Tegen drie ploegen die voor de goal gaan hangen, genieten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
We spelen drie keer in Amsterdam toch
Nieuwe frituurpannen aanschaffen zodat de kroketten warm zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Verbouw die Kuip eens.
Tot 2040-2045 gaat dat niet gebeuren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Verbouw die Kuip eens.
Erg teleurstellend.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Tot 2040-2045 gaat dat niet gebeuren.
Ze hebben kwekkeboom tegenwoordigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe frituurpannen aanschaffen zodat de kroketten warm zijn.
Te druk met inspirerend interview op de nos nu.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:53 schreef VeX- het volgende:
Wat zou Frank nu in de kleedkamer zeggen? Hij moet het elftal toch een beetje meekrijgen. Om ze nu uit te foeteren zou niet goed vallen lijkt me.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben kwekkeboom tegenwoordig
Dat is sowieso al niet te vreten
Dat ze teveel risico hebben genomen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:53 schreef VeX- het volgende:
Wat zou Frank nu in de kleedkamer zeggen? Hij moet het elftal toch een beetje meekrijgen. Om ze nu uit te foeteren zou niet goed vallen lijkt me.
Ingevallen koppie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Frank heeft rare holle ogen gekregen.
Postcodeloterij?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:00 schreef De_Kraam het volgende:
Het schijnt dat Frank ooit vier schalen gewonnen heeft. Ik kan me dat niet voorstellen.
Snackbarharses een flippie gegundquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ome Henk was ook niet tevreden. @:PowerLoungen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |