BABY
Zat net te denken... hebben we al een kans gehad?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:28 schreef Generationalpha het volgende:
3 wedstrijden, 1 kans gehad. Lekker bezig jongens.
Wat wil hij proberen dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Frank wil uitproberen dus niet te zwaar aan tillen
Of ze Oranje waard zijn ja (neem ik aan)quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat wil hij proberen dan?
Kijken of matige voetballers ineens goed zijn als ze oranje dragen?
Spelen zonder tactiek?
Geen berg wijn hopelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:29 schreef Coco het volgende:
Beetje wijn gemorst.
Ja dat krijg je nu al snel.
Koop een aboquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mobiel fokken anno 7-10-2020. heeeeuuurlijk
Maar dat doe je toch alleen als je verwacht van wel?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Of ze Oranje waard zijn ja (neem ik aan)
Geen pimp zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het geeft niet, er is mee te leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderliggend lijden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
speelt bij Ajax, dan heb je bij de KNVB een streepje voor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:34 schreef PSVCL het volgende:
die Promes , wat is eigenlijk zn kwaliteit ? Heb het nog nooit gezien
Dan heb je geen CL gekeken met Ziyechquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:34 schreef PSVCL het volgende:
die Promes , wat is eigenlijk zn kwaliteit ? Heb het nog nooit gezien
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gaat over een psv’er en je bent direct mad.
Walgelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
speelt bij Ajax, dan heb je bij de KNVB een streepje voor.
#wokequote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nauwelijks kansen voor nieuwe Nederlanders.
Zaaddodend zoals verwacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nauwelijks kansen voor Nederland.
Stop hier maar weer mee.quote:
Ziyech legde elke bal voor hem klaar , hij moest em alleen nog maar erin lopenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan heb je geen CL gekeken met Ziyech
Goed om te lezen dat @JanCees nog bestaatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn al 2 zwaai-topics
@:lenny_leonard @:jancees @:caland @:maxi-mus check deze grap.
De bondscoach bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:40 schreef BB-King het volgende:
Ik zag genoeg punten die voor verbetering vatbaar waren.
Kunnen we niet 11 Dutchbatters het veld op sturen, die doen normaal gesproken ook niks.quote:
Wel godverdomme.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn blauwe helm voor poetsen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn blauwe helm voor poetsen.
Leukquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen we niet 11 Dutchbatters het veld op sturen, die doen normaal gesproken ook niks.
Karremans in de spitsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen we niet 11 Dutchbatters het veld op sturen, die doen normaal gesproken ook niks.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn al 2 zwaai-topics
@:lenny_leonard @:jancees @:caland @:maxi-mus check deze grap.
Dat wordt een bloedbadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Karremans vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Busladingen publiekquote:
Ik was het niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:42 schreef RamboDirk het volgende:
Basic Abo cadeau gekregen. Hoe cool is dat!
Bedankt voor het gebaar
Dat krijg je ervan als middelmaat van Heracles Heracles bang is voor hunnie eigen hachje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:43 schreef VeX- het volgende:
In het buitenland lachen ze ons nu finaal uit. Overal geflopt de afgelopen jaren en dus geschikt als onze bondscoach. Hoe kan je ook Frank de Boer boven Koning Louis kiezen? Onbestaanbaar.
gemodereertquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:44 schreef Paul het volgende:
Bedankt voor de samenwerking GGMM goed samen gemodereert deze reekswij
Wim Kok als VARquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:44 schreef Paul het volgende:
We spelen drie keer in Amsterdam tochquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:45 schreef trein2000 het volgende:
Zullen we gewoon thuisblijven komende zomer. Geldverspilling zo met die De Boer.
Man man man wat zonde.
Jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het stikt overigens nog steeds van de reclame. Of moet je uitvinken dat je geen reclame wil?
Ze hoeven niet heel ver te reizen, dat kan per trein.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:45 schreef trein2000 het volgende:
Zullen we gewoon thuisblijven komende zomer. Geldverspilling zo met die De Boer.
Man man man wat zonde.
Jij ook bedankt maatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:44 schreef Paul het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ook bedankt maatIk heb dit als een groot succes ervaren.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
We spelen drie keer in Amsterdam toch
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ook bedankt maatIk heb dit als een groot succes ervaren.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Niet mijn Oranje. #ikdoenietmeermee
Tegen drie ploegen die voor de goal gaan hangen, genieten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
We spelen drie keer in Amsterdam toch
Nieuwe frituurpannen aanschaffen zodat de kroketten warm zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Verbouw die Kuip eens.
Tot 2040-2045 gaat dat niet gebeuren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Verbouw die Kuip eens.
Erg teleurstellend.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Tot 2040-2045 gaat dat niet gebeuren.
Ze hebben kwekkeboom tegenwoordigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe frituurpannen aanschaffen zodat de kroketten warm zijn.
Te druk met inspirerend interview op de nos nu.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:53 schreef VeX- het volgende:
Wat zou Frank nu in de kleedkamer zeggen? Hij moet het elftal toch een beetje meekrijgen. Om ze nu uit te foeteren zou niet goed vallen lijkt me.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben kwekkeboom tegenwoordig
Dat is sowieso al niet te vreten
Dat ze teveel risico hebben genomen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:53 schreef VeX- het volgende:
Wat zou Frank nu in de kleedkamer zeggen? Hij moet het elftal toch een beetje meekrijgen. Om ze nu uit te foeteren zou niet goed vallen lijkt me.
Ingevallen koppie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Frank heeft rare holle ogen gekregen.
Postcodeloterij?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:00 schreef De_Kraam het volgende:
Het schijnt dat Frank ooit vier schalen gewonnen heeft. Ik kan me dat niet voorstellen.
Snackbarharses een flippie gegundquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ome Henk was ook niet tevreden. @:PowerLoungen
Van Dijk in de spits en veltman naast de vrijquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:02 schreef BB-King het volgende:
Basis tegen Bosnië?
--------------------------Luuk----------------------------
Promes---------------------------------------Berghuis
---------------------Wijnaldum--------------------------
-------------------------------------------------------------
-------------Frenkie----------De Roon----------------
Blind--------Van Dijk-------De Vrij--------Dumfries
--------------------------------------------------------------
-----------------------Cillessen---------------------------
Dit moeten we eigen bespreken in een nieuw topic voor de zondag wedstrijd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:02 schreef BB-King het volgende:
Basis tegen Bosnië?
Bijna 5, daar is nog wel een leuke foto van.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:00 schreef De_Kraam het volgende:
Het schijnt dat Frank ooit vier schalen gewonnen heeft. Ik kan me dat niet voorstellen.
Gaat @Paul het topic ook reeksen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit moeten we eigen bespreken in een nieuw topic voor de zondag wedstrijd.
@:Paul gaat dat topic NU maken.
ER LIGT DRUK OP PAUL.
ZOVEEL VRAGEN.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gaat @:Paul het topic ook reeksen?
Geblesseerd, Hans.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je toch zo kut gaat spelen waarom heeft ie Ihattaren dan niet laten debuteren?
Stil es ik kijk interviewsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit moeten we eigen bespreken in een nieuw topic voor de zondag wedstrijd.
@:Paul gaat dat topic NU maken.
ER LIGT DRUK OP PAUL.
Bob.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je toch zo kut gaat spelen waarom heeft ie Ihattaren dan niet laten debuteren?
Pics van je neefje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mijn neefje van 5 kan iets nog beter beargumenteren dan Depay.
Jezus.
Frank wilde duidelijk zijn spelers niet afvallen, en komt dan nog slechter uit zn woorden. Hele slechte pot dit, maar ik zou Frank nu echt nog niet willen beoordelen hoor. Laat hem dit maar een tijdje doen, en dan zullen we het zien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Koopmeiners heeft 90 minuten lang een puike wedstrijd gespeeld![]()
![]()
![]()
![]()
Doe maar liever zo:quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:02 schreef BB-King het volgende:
Basis tegen Bosnië?
Forum Opties | |
---|---|