Boterhamzakje? Wel de datum er op schrijven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, zon hoeft niet. Gewoon wegleggen, zo'n papieren bekkentje is daar ideaal voor.
dat komt door slechte hygiene te veel zusters en broeders die overal moeten komen.. ect ectquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind het zo vreselijk om te lezen dat er alweer zoveel tehuizen zijn besmet. Kan mij daar echt boos om maken.
Ambtenaren krijgen juist een bonus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iedereen kan dus weer naar kantoor hoeft niet thuis te werken evenveel risico als gemiddelde nederlander
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ambtenaren krijgen juist een bonus.
Stel je niet zo aan Jacq. Jullie hebben toch vaste bewoners? Dan zijn jullie het risico toch en niet jullie bewoners?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iedereen kan dus weer naar kantoor hoeft niet thuis te werken evenveel risico als gemiddelde nederlander
Mijn dochter moet sinds maandag een mondmasker dragen als ze bij een patient is. Zij werkt met mensen met een niet aangeboren hersenletsel. Mijn andere dochter loopt stage bij zo schoonheidskliniek die hoeft het dan weer nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, niet meer dan de gemiddelde Nederlander. Jullie bewoners wonen toch bij jullie?
Eerder wel toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn dochter moet sinds maandag een mondmasker dragen als ze bij een patient is. Zij werkt met mensen met een niet aangeboren hersenletsel. Mijn andere dochter loopt stage bij zo schoonheidskliniek die hoeft het dan weer niet
beide kanten 30 woningen dagbestedingen enzo maar goed ga niet uitleggen... zit niet thuis te werkenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan Jacq. Jullie hebben toch vaste bewoners? Dan zijn jullie het risico toch en niet jullie bewoners?
Spijkertje in de schuur slaan binnen en dan daar aan ophangenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, zon hoeft niet. Gewoon wegleggen, zo'n papieren bekkentje is daar ideaal voor.
Chickiequote:
Zou er wel verse lucht bij laten komen, maar daar zouden ze wel een aanwijzing over kunnen geven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:59 schreef maily het volgende:
[..]
Boterhamzakje? Wel de datum er op schrijven.
Ja dat is ook triest.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind het zo vreselijk om te lezen dat er alweer zoveel tehuizen zijn besmet. Kan mij daar echt boos om maken.
Sorry, komt er dagbesteding van buiten af?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
beide kanten 30 woningen dagbestedingen enzo maar goed ga niet uitleggen... zit niet thuis te werken
Ja tijdens de eerste crisis wel. Nu nog nietquote:
Ik ga halen,Soul zal wel Starbucks willen.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga halen,Soul zal wel Starbucks willen.
😏quote:
Kun je thuis geen koffie zetten?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
tuurlijk niet maar is groot terrein al maar ga niet meer uitleggenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sorry, komt er dagbesteding van buiten af?
Koffiezet,koffiezet.quote:
Je gaat serieus de deur uit om koffie te halen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koffiezet,koffiezet.
Alles lekker,maar dit is dolle pret.
Is in die verpleeghuizen ook. De mensen mogen geen bezoek ontvangen maar komt toch corona binnen is heel vtriest als door de zorg corona binnen komt. Maar is niet aan te ontkomenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sorry, komt er dagbesteding van buiten af?
niets lekkerders als starbucks en vergeet de chocolade nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koffiezet,koffiezet.
Alles lekker,maar dit is dolle pret.
Lekker hoor, ik heb dat nog nooit in de super gekocht maar er staat best wel uitgebreid assortimentquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij thuis koffie. Zou trouwens niet eens weten waar ik hier koffie zou kunnen halenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:06 schreef maily het volgende:
[..]
Je gaat serieus de deur uit om koffie te halen?
Die witte is nieuw.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niets lekkerders als starbucks en vergeet de chocolade niet
quote:
Waar haal je dat dan?quote:
Is ook wel verstandig, je dochter houdt daardoor evt virus meer bij zichzelfquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn dochter moet sinds maandag een mondmasker dragen als ze bij een patient is. Zij werkt met mensen met een niet aangeboren hersenletsel. Mijn andere dochter loopt stage bij zo schoonheidskliniek die hoeft het dan weer niet
Kan ook, maar niet in vochtige schuur danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spijkertje in de schuur slaan binnen en dan daar aan ophangen
Denk dat ze dat ook overal waar je met mensen werkt moeten verplichten. Zijn tegenwoordig ook van die doorschijnende te koop.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is ook wel verstandig, je dochter houdt daardoor evt virus meer bij zichzelf
De Appie,Soul heeft een vast recept.quote:
Bij ah? O dat hebben ze hier nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Appie,Soul heeft een vast recept.
ik straks ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Appie,Soul heeft een vast recept.
Maar in huis lijkt mij ook niet verstandig. Dan haal je het virus binnenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kan ook, maar niet in vochtige schuur dan
Gaan jullie vandaag al on tour?quote:
maandag ga ik naar maastrichtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaan jullie vandaag al on tour?
Ik dacht vandaag.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maandag ga ik naar maastricht
Kan ook, maar niet in vochtige schuur danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spijkertje in de schuur slaan binnen en dan daar aan ophangen
Nou dan loopt mijn zoon meer risico op zijn werk dan jij, van de week 4 uur vergaderd met aantal mensen waar 2 dus positief zijn getest op Corona. Waren gewoon naar vergadering gekomen terwijl ze op uitslag test wachten. Want ontslaggolf en baas vind thuis werken minder produktief.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tuurlijk niet maar is groot terrein al maar ga niet meer uitleggen
niet erg zo snel ben je niet van mij af .. en moet vrijdag en zondag invallen op werkquote:
je hebt gelijk jippie je wint de wedstrijd.... loop gewoon paar dagen mee en praat danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Nou dan loopt mijn zoon meer risico op zijn werk dan jij, van de week 4 uur vergaderd met aantal mensen waar 2 dus positief zijn getest op Corona. Waren gewoon naar vergadering gekomen terwijl ze op uitslag test wachten. Want ontslaggolf en baas vind thuis werken minder produktief.
Maar dat is bij verstandelijk gehandicapten, extreem angstige patiënten en dementerende personen echt wel een probleemquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat ze dat ook overal waar je met mensen werkt moeten verplichten. Zijn tegenwoordig ook van die doorschijnende te koop.
triest maar is voor mij geen wedstrijd okequote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Nou dan loopt mijn zoon meer risico op zijn werk dan jij, van de week 4 uur vergaderd met aantal mensen waar 2 dus positief zijn getest op Corona. Waren gewoon naar vergadering gekomen terwijl ze op uitslag test wachten. Want ontslaggolf en baas vind thuis werken minder produktief.
Goffer,kan ik mijn suite nu nog afzeggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet erg zo snel ben je niet van mij af .. en moet vrijdag en zondag invallen op werk
ja wij dragen ze dus niet . met redenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar dat is bij verstandelijk gehandicapten, extreem angstige patiënten en dementerende personen echt wel een probleem
Ja?quote:
Neem een venti hot Chocolate met hazelnoot siroop en slagroom voor mij mee graagquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaag weer naar de gym?quote:
Dat zijn van die spatschermen toch? Kun je wel goed schoonmaken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat ze dat ook overal waar je met mensen werkt moeten verplichten. Zijn tegenwoordig ook van die doorschijnende te koop.
ja hoor je gaat mee op mijn kamerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goffer,kan ik mijn suite nu nog afzeggen.
Nee Jacq, ik weet hoe dat werkt. Ik zie dit niet als een wedstrijd maar je lult af en toe gewoon uit je nek.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je hebt gelijk jippie je wint de wedstrijd.... loop gewoon paar dagen mee en praat dan
Ik kom wel gezellig langs dan ipv jacq. En dan stuur jij soul ipv jezelfquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goffer,kan ik mijn suite nu nog afzeggen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Neem een venti hot Chocolate met hazelnoot siroop en slagroom voor mij mee graag
[..]
Vandaag weer naar de gym?
dat denk je maar omdat ik geen details geef vanuit werk. loop een dag mee ..quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee Jacq, ik weet hoe dat werkt. Ik zie dit niet als een wedstrijd maar je lult af en toe gewoon uit je nek.
Is een optie, maar denk niet in alle situaties geschiktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:14 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zijn van die spatschermen toch? Kun je wel goed schoonmaken.
Jacq, ik denk dat ik een beter voorstellingsvermogen heb dan jij. Puur praktisch risico's inschatten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat denk je maar omdat ik geen details geef vanuit werk. loop een dag mee ..
👍👍👍quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jacq, ik denk dat ik een beter voorstellingsvermogen heb dan jij. Puur praktisch risico's inschatten.
zo doorschijnend masker ook?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar dat is bij verstandelijk gehandicapten, extreem angstige patiënten en dementerende personen echt wel een probleem
Gisteren was er een Q&A op een NPO1.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is een ootie, maar denk niet in alle situaties geschikt
Goedemorgen.quote:
Jij werkt met mensen beperking laag niveau👍meer zeg ik er niet overquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jacq, ik denk dat ik een beter voorstellingsvermogen heb dan jij. Puur praktisch risico's inschatten.
Je kan ook zwarte koffie drinken, suikerbomquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Neem een venti hot Chocolate met hazelnoot siroop en slagroom voor mij mee graag
[..]
Vandaag weer naar de gym?
Die zijn er ook maar er zijn ook echt van die doorschijnende maksersquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:14 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zijn van die spatschermen toch? Kun je wel goed schoonmaken.
Ik zie hier geen kuthaan. Maar oook een goedemorguh ☕️quote:
Ik denk dat een doorschijnend masker ook al angst op kan roepen want het is 'vreemd', glimt etc.quote:
nee hoor jij werd persoonlijk ik niet..... ik heb de ervaring jij heb meer voorstellingsvermogen laten we aub daar op houden . einde dit gesprek over ons in de zorgquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
En dan straks weer met een sneer komen?
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk dat een doorschijnend masker ook al angst op kan roepen want het is 'vreemd', glimt etc.
Ik drink geen koffie oliebolquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan ook zwarte koffie drinken, suikerbom
oh lekker hier staat de kraam al wekenquote:
Nee, jij bagatelliseert Jacq. En geen sneren achteraf graag. Of je discusseert verder met argumenten of we stoppen er gewoon overquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor jij werd persoonlijk ik niet..... ik heb de ervaring jij heb meer voorstellingsvermogen laten we aub daar op houden . einde dit gesprek over ons in de zorg
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
totieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Alles goed daar? En met miniToTje?quote:
denk nu echt dat we langs elkaar heen praattequote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, jij bagatelliseert Jacq. En geen sneren achteraf graag. Of je discusseert verder met argumenten of we stoppen er gewoon over
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |