Daarom leggen we de bal over de grond terug.quote:
De liefde is voorbijquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kijk niet meer. Het is over en uit.
Maakt niet uit liefie, ik handhaaf hier welquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kijk niet meer. Het is over en uit.
Mwa mwaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:17 schreef fetX het volgende:
stelling: we zijn al een tijdje een c-land als het om interlandvoetbal gaat.
Met Frank de Boer?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa mwa
Goed is het niet, maar met deze spelers moet toch wel een leuk elftal te maken zijn.
vertraagdquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Koopmeiners vertraagd het spel enorm. Loopt rond alsof hij elk moment een pass alla Pirlo gaat geven. Terwijl het altijd tikkie breed of terug is, en dan ook steeds een seconde te laat.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sinds wanneer zijn er ondertitels op FOK! mobiel? Wat een chaos.
Ik vond dat ook niet echt mooi staan inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd die Ajacieden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:21 schreef De_Kraam het volgende:
Dit is toch wel de slechtste pot sinds Danny Blind geen bondscoach meer is.
FrankGod.
Nederland heeft gewoon gedomineerd hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:21 schreef De_Kraam het volgende:
Dit is toch wel de slechtste pot sinds Danny Blind geen bondscoach meer is.
FrankGod.
Ja ziet er niet uit, maar is al een tijdje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |