Boterhamzakje? Wel de datum er op schrijven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, zon hoeft niet. Gewoon wegleggen, zo'n papieren bekkentje is daar ideaal voor.
dat komt door slechte hygiene te veel zusters en broeders die overal moeten komen.. ect ectquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind het zo vreselijk om te lezen dat er alweer zoveel tehuizen zijn besmet. Kan mij daar echt boos om maken.
Ambtenaren krijgen juist een bonus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iedereen kan dus weer naar kantoor hoeft niet thuis te werken evenveel risico als gemiddelde nederlander
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ambtenaren krijgen juist een bonus.
Stel je niet zo aan Jacq. Jullie hebben toch vaste bewoners? Dan zijn jullie het risico toch en niet jullie bewoners?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iedereen kan dus weer naar kantoor hoeft niet thuis te werken evenveel risico als gemiddelde nederlander
Mijn dochter moet sinds maandag een mondmasker dragen als ze bij een patient is. Zij werkt met mensen met een niet aangeboren hersenletsel. Mijn andere dochter loopt stage bij zo schoonheidskliniek die hoeft het dan weer nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, niet meer dan de gemiddelde Nederlander. Jullie bewoners wonen toch bij jullie?
Eerder wel toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn dochter moet sinds maandag een mondmasker dragen als ze bij een patient is. Zij werkt met mensen met een niet aangeboren hersenletsel. Mijn andere dochter loopt stage bij zo schoonheidskliniek die hoeft het dan weer niet
beide kanten 30 woningen dagbestedingen enzo maar goed ga niet uitleggen... zit niet thuis te werkenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan Jacq. Jullie hebben toch vaste bewoners? Dan zijn jullie het risico toch en niet jullie bewoners?
Spijkertje in de schuur slaan binnen en dan daar aan ophangenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, zon hoeft niet. Gewoon wegleggen, zo'n papieren bekkentje is daar ideaal voor.
Chickiequote:
Zou er wel verse lucht bij laten komen, maar daar zouden ze wel een aanwijzing over kunnen geven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:59 schreef maily het volgende:
[..]
Boterhamzakje? Wel de datum er op schrijven.
Ja dat is ook triest.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind het zo vreselijk om te lezen dat er alweer zoveel tehuizen zijn besmet. Kan mij daar echt boos om maken.
Sorry, komt er dagbesteding van buiten af?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
beide kanten 30 woningen dagbestedingen enzo maar goed ga niet uitleggen... zit niet thuis te werken
Ja tijdens de eerste crisis wel. Nu nog nietquote:
Ik ga halen,Soul zal wel Starbucks willen.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga halen,Soul zal wel Starbucks willen.
😏quote:
Kun je thuis geen koffie zetten?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga halen,Soul zal wel Starbucks willen.
tuurlijk niet maar is groot terrein al maar ga niet meer uitleggenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sorry, komt er dagbesteding van buiten af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |