Kan ook, maar niet in vochtige schuur danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spijkertje in de schuur slaan binnen en dan daar aan ophangen
Nou dan loopt mijn zoon meer risico op zijn werk dan jij, van de week 4 uur vergaderd met aantal mensen waar 2 dus positief zijn getest op Corona. Waren gewoon naar vergadering gekomen terwijl ze op uitslag test wachten. Want ontslaggolf en baas vind thuis werken minder produktief.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tuurlijk niet maar is groot terrein al maar ga niet meer uitleggen
niet erg zo snel ben je niet van mij af .. en moet vrijdag en zondag invallen op werkquote:
je hebt gelijk jippie je wint de wedstrijd.... loop gewoon paar dagen mee en praat danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kan ook, maar niet in vochtige schuur dan
[..]
Nou dan loopt mijn zoon meer risico op zijn werk dan jij, van de week 4 uur vergaderd met aantal mensen waar 2 dus positief zijn getest op Corona. Waren gewoon naar vergadering gekomen terwijl ze op uitslag test wachten. Want ontslaggolf en baas vind thuis werken minder produktief.
Maar dat is bij verstandelijk gehandicapten, extreem angstige patiënten en dementerende personen echt wel een probleemquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat ze dat ook overal waar je met mensen werkt moeten verplichten. Zijn tegenwoordig ook van die doorschijnende te koop.
triest maar is voor mij geen wedstrijd okequote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kan ook, maar niet in vochtige schuur dan
[..]
Nou dan loopt mijn zoon meer risico op zijn werk dan jij, van de week 4 uur vergaderd met aantal mensen waar 2 dus positief zijn getest op Corona. Waren gewoon naar vergadering gekomen terwijl ze op uitslag test wachten. Want ontslaggolf en baas vind thuis werken minder produktief.
Goffer,kan ik mijn suite nu nog afzeggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet erg zo snel ben je niet van mij af .. en moet vrijdag en zondag invallen op werk
ja wij dragen ze dus niet . met redenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar dat is bij verstandelijk gehandicapten, extreem angstige patiënten en dementerende personen echt wel een probleem
Ja?quote:
Neem een venti hot Chocolate met hazelnoot siroop en slagroom voor mij mee graagquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga halen,Soul zal wel Starbucks willen.
Vandaag weer naar de gym?quote:
Dat zijn van die spatschermen toch? Kun je wel goed schoonmaken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat ze dat ook overal waar je met mensen werkt moeten verplichten. Zijn tegenwoordig ook van die doorschijnende te koop.
ja hoor je gaat mee op mijn kamerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goffer,kan ik mijn suite nu nog afzeggen.
Nee Jacq, ik weet hoe dat werkt. Ik zie dit niet als een wedstrijd maar je lult af en toe gewoon uit je nek.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je hebt gelijk jippie je wint de wedstrijd.... loop gewoon paar dagen mee en praat dan
Ik kom wel gezellig langs dan ipv jacq. En dan stuur jij soul ipv jezelfquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goffer,kan ik mijn suite nu nog afzeggen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Neem een venti hot Chocolate met hazelnoot siroop en slagroom voor mij mee graag
[..]
Vandaag weer naar de gym?
dat denk je maar omdat ik geen details geef vanuit werk. loop een dag mee ..quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee Jacq, ik weet hoe dat werkt. Ik zie dit niet als een wedstrijd maar je lult af en toe gewoon uit je nek.
Is een optie, maar denk niet in alle situaties geschiktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:14 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zijn van die spatschermen toch? Kun je wel goed schoonmaken.
Jacq, ik denk dat ik een beter voorstellingsvermogen heb dan jij. Puur praktisch risico's inschatten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat denk je maar omdat ik geen details geef vanuit werk. loop een dag mee ..
👍👍👍quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jacq, ik denk dat ik een beter voorstellingsvermogen heb dan jij. Puur praktisch risico's inschatten.
zo doorschijnend masker ook?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar dat is bij verstandelijk gehandicapten, extreem angstige patiënten en dementerende personen echt wel een probleem
Gisteren was er een Q&A op een NPO1.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is een ootie, maar denk niet in alle situaties geschikt
Goedemorgen.quote:
Jij werkt met mensen beperking laag niveau👍meer zeg ik er niet overquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jacq, ik denk dat ik een beter voorstellingsvermogen heb dan jij. Puur praktisch risico's inschatten.
Je kan ook zwarte koffie drinken, suikerbomquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Neem een venti hot Chocolate met hazelnoot siroop en slagroom voor mij mee graag
[..]
Vandaag weer naar de gym?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |