1.5 van de WiFi modemquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:45 schreef aloa het volgende:
Zelfs op FOK gewoon die afstand vasthouden.
Zelfs mondkapjes zijn herbruikbaar na 72 uur, mits onbeschadigd, dus zo'n onzin is dat niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
bedoel die 72 uur mop jou niet
Geen probleem van mijn kant,Haags had het laatst ook al een keer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Er zit geen intelligentie in het script dus iemand krijgt punten tenzij degene die erna heeft gepost wel invloed heeft op de score maar niet in de lijst voorkomt.
Ik ga het script zelf niet meer wijzigen maar als iemand zich geroepen voelt iets beters te maken dan vind ik het geen probleem het huidige script te vervangen voor wat anders. Ik kan eventueel ook bron van het huidige script en het ontwerp van de db geven om eea wat makkelijker te maken, het nieuwe script kan dan gewoon op mijn server gehost worden.
Ik heb kerst mondkapjes besteld.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:41 schreef Jippie het volgende:
Heb leuke mondkapjes besteld, kijken of ze in het echt ook zo leuk zijn
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zelfs mondkapjes zijn herbruikbaar na 72 uur, mits onbeschadigd, dus zo'n onzin is dat niet.
Dud0r.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb kerst mondkapjes besteld.
Zag alleen na het bestellen pas in de tekst staan dat ze voor kinderen en mensen met een klein hoofd zijn![]()
Dus ik hoop dat ze passen
[..]
[ afbeelding ]
Kan me wel voorstellen hoor. Blijft uitkijken geblazen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja,,ik weet het niet meer. Zoals Jippie al eerder zei je krijgt er bijna smetvrees van.
Linke soepquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen hoor. Blijft uitkijken geblazen.
O dat wist ik niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zelfs mondkapjes zijn herbruikbaar na 72 uur, mits onbeschadigd, dus zo'n onzin is dat niet.
Wel netjes dat ze de boel hebben gesloten. Op last van gemeente of uit eigen beweging?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon het redelijk hoor. Maar hier in het winkelcentrum is een winkel gesloten door corona
Ja dat zekerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen hoor. Blijft uitkijken geblazen.
Anders maak je de elastiekjes wat langerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zag alleen na het bestellen pas in de tekst staan dat ze voor kinderen en mensen met een klein hoofd zijn![]()
afbeelding ]
Iddquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wel netjes dat ze de boel hebben gesloten. Op last van gemeente of uit eigen beweging?
lekkerquote:
Rivm. Maar goed die mensen die daar geweest zijn zijn waarschijnlijk ook bij ah geweest. Dus even dubbel voor zichtig zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wel netjes dat ze de boel hebben gesloten. Op last van gemeente of uit eigen beweging?
Gebruik je er vier, even schuiven tot het pastquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Of eentje in zijn nek en eentje voor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:48 schreef maily het volgende:
[..]
Anders maak je de elastiekjes wat langer
☕️quote:
1 op 10 nuquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rivm. Maar goed die mensen die daar geweest zijn zijn waarschijnlijk ook bij ah geweest. Dus even dubbel voor zichtig zijn
Ja maar als het niet eens je neus en mond tegelijkertijd bedekt omdat het te klein is 🤷♂️quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:48 schreef maily het volgende:
[..]
Anders maak je de elastiekjes wat langer
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gebruik je er vier, even schuiven tot het past
Gaat hard. Had gisteren wel nieuw maatregelen verwachtquote:
Was gister ook op tv. Mijn huisarts had het al eerder aangegeven. Die legt zijn mondkapje in een bekkentje 5 dagen weg, dan hergebruikt hij hem weer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat wist ik niet.
Dat van die 72 uur is niet mijn verhaal hoor las het net op internet
Ook die wegwerp?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Was gister ook op tv. Mijn huisarts had het al eerder aangegeven. Die legt zijn mondkapje in een bekkentje 5 dagen weg, dan hergebruikt hij hem weer.
Jij bent ook geen risicogroep.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Snap best de angst van velen maar heb ik gelukkig niet.. Collega's ook gelukkig niet... konden we niet meer normaal ons werk gaan doen
daarom staat er snap de angst... wie zeg dat ik geen risico groep ben dan.. gaan ook gezonde mensen aan doodquote:
Goed te weten. Gooi ze na het winkelen gelijk daar in die afvalbak.quote:
Vraagje;waarom noemen ze die dan zo?quote:
maar wij lopen wel extra risico dagelijksquote:
omdat ze zo al in handel waren voor de zorgquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraagje;waarom noemen ze die dan zo?
Dat weet ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar wij lopen wel extra risico dagelijks
Normaliter zijn het ook gewoon wegwerp, maar door schaarste kijkt men naar mogelijkheden voor 'langer gebruik'quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraagje;waarom noemen ze die dan zo?
Ik drink zelden thee vind het niet echt lekkerquote:
Men zegt ook door ze in de zon te hangen Kan je ze weer gebruikenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Normaliter zijn het ook gewoon wegwerp, maar door schaarste kijkt men naar mogelijkheden voor 'langer gebruik'
fresh dat hoeft niet dat bedoel ik niet .. ik zeg alleen dat ik gelukkig niet zo bang ervoor bent . misschien wel onbewust weggedrukt zou anders niet fijjn kunnen werken. heb ooit invaller gehad met enorme angst.. bewoners gelijk mega gespannenquote:
Nee, niet meer dan de gemiddelde Nederlander. Jullie bewoners wonen toch bij jullie?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar wij lopen wel extra risico dagelijks
niet meer dan gemiddelde nederlander zo danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, niet meer dan de gemiddelde Nederlander. Jullie bewoners wonen toch bij jullie?
Nee, zon hoeft niet. Gewoon wegleggen, zo'n papieren bekkentje is daar ideaal voor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Men zegt ook door ze in de zon te hangen Kan je ze weer gebruiken
Die kon gelijk weg.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fresh dat hoeft niet dat bedoel ik niet .. ik zeg alleen dat ik gelukkig niet zo bang ervoor bent . misschien wel onbewust weggedrukt zou anders niet fijjn kunnen werken. heb ooit invaller gehad met enorme angst.. bewoners gelijk mega gespannen
Vind het zo vreselijk om te lezen dat er alweer zoveel tehuizen zijn besmet. Kan mij daar echt boos om maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet meer dan gemiddelde nederlander zo dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |