Koffiezet,koffiezet.quote:
Je gaat serieus de deur uit om koffie te halen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koffiezet,koffiezet.
Alles lekker,maar dit is dolle pret.
Is in die verpleeghuizen ook. De mensen mogen geen bezoek ontvangen maar komt toch corona binnen is heel vtriest als door de zorg corona binnen komt. Maar is niet aan te ontkomenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sorry, komt er dagbesteding van buiten af?
niets lekkerders als starbucks en vergeet de chocolade nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koffiezet,koffiezet.
Alles lekker,maar dit is dolle pret.
Lekker hoor, ik heb dat nog nooit in de super gekocht maar er staat best wel uitgebreid assortimentquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga halen,Soul zal wel Starbucks willen.
Ik hou het wel bij thuis koffie. Zou trouwens niet eens weten waar ik hier koffie zou kunnen halenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:06 schreef maily het volgende:
[..]
Je gaat serieus de deur uit om koffie te halen?
Die witte is nieuw.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niets lekkerders als starbucks en vergeet de chocolade niet
quote:
Waar haal je dat dan?quote:
Is ook wel verstandig, je dochter houdt daardoor evt virus meer bij zichzelfquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn dochter moet sinds maandag een mondmasker dragen als ze bij een patient is. Zij werkt met mensen met een niet aangeboren hersenletsel. Mijn andere dochter loopt stage bij zo schoonheidskliniek die hoeft het dan weer niet
Kan ook, maar niet in vochtige schuur danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spijkertje in de schuur slaan binnen en dan daar aan ophangen
Denk dat ze dat ook overal waar je met mensen werkt moeten verplichten. Zijn tegenwoordig ook van die doorschijnende te koop.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is ook wel verstandig, je dochter houdt daardoor evt virus meer bij zichzelf
De Appie,Soul heeft een vast recept.quote:
Bij ah? O dat hebben ze hier nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Appie,Soul heeft een vast recept.
ik straks ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Appie,Soul heeft een vast recept.
Maar in huis lijkt mij ook niet verstandig. Dan haal je het virus binnenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kan ook, maar niet in vochtige schuur dan
Gaan jullie vandaag al on tour?quote:
maandag ga ik naar maastrichtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaan jullie vandaag al on tour?
Ik dacht vandaag.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maandag ga ik naar maastricht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |